Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 411 záznamů.  začátekpředchozí381 - 390dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Gomboš, Peter ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Karásková, Jana (oponent)
Zákaznická spokojenost je důležité téma i pro úspešného českého výrobce automobilů ŠKODA AUTO a.s. Diplomová práce s názvem Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s. analyzuje management zákaznické spokojenosti s prodejním servisem a ověřuje použitelnost navrhovaných zlepšení existujícich procesů.
Analýza činnosti a marketingová strategie hotelu Alwyn
Vacková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Nesládek, Miroslav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat a zhodnotit fungování vybraného čtyřhvězdičkového hotelu, charakterizovat jeho marketingový mix a strategii a provést analýzu spokojenosti zákazníků, která ukáže, jak moc úspěšná je současná strategie hotelu. Vybraným hotelem je malý rodinný hotel Alwyn nacházející se v Karlíně. Práce obsahuje základní charakteristiku hotelu Alwyn, popis jeho marketingového mixu a strategie, vývoj základních ekonomických ukazatelů, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Závěr práce je věnovaný analýze spokojenosti hostů, která byla vyhotovena na základě vlastního dotazováni a hodnocení zákazníků na on-line rezervačních portálech, a případným návrhům na zlepšení, které by mohly vést ke zvýšení spokojenosti hostů i hotelového vedení.
The proposal of use of customers´ developing potential of language school
Šeniglová, Katarína ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojovým potenciálem zákazníků konkrétní jazykové školy. Teoretická část specifikuje podnikání a strategie malých a středních podniků v České republice. Dále popisuje řízení vztahů se zákazníky, jeho vývoj a pojmy související s touto problematikou. Speciálně rozebírá spokojenost a loajalitu zákazníků, analyzuje hodnotu zákazníků pro podnik a na závěr jsou přidány další možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníků. V praktické části je analyzována zákaznická základna jazykové školy Tandem. Zpracované jsou dva druhy analýz. Jedna vychází z interních zdrojů společnosti, a druhá je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků získané z průzkumu jejich spokojenosti. Z analýz vyplývají nové návrhy pro lepší využití potenciálu současných a budoucích zákazníků.
Budování CRM ve vybrané společnosti
Hrůzová, Daniela ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Mejdrech, Vlastimil (oponent)
Teoretická část práce se obecně zabývá budováním Customer Relationship Management, tedy vytvořením strategie CRM, oslovováním a navazováním vztahů se zákazníky, následnou péčí a upevňováním vztahů s těmito zákazníky, hodnotou zákazníka a hodnotou pro zákazníka. Praktická část zjišťuje současný stav z hlediska CRM v konkrétní společnosti, zabývá se zpětnou vazbou od zákazníků. Nakonec byla pro firmu vypracována doporučení, která by jí měla ve vztahu k zákazníkům pomoci vylepšit stávající systém. Cílem práce je zjistit současnou situaci a trendy v oblasti CRM, aplikovat tyto poznatky v konkrétní společnosti a zjistit, zda se jimi ve skutečnosti vybraná společnost řídí.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
ŠESTÁKOVÁ, Denisa
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku a poskytnout návrhy na její zlepšení. Pro praktickou část byl zvolen podnik PORSCHE ČESKÉ BUDĚJOVICE, který se řadí k nejvýznamnějším prodejcům v oblasti automobilového průmyslu v jižních Čechách díky profesionálnímu postoji svých zaměstnanců k zákazníkům a modernímu zázemí. Vybraný podnik se orientuje na zákazníka ve všech ohledech. Proto byly zahrnuty důležité aspekty "péče o zákazníky" také do bakalářské práce. Čtenáři mohou z práce čerpat tipy na zlepšení každodenního kontaktu se zákazníky. V praktické části bylo provedeno vyhodnocení stávajícího CRM, dále analýza spokojenosti zákazníků za příslušné období. Z vyhodnocení vyplývá, že existence centrální databáze zákazníků je pro další práci v oblasti CRM přímo nezbytná. Nově vytvořená databáze by tak umožnila flexibilní kontakt se zákazníky, práce CRM personálu by se stala efektivnější a management by mohl lépe analyzovat strukturu zákazníků a provádět vyhodnocení kumulativních nákupů s následným stanovením bonusů pro klíčové zákazníky. Během dotazníkového šetření vybraný vzorek zákazníků ukázal své preference v oblasti metody následného kontaktu po prodeji nového vozu. Vybraní respondenti upřednostnili on-line kontakt před kontaktováním pomocí telefonu. Vedení společnosti by mělo respektovat preference svých zákazníků. Teprve potom lze očekávat relevantní zpětnou vazbu od svých zákazníků. Pouze dostatečně kvalifikovaný a náležitě motivovaný personál první linie je schopný zajistit a poskytnout zákazníkům optimální úroveň služeb. Díky prémii za úspěšně zvládnutý "mystery shopping" je možné dále motivovat prodejce k mimořádné péči o zákazníka. Vztah mezi společností a zákazníkem by měl prospěšný pro obě strany. To je také předpoklad pro dlouhodobou a fungující spolupráci.
Hledání konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení
Cao Bao, Trang ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá hledáním konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení. Cílem této práce je nalezení konkurenčních výhod řetězce rychlého občerstvení X, který je zaměřen na poskytnutí rychlého občerstvení na českém trhu, a prostřednictvím provedeného výzkumu nalézt případné nedostatky vnímané zákazníky a klíčové faktory napomáhající k jejich dlouhodobému zlepšení. Teoretická část je tvořena z pěti kapitol, začíná se kapitolou o marketingu služeb, následující kapitoly se zabývají kupním rozhodovacím procesem ve službách, trhem a tržní kategorií a konkurenční výhodou. Kapitola metodologie uzavírá pak celou teoretickou část. Praktická část obsahuje kapitoly zkoumající význam fast foodu ve světě a současného trendu trhu v ČR. Další části se zabývají charakteristikou tržní kategorie, analyzují konkurenci, charakterizují společnost X. Nejdůležitější kapitoly v této praktické části představují výsledky průzkumu, návrhy řešení a doporučení firmě.
Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě
LAMROVÁ, Zdeňka
Diplomová práce byla zpracována na téma Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Cílem bylo odkrytí informací o spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Na základě dat z dotazníkového šetření navrhla autorka opatření, které je konečným výsledkem práce.
Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu
ALEXOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce na téma Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu je provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků z provedeného průzkumu dále navrhnout doporučení pro její zlepšení.
Analýza a zhodnocení měření spokojenosti zákazníků
BURDOVÁ, Monika
Hlavním cílem diplomové práce je analýza služeb poskytovaných nově zrekonstruovaným hotelem, který se nachází v centru malého města Jaroměřice nad Rokytnou a analýza spokojenosti zákazníků hotelu s těmito poskytovanými službami.
Optimizing Incident Management : Case of CSC
Boucharlat, Romain ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Práce je založena na mých pracovních zkušenostech analytika v oddělení služeb (tzv. "service desk") v rámci CSC. Jedná se o komplexní práci, která přispívá k vysoké výkonosti a tím ke spokojenosti uživatelů. Práce přináší výsledky mého výzkumu a pracovních zkušeností v podobě závěrů a doporučení k optimalizaci kvality služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků. První kapitola je věnována popisu práce analytika a definuje nahodilý manažerský proces. Napomáhá k porozumění způsobu práce v oddělení služeb. Nahodilý manažerský proces je monitorován různým způsobem. Některá tato měření jsou dokumentovatelná a některá naopak nejsou: jejich dopady se liší. Ve druhé kapitole jsou analyzovány dopady měření výkonosti. Měření výkonosti je důležité z důvodu nutnosti mít přehled o dalších cestách zkvalitnění služeb a dosažení jejich vysokých standard. V závěrečné kapitole jsou popsána doporučení, která jsou výsledkem 7 měsíční praxe zaměřené na zvýšení spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 411 záznamů.   začátekpředchozí381 - 390dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.