Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 220 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Další vzdělávání učitelů vyučujících tělesnou výchovu na základních a středních školách v České republice
Hájek, Daniel ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Suchý, Jiří (oponent)
Název: Další vzdělávání učitelů vyučujících tělesnou výchovu na základních a středních školách v České republice Cíle: Jedním z cílů diplomové práce bylo analyzovat současnou nabídku akreditovaných vzdělávacích akcí DVPP pro oblast tělesné výchovy. Zajímaly nás údaje týkající se zaměření a forem akcí, hodinové dotace, počtu očekávaných účastníků a účastnického poplatku. Dalším cílem práce bylo zjistit, jaká stanoviska zaujímají učitelé tělesné výchovy vzhledem k jejich dalšímu průběžnému vzdělávání. Mimo jiné nás zajímalo, jak často se tohoto vzdělávání účastní a jaké formy vzdělávacích akcí jim přijdou nejvhodnější vzhledem k předmětu tělesná výchova. Metody: V první fázi byla analyzována data získaná z databází udělených akreditací v systému DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) spravované Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Data v další části práce byla získána pomocí vlastního dotazníkového šetření, kterého se účastnili učitelé základních a středních škol vyučující tělesnou výchovu. Celkově bylo osloveno 700 škol (25 základních a 25 středních škol ze všech krajů České republiky). Výsledky: Nejvíce akreditovaných vzdělávacích akcí bylo zaměřeno na zdravotní TV, bylo pořádáno pro 10 - 12 účastníků a trvalo 5 - 6 hodin. Nejčastěji za tyto akce účastníci zaplatili poplatek ve...
Profesní vzdělávání kriminalistických techniků Vojenské policie
Plitz, Jaroslav ; Pavlov, Ivan (vedoucí práce) ; Krámský, David (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na profesní vzdělávání kriminalistických techniků Vojenské policie. V první, teoretické části diplomové práce, se autor zabývá vzděláváním a profesní přípravou kriminalistických techniků Vojenské policie v kontextu vymezení základních teoretických pojmů z oblasti dalšího profesního vzdělávání, stručné představení struktury Vojenské policie a objasnění základních pojmů z oblasti kriminalisticko-technické činnosti Vojenské policie. Cílem druhé, praktické části diplomové práce, je analýza současného profesního vzdělávání kriminalistických techniků Vojenské policie se zaměřením na jejich potřeby.
Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti digitálních kompetencí z pohledu managementu vzdělávání
Krhovská, Gabriela ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Krámský, David (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti digitálních kompetencí z pohledu managementu vzdělávání. Tato problematika byla zvolena nejen z důvodu její aktuálnosti, ale také vzhledem ke strategickému rozměru dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a jejich digitálních kompetencí, které reflektují i klíčové dokumenty MŠMT. Teoretická část diplomové práce se soustředí na teze související s managementem vzdělávání, dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a končí kapitolou zabývající se digitálními kompetencemi. Výzkumná část diplomové práce věnuje pozornost nabídce a poptávce dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a reflexi digitálních kompetencí pedagogů prostřednictvím kvalitativního šetření a analýzy dat. Konkrétně se výzkumné šetření skládá z polostrukturovaných rozhovorů vedených s pedagogy 2. stupně základních škol na území hlavního města Prahy, analýzy dat z Rámce digitálních kompetencí učitele a analýzy vybraných webů sdružujících nabídku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Na základě výzkumných zjištění došlo k formulaci závěrečných doporučení, které je možné implementovat do praxe. Cílem diplomové práce je zanalyzovat a kriticky zhodnotit nabídku a poptávku dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti digitálních...
Problematika dalšího profesního vzdělávání odborných zaměstnanců Vězeňské služby České republiky
Kříž, Jaroslav
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání odborných zaměstnanců působících ve Vězeňské službě České republiky (VS ČR) a možnostmi jeho rozvoje. Cílem diplomové práce je konceptualizovat a charakterizovat další profesní vzdělávání, s důrazem na analýzu a identifikaci vzdělávacích potřeb a motivaci odborných pracovníků dále se vzdělávat. Dále pak realizovat výzkum zaměřený na sledování využití metod a forem vzdělávání a rozvoje pracovníků. Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením a vztahem základních pojmů ve sledované oblasti dalšího vzdělávání, systematického vzdělávání, analýzou vzdělávacích potřeb, organizační strukturou VS ČR, deskripcí vybraných aspektů dalšího profesního vzdělávání v kontextu celoživotního učení. Pozornost je věnována systému vzdělávání, struktuře a identifikaci vzdělávacích potřeb v oblasti VS ČR. Dále je realizována deskripce modelu koncepce řízení dalšího vzdělávání zaměstnanců VS ČR. V závěru teoretické části práce se zabýváme profesní přípravou a dalším vzděláváním personálu věznic v zahraničí. Analyticko-empirická část se zabývá výzkumem v oblasti dalšího profesního vzdělávání odborných pracovníků. Celý výzkum je rozdělen na dílčí části, které analyzují současný stav a problematiku dalšího vzdělávání u zaměstnanců VS ČR. Výzkum je...
Vzdělávání dospělých na základních uměleckých školách
Pelikánová, Anna ; Pavlov, Ivan (vedoucí práce) ; Kazík, Petr (oponent)
Diplomová práce zkoumá problematiku uměleckého vzdělávání dospělých, konkrétně pak problematiku uměleckého vzdělávání dospělých na základních uměleckých školách v Praze a ve Středočeském kraji. Diplomová práce vychází z toho, že je toto vzdělávání dospělými relativně málo využíváno, ačkoli je díky široké síti základních uměleckých škol v České republice dobře dostupné. S ohledem na tuto skutečnost zkoumá diplomová práce příčiny nepříliš častého využívání této formy vzdělávání dospělých a předkládá návrh, který by mohl vzdělávání dospělých na základních uměleckých školách rozšířit. V teoretické části práce je nejprve vymezeno zájmové vzdělávání dospělých a dále kulturní a estetické vzdělávání dospělých se zaměřením na umělecké a hudební vzdělávání. Teoretická část je zakončena kapitolou věnující se základním uměleckým školám a asociacím, které je sdružují. V analytické části jsou analyzována statistická a další data týkající se studia pro dospělé na základních uměleckých školách v Praze a Středočeském kraji. Výzkum je doplněn dotazníkovým šetřením, na nějž navazují návrhy pro častější využívání studia pro dospělé. V závěru jsou výsledky práce shrnuty. KLÍČOVÁ SLOVA andragogika, základní umělecké školy, vzdělávání dospělých, celoživotní vzdělávání, zájmové vzdělávání, umělecké vzdělávání
Problematika dalšího profesního vzdělávání odborných zaměstnanců Vězeňské služby České republiky
Kříž, Jaroslav
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání odborných zaměstnanců působících ve Vězeňské službě České republiky (VS ČR) a možnostmi jeho rozvoje. Cílem diplomové práce je konceptualizovat a charakterizovat další profesní vzdělávání, s důrazem na analýzu a identifikaci vzdělávacích potřeb a motivaci odborných pracovníků dále se vzdělávat. Dále pak realizovat výzkum zaměřený na sledování využití metod a forem vzdělávání a rozvoje pracovníků. Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením a vztahem základních pojmů ve sledované oblasti dalšího vzdělávání, systematického vzdělávání, analýzou vzdělávacích potřeb, organizační strukturou VS ČR, deskripcí vybraných aspektů dalšího profesního vzdělávání v kontextu celoživotního učení. Pozornost je věnována systému vzdělávání, struktuře a identifikaci vzdělávacích potřeb v oblasti VS ČR. Dále je realizována deskripce modelu koncepce řízení dalšího vzdělávání zaměstnanců VS ČR. V závěru teoretické části práce se zabýváme profesní přípravou a dalším vzděláváním personálu věznic v zahraničí. Analyticko-empirická část se zabývá výzkumem v oblasti dalšího profesního vzdělávání odborných pracovníků. Celý výzkum je rozdělen na dílčí části, které analyzují současný stav a problematiku dalšího vzdělávání u zaměstnanců VS ČR. Výzkum je...
Analýza systému řízení dalšího profesního vzdělávání v oblasti zdravotnictví
Trubačová, Lenka ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Cílem rigorózní práce je analýza systému řízení dalšího profesního vzdělávání a monitoring procesu adaptace zaměstnanců - nelékařských zdravotnických pracovníků (NZP) z Ukrajiny v Thomayerově nemocnici. Thomayerova nemocnice je přímo řízená ministerstvem zdravotnictví a patří mezi státní zdravotnická zařízení. Na vzdělání zaměstnanců je zde kladen velký důraz, proto je trend, aby přímo v nemocnicích byla centra vzdělávání, které slouží k přípravě absolventů či ostatních zaměstnanců na úspěšnou profesní dráhu v jimi zvoleném oboru. Lze zde prohloubit znalosti a dovednosti v rámci celoživotního vzdělávání a teď nově také slouží ke vzdělávání NZP z Ukrajiny. Nedostatek sester je ožehavým tématem dneška a změna ve vzdělávání tuto kritickou situaci nevyřešila. Jednou z možností jak řešit kritický nedostatek sester je jejich vyhledávání v zemích s podobnou kulturou a jazykem. Jednou z těchto zemí je Ukrajina, která je geograficky blízko. Ministerstvo zdravotnictví se zapojilo do projektu Ministerstva průmyslu a obchodu "Zvláštní postupy pro vysoce kvalifikované zaměstnance z Ukrajiny." V projektu bylo v jeho začátku úspěšně zařazeno 15 poskytovatelů zdravotních služeb z České republiky a mezi nimi je i Thomayerova nemocnice, kde je snahou doplnit chybějící personál. Pro svou práci jsem zvolila...
Senioři v medializovaném světě
Lusková, Tereza ; Balon, Jan (vedoucí práce) ; Jeřábek, Hynek (oponent)
Diplomová práce se věnuje vztahu seniorů a nových médií, přičemž se zaměřuje na současnou medializaci společnosti a na zvyšující se zájem o kurzy mediální gramotnosti pro seniory. Hlavním cílem této práce je zachycení zkušeností a názorů seniorů na nová média a poukázat na výhody aktivního stárnutí, které mohou senioři získat jejich bezpečným využíváním. Teoretická část práce se nejprve soustředí na klíčové koncepty, které odráží současnou podobu stáří a proces stárnutí, postavení médií ve společnosti a specifický vztah seniorů a nových medií s poukázáním na současné programy mediální gramotnosti. Kvalitativní část výzkumu se prostřednictvím polo-strukturovaných hloubkových rozhovorů snaží zachytit postoje, názory a zkušenosti seniorů využívajících nové informační a komunikační technologie. Tyto poznatky jsou analyzovány v sedmi podkapitolách, které vycházejí z průběhu rozhovorů. Vzhledem k měnícím se postojům seniorů a složité generalizaci této kategorie, může práce nastínit jejich vhled na užívání nových médií a může být využita jako podklad pro další šetření této problematiky.
Problematika dalšího profesního vzdělávání odborných zaměstnanců Vězeňské služby České republiky
Kříž, Jaroslav ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kursch, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou dalšího profesního vzdělávání odborných zaměstnanců působících ve Vězeňské službě České republiky (VS ČR) a možnostmi jeho rozvoje. Cílem diplomové práce je konceptualizovat a charakterizovat další profesní vzdělávání, s důrazem na analýzu a identifikaci vzdělávacích potřeb a motivaci odborných pracovníků dále se vzdělávat. Dále pak realizovat výzkum zaměřený na sledování využití metod a forem vzdělávání a rozvoje pracovníků. Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením a vztahem základních pojmů ve sledované oblasti dalšího vzdělávání, systematického vzdělávání, analýzou vzdělávacích potřeb, organizační strukturou VS ČR, deskripcí vybraných aspektů dalšího profesního vzdělávání v kontextu celoživotního učení. Pozornost je věnována systému vzdělávání, struktuře a identifikaci vzdělávacích potřeb v oblasti VS ČR. Dále je realizována deskripce modelu koncepce řízení dalšího vzdělávání zaměstnanců VS ČR. V závěru teoretické části práce se zabýváme profesní přípravou a dalším vzděláváním personálu věznic v zahraničí. Analyticko-empirická část se zabývá výzkumem v oblasti dalšího profesního vzdělávání odborných pracovníků. Celý výzkum je rozdělen na dílčí části, které analyzují současný stav a problematiku dalšího vzdělávání u zaměstnanců VS ČR. Výzkum je...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 220 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.