Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie
Pohanková, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je analyzovat některé významné skutečnosti, které přineslo zavedení internetu do firemní praxe, popsat možný rámec pro provedení analýzy před vlastním rozhodnutím o podobě mezinárodní marketingové strategie, a na příkladu konkrétní firmy vytvořit vhodnou marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trhy. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní dvě kapitoly představují teoreticko-metodologický rámec diplomové práce. V první kapitole představuji důvody pronikání firem na zahraniční trhy a některé praktické aspekty vlivu internetu na firemní aktivity. Těžištěm teoreticko-metodologické části je text věnovaný tvorbě marketingové strategie. Tvorbě mezinárodní marketingové strategie vybrané firmy se věnují třetí a čtvrtá kapitola, které se soustřeďují na výběr a vytvoření vhodné marketingové strategie.
Dokumenty používané v mezinárodní přepravě zboží
Ševčík, Jakub ; Černohlávková, Eva (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Práce se zabývá přepravními dokumenty v mezinárodní přepravě zboží. Jsou zde představeny nejdůležitější dokumenty, které se vyskytují v jednotlivých druzích přepravy (silniční, námořní a říční, železniční a letecké). Samostatná kapitola je věnována tzv. kombinované přepravě. Zmíněny jsou nejdůležitější mezinárodní úmluvy, které oblast upravují.
Vývoj zahraničního obchodu ČR s Mexikem od počátku 90. let
Bergerová, Linda ; Kalínská, Emílie (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem zahraničního obchodu České republiky a Mexika na konci 20. a na počátku 21. století. Cílem je analyzovat vývoj obchodu, pokázat na jeho důležitost a podporu.
Analýza a praktické aspekty procesu vzdělávání v mezinárodní společnosti
Stará, Michaela ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Diplomová práce zkoumá problematiku vzdělávání a rozvoje zaměstnanců z teoretického hlediska, dále pak z praktického pohledu ve dvou vybraných mezinárodních společnostech (působících v oborech bankovnictví a logistiky). V práci je rovněž teoreticky a praticky vymezene problematika Evropských strukturálních fondů, konkrétně pak žádost na vzdělávací projekty z operačního programu ČR Lidské zdroje a zaměstnanost. Teoretická část popisuje fáze vzdělávacího procesu: identifikaci vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, fázi realizace a významně je akcentována etapa měření a sledování efektivity vzdělávání. Práce zmiňuje nové trendy ve vzdělávání a rozvoji zaměstnanců v roce 2010. Praktická část v bankovní společnosti sleduje a hodnotí proces systematického vzdělávání a užívání kompetenčního modelu, pratická část v logistické společnosti navrhuje vzdělávací aktivity za podmínky nízkých vstupních nákladů - zejména vzdělávání pomocí interních lektorů.
Mezinárodní účetní standardy v bankovnictví
Nábřežná, Anna ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce)
Práce pojednává o Mezinárodních účetních standardech a definuje především standardy upravující účetnictví a výkaznictví bank. Chtěla jsem podat co nejvěrnější obraz situace v bankovním sektoru po zavedení Mezinárodních účetních standardů. Abych došla k jednotlivým dopadům, rozebrala jsem jedny z nejdůležitějších standardů a naznačila jejich klady a zápory. Závěrem své práce jsem zhodnotila nynější situaci bank a možný budoucí vývoj finančního výkaznictví.
Postavení USA v mezinárodním obchodě
Perničková, Adéla ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
V mé práci se soustředím na postavení Spojených států amerických v mezinárodním obchodě. V první části se zabývám historií zahraniční politiky USA. Ve druhé kapitole popisuji základy obchodních dohod, které Spojené státy uzavřely. Třetí kapitola je věnována obchodním vztahům USA a vybraným obchodním partnerům, za které jsem vybrala EU, Čínu, Rusko a Mercosur. Čtvrtá kapitola charakterizuje postavení USA ve 21. století.
Marketingová komunikace v internacionálním marketingu
Šíšová, Lenka ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Vašková, Dana (oponent)
Marketingová komunikace je jedním z nejvíce kulturně podmíněným nástrojem mezinárodního marketingu. Firmy mohou v mezinárodní komunikaci využívat různé strategie. Tyto strategie musí vycházet z celkové mezinárodní strategie firmy, která je následně rozpracována do dílčích strategií pro jednotlivé pobočky i oddělení (marketing, prodej, výroba atd.). V mezinárodní komunikaci rozlišujeme dvě strategie, jejichž extrémy jdou proti sobě -- globalizační strategie se snaží standardizovat veškeré marketingové komunikační aktivity napříč různými zeměmi, kdežto adaptační strategie nutí firmy myslet lokálně a jednat lokálně. Globální společnost Sara Lee operuje téměř na všech trzích světa a po celém světě vlastní cca 80 značek potravin, nápojů, drogerie a péče o domácnost. V České republice vlastní Sara Lee mimo jiné vedoucí značku na trhu čajů -- značku Pickwick. Značka Pickwick je mezinárodní značkou, neboť kromě ČR operuje také na dalších sedmi trzích v Evropě a na trhu ve Spojených státech amerických. Trh čajů v České republice je pro značku Pickwick velice důležitý, neboť je to jeden z nejúspěšnějších trhů ve všech jejích zemích. Specifika tohoto trhu určují jak lokální návyky a preference spotřebitelů, tak působení konkurenčních značek a konečně také působení různých prodejních kanálů, z nichž největší váhu mají mezinárodní řetězce. Mezinárodní komunikace značky Pickwick vychází z celkových marketingových strategií schválených na centrální úrovni. Komunikační strategie, positioning značky a taktické kroky nicméně rozhodují manažeři různých zemí společně. V komunikační strategii značky Pickwick můžeme pozorovat jak standardizační prvky, společné pro všechny země, tak adaptační prvky, díky nimž se komunikace značky Pickwick v různých zemích liší. Takovými příklady jsou například aktivace novinek značky Pickwick v ČR oproti Maďarsku. Obě země zvolily odlišný koncept 360° myšlenky, který rozpracovaly do jednotlivých aktivací. Značka Pickwick se dlouhodobě rozvíjí, a v současnosti je jejím cílem posílení well-being segmentu (zelené, bílé a bylinné čaje), neboť tento segment vykazuje nejvyšší dynamiku. Kromě tohoto segmentu by se značka Pickwick i ve své komunikaci mohla zaměřit na další, menší segmenty. Takovou možností jsou například čaje pro děti. Množství výrobků, které byly původně určeny pro dospělé, a nyní uvádějí i varianty pro děti, v současnosti narůstá a svědčí to o atraktivnosti tohoto segmentu pro firmy. Značka Pickwick má rovněž zkušenosti s rolí dětí v reklamě, proto by pro ni mohl být tento segment zajímavý a značka by mohla jednoduše navázat na svou předchozí komunikaci.
Internal Audit in International Enterprises
Ficalová, Markéta ; Polívková, Jana (vedoucí práce) ; Scheer, Dorothea (oponent)
Historische Entwicklung -- Auswirkungen im Unternehmen, Formen der internen Revision
Investiční a obchodní příležitosti pro naše podniky ve vybraných teritoriích
Farský, Marek ; Zemplinerová, Alena (vedoucí práce) ; Burgerová, Jiřina (oponent)
Diplomová práce na téma Investiční a obchodní příležitosti pro naše podniky ve vybraných teritoriích pojednává o postupné internacionalizaci českých podniků. Práce popisuje vývoj přímých investic do zahraničí (OFDI) v souvislosti s vývojem přímých zahraničních investic (IFDI). Práce se snaží zjistit, zda je vývoj českých OFDI konzistentní s konceptem "dráhy investičního rozvoje" (IDP). Jsou zde hodnoceny taky rizika duální ekonomiky. V další části se práce zabývá potřebou pro-internacionalizační podpory a jejím institucionálním zajištěním. Poslední část je věnována investičním a obchodním příležitostem našich podniků na stávajících a hlavně na nových trzích. Jsou to trhy, kde česká produkce měla a má dobré jméno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.