Název:
Mezinárodní marketingová strategie
Překlad názvu:
International marketing strategy
Autoři:
Pohanková, Petra ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analyzovat některé významné skutečnosti, které přineslo zavedení internetu do firemní praxe, popsat možný rámec pro provedení analýzy před vlastním rozhodnutím o podobě mezinárodní marketingové strategie, a na příkladu konkrétní firmy vytvořit vhodnou marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trhy. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní dvě kapitoly představují teoreticko-metodologický rámec diplomové práce. V první kapitole představuji důvody pronikání firem na zahraniční trhy a některé praktické aspekty vlivu internetu na firemní aktivity. Těžištěm teoreticko-metodologické části je text věnovaný tvorbě marketingové strategie. Tvorbě mezinárodní marketingové strategie vybrané firmy se věnují třetí a čtvrtá kapitola, které se soustřeďují na výběr a vytvoření vhodné marketingové strategie.The aim of the thesis is to analyse selected important issues caused by expansion of Internet during past years and its implications in increased usage by companies. The goal is to describe possible framework for performing sufficient analysis of the company and to define and create international marketing strategy using concrete example of company from the pet industry.
Klíčová slova:
Internet; Marketing; Mezinárodní; Produkty pro psy; Strategie; International; Marketing; Pet industry; Strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22314