Název: Analýza preference lokálních brandů na globálním trhu českými spotřebiteli - případová studie na značce pietro filipi
Překlad názvu: Analysis of the preference of local brand in the global market with Czech consumers - a case study on the brand pietro filipi
Autoři: Šantrůčková, Andrea ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: pietro filipi; spotřebitel; značka; brand; consumer; pietro filipi

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40569

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192000


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet