Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 630 záznamů.  začátekpředchozí433 - 442dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň- Božkov s.r.o.
Krčilová, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Mucha, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je vyhodnocení současné marketingové strategie společnosti STOCK Plzeň-Božkov s.r.o. s důrazem na značku Fernet Stock, která působí na trhu hořkých a bylinných likérů, a navržení případných doporučení na její vylepšení se zacílením na mladé spotřebitele. Nejprve je vytvořen teoretický základ pro pochopení marketingové strategie, analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, hodnoty značky a marketingové komunikace. Pro splnění cíle byl proveden primární i sekundární výzkum. Primární data byla získána on-line dotazníkovým šetřením a terénním výzkumem. Ze získaných údajů byl zanalyzován celý trh lihovin v České republice se zaměřením na trh hořkých a bylinných likérů. Dále byla zanalyzována marketingová strategie značky Fernet Stock vycházející z teoretického základu a obou výzkumů. Na závěr byla navržena doporučení pro implementaci do stávající marketingové strategie.
Image of the brand Kérastase Paris
Bláhová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Novotná, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit vnímání značky Kérastase Paris spotřebiteli na českém a slovenském trhu na základě dotazníkového šetření. Následně je zjištěný image značky Kérastase Paris porovnaný s identitou značky, s její strategií a hodnotami. Charakterizovaný je typický zákazník značky a navrženy marketingová doporučení pro značku. Dále jsou v práci zkoumány nákupní zvyklosti v oblasti vlasové péče v SR a ČR.
Význam značek ve spotřebním chování a životním stylu
Breburda, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Tahal, Radek (oponent)
Cílem práce je postižení některých dopadů značky do formování životního stylu a chování spotřebitelů, zhodnocení jejich marketingového významu a doporučení pro marketingovou orientaci vybraných značek. Prostředkem k dosažení tohoto cíle byla analýza agenturních dat z projektu MML TGI a primárních dat z vlastního dotazníku. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že značky jsou pro spotřebitele a jejich životní styl v současnosti velmi důležité a spotřebitelé se s nimi v extrémních případech i ztotožňují.
Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi
Šantrůčková, Andrea ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
V první části své práce jsem se zabývala otázkou, jaké jsou preference spotřebitele a do jaké míry se nechá ovlivnit značkou. Tuto část jsem pojala globálně, jak to celkově vypadá ve světě. Má druhá část patří tématu českého spotřebitele. Cílem práce je zjistit do jaké míry ovlivní české spotřebitele vědomí české značky. Praktická část mé bakalářské práce je věnována značce pietro filipi. Tato část se pohybuje na hraně dvou prvních částí, neboť se jedná o ryze českou značku, ale často je považována za italskou. Třetí otázka mě zaujala díky tomu, že ne každý český spotřebitel ví, že se jedna o českou značku s italským jménem. Tuto svoji domněnku bych chtěla podložit veřejným průzkumem.
Franšízová spolupráce. Podnikatelský plán.
Kraina, Ondřej ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
V bakalářské práci se věnuji podnikatelskému plánu, jehož hlavním cílem je ověření, zda konkrétní podnikatelský záměr je vhodný pro realizaci. Teoretická část práce se zabývá konstrukci podnikatelského plánu, která byla sestavena na základě informací získaných z odborné literatury. V praktické části jsou tyto informace aplikovány do konkrétního případu, a to založení firmy a následně otevření prodejny zabývající se prodejem pánské konfekce.
Srovnání komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejich vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí
Kvasnicová, Pavla ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Ve své práci se budu zabývat srovnáním komunikačních strategií společnosti Coca-Cola a jejích vybraných konkurentů v České republice a v zahraničí. Každá společnost má vytvořenu svou komunikační strategii a svůj komunikační mix, pomocí kterých se snaží vést společnost k úspěchu. Jak moc je úspěšná a jak moc komunikační mix působí na spotřebitele, se budu snažit zjistit ve svém výzkumu. Z výsledků výzkumu poté vytvořím vlastní doporučení pro jednotlivé společnosti, jak svůj komunikační mix upravit, aby dosáhli kýženého výsledku.
Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency
Čalkovská, Eva ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Komárková, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analyzováním hodnoty značky vybrané společnosti pomocí modelu customer-based brand equity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů a metod měření hodnoty značky. Praktická část práce je následně věnována analýze jednotlivých determinantů a jejich vlivu na celkovou hodnotu značky.
Ohodnocení značky Mlékárna Olešnice
Dobiáš, Jan
Práce se zabývá stanovením hodnoty značky Mlékárna Olešnice, jakožto podniku působícího v odvětví zpracování mléka a mléčných výrobků. V teoretické části přibližuje autor problematiku oceňování nehmotného majetku, vymezení základních pojmů a moderních způsobů ocenění. Praktická část předkládá výstupy z vnitřního a vnějšího prostředí podniku, definování jeho budoucího ekonomické vývoje a stanovení hodnoty značky pomocí vhodných metod.
Zápis a oceňování ochranné známky
Gillar, Tomáš
Práce se zabývá vymezením vztahu a rozdílů mezi pojmy značka a ochranná známka. Dále vymezením právních, tržních a finančních aspektů ovlivňujících značku, myšleno obecně jako širší pojem a popisem metod určených k ocenění ochranné známky, jako věci nehmotné movité. Praktická část diplomové práce se zabývá aplikací teoretických poznatků s cílem doporučit výběr vhodné metody ocenění pro případnou budoucí ochrannou známku firmy Dlažba, s. r. o.
Vnímání značky
NOSKOVÁ, Simona
Tato Bakalářská práce analyzuje vnímání značky ze strany veřejnosti a zaměstnanců Českosovenské obchodní banky. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí sémantického diferenciálu a srovnány s předem stanovenými hypotézami. Závěr práce obsahuje vyvrácení nebo potvrzení daných hypotéz a návrhy na zlepšení vnímání značky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 630 záznamů.   začátekpředchozí433 - 442dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.