Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím
Ho, Thu Huong ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce monitoruje trh s luxusním zbožím obecně, dále analyzuje vietnamský trh s luxusním zbožím, a na základě vybraných analýz zhodnotí, zda má tento trh skutečně slibné příležitosti a perspektivu do budoucna. Dílčím cílem práce je charakterizovat typické chování vietnamského spotřebitele luxusního zboží a analyzovat a formulovat možná doporučení marketingových strategií konkrétní vybrané firmy působící na vietnamském trhu v oblasti luxusního zboží.
Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Krausová, Dagmar ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Tolar, Václav (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při sestavování marketingového plánu a jejich význam. V druhé části je představena firma a aplikovány poznatky z teoretické části. Je kladen důraz na situační analýzu a prováděcí plán.
Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví.
Johnová, Radka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent) ; Beck, Jiří (oponent)
Práce Specifika chování zákazníka na trzích kulturního dědictví (především návštěvníků muzeí a galerií) vychází z marketingové teorie spotřebitelského chování, která je aplikována na statky kulturního dědictví. Zkoumá, kdo jsou zákazníci organizací spravujících kulturní dědictví, co je motivuje k návštěvě resp. spotřebě kulturních statků, jaké jsou jejich potřeby, a zda je možné najít typické skupiny se společnými charakteristikami, které lze oslovit jako segmenty trhu společnými marketingovými postupy. Práce je v češtině prvním uceleným zmapováním chování spotřebitele na trhu kulturního dědictví resp. návštěvníků muzeí a galerií, je koncipována s ohledem na praktické využití organizacemi spravujícími kulturní dědictví a resultuje v doporučeních pro modifikaci marketingového mixu v muzeích a galeriích. Práce vychází z mikroekonomické analýzy poptávky po statcích kulturního dědictví, na ni navazuje makroanalýza specifik chování a názorů zákazníků v sektoru kultury v Evropské unii s důrazem na návštěvníky kulturního dědictví založená na kvantitativním a kvalitativním výzkumu Eurobarometru, kterou doplňuje typologie zákazníků muzeí, a to jak na základě kompilace z (velmi omezených) světových, zejména amerických zdrojů (John Falk, Jay Rounds), tak i typologie doplněná, jak ji vidí kurátoři a pracovníci českých muzeí na základě své praxe. Vlastní projekt je deskriptivním výzkumem, používá kvantitativní dotazníkové šetření na vzorku 543 respondentů návštěvníků, kteří byli dotazování ve 25 muzeích nebo galeriích metodou osobního dotazování na zastavení v období září 2008 až březen 2009. První část ověřuje hypotézy ohledně vzorců chování zákazníků; zjišťuje názory, chování, postoje, zájmy, preference, informační zdroje a motivaci k návštěvě muzeí, galerií a výstav, druhá část slouží k segmentaci a popisu návštěvníků podle sociodemografických kritérií. Závěry, vyhodnocení a zobecnění výsledků slouží k návrhům na marketingové strategie muzeí a galerií; strategii produktové inovace (výstavy a programy) pro zvýšení četnosti návštěv, vytvoření klientských abonentních programů (klubů přátel) s využitím databázového marketingu a cenovou strategii zaměřenou na výchovu budoucích klientů tj. mimosezónní cenové zvýhodnění seniorů s dětmi. V teoretické rovině práce dokazuje, že se jedná o nerozpínavý, homogenní a věrný trh, klienti jsou vyznavači aktivního životního stylu a potvrzuje hypotézu o vhodnosti jednoho z nástrojů holistické koncepce, a to strategii kooperace s dalšími kulturními a společenskými organizacemi. V příloze jsou kompletní výsledky vlastního výzkumu autorky a některá další statistická data, na která se práce odvolává.
Influence of advertising on the customer
Homolová, Kristína ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Perdík, Marek (oponent)
Tato práce se snaží zjistit, do jaký míry vlívá reklama na spotřebitele. Hlavním subjektem této práce jsou reklamní techniky použité společností Coca-Cola. Teoretická část práce se soustředí na vymezení marketingové terminologie jako komunikace, marketing, marketingový mix a marketingové strategie. Praktická část obsahuje analýzu postavenou na dotazníkovém šetření. Studie přispěla k zistení jakým velkým způsobem reklama působí na určitou cílovou skupinu, stejně jako jiné sekundární faktory ovlivňujíce zákazníkovo vnímaní v čase nákupu.
Marketing strategies of CzechTourism agency
Kováč, Jakub ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá marketingovými strategiemi agentury CzechTourism, která je sdružením cestovního ruchu destinace Česká republika. Cílem práce je analyzovat tyto strategie, a tím poskytnout ucelený pohled na marketingovou činnost agentury. Teoretická část se věnuje tvorbě marketingové strategie obecně, specifikám marketingu neziskových organizací a destinací cestovního ruchu. Praktickou část tvoří situační analýza destinace Česká republika, představení agentury CzechTourism a analýza jejích marketingových aktivit.
Marketingová a PR strategie pro Sportovně-relaxační areál Hluboká nad Vltavou.
Trávníčková, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šťastný, David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem a PR v oblasti služeb, přičemž teoretické poznatky jsou následně aplikovány na příkladu Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou. Hlavním cílem práce je provedení analýzy stávající marketingové a PR strategie Sportovně-relaxačního areálu Hluboká nad Vltavou a na jejím základě navržení vylepšení do budoucna.
Marketing and communications strategies of McDonald's
Antalíková, Eva ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Jak může podnik dosáhnout svých cílů na určitém trhu? Jak prodat spotřebiteli svůj produkt? Jak být úspěšným a svou pozici si udržet co možno nejdéle? Na tyto otázky jsem hledala odpovědi ve své práci. Zaměřila jsem se na marketingové a komunikační prostředky, které používá společnost McDonald's, aby si udržela přízeň svých zákazníků a získala další zákazníky na nových trzích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí43 - 52dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.