Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí37 - 46dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proposal of Development of Internationalisation Strategy to Mexican Market of the Company Heinrich Huhn
Andrlová, Zuzana ; Skulec, Rastislav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Posed master´s thesis “Proposal of development of internationalization strategy to Mexican market of the company Heinrich Huhn” focuses on identification of critical factors influencing the selection of particular international entry mode. Part of literature review is aimed to the issue of globalization and internationalization, its possible strategies and modes of entry. Analytical part encompasses Heinrich Huhn`s internal business environment analysis, industry overview analysis, external Mexican market analysis further summarized in SWOT analysis at the end. The last part delivers proposals and recommendations based on consolidation of posed analyses.
Proposal of Development of Internationalisation Strategy of Company
Nguyen, Anh Khoa ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
The focus of the master thesis is to propose the most appropriate business strategy of Jolla’s entry to the Czech smart device market. Defining the theory of internationalization and related international business strategy establishes an important basis for analysis of Jolla’s entry process. In the end the focus will be shifted towards the proposal of the suitable business strategy for entering and operating on the market.
Internacionalizace společnosti EPRIN, spol. s r. o. na slovenský trh
Bártek, Ondřej ; Jelínek, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na možné formy internacionalizace. Cílem práce je navržení možné strategie internacionalizace společnosti EPRIN, spol. s r. o. na slovenský trh. Teoretická východiska se zabývají vysvětlením jednotlivých přístupů k internacionalizaci a také možnými formami vstupu na zahraniční trh. Na teoretická východiska navazuje analýza současného stavu, kde je popsána společnost, jsou provedeny jednotlivé analýzy a je shrnuta její konkurenceschopnost. Na základě zjištění je navrhnuta možná strategie vstupu na zahraniční trh, která by měla přinést nové zákazníky, pomoci se zviditelnit a přiblížit se dalším trhům
Založení zahraniční pobočky podniku
Novák, Ladislav ; Sedlář, Roman (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je zpracování uceleného návrhu založení zahraniční pobočky podniku v Pobaltí s distribuční sítí napříč zeměmi tohoto regionu. Teoretická část je zaměřena na základní informace o legislativních požadavcích v daných zemích. Návrhová část je pak aplikována na konkrétní založení dceřiné společnosti a její uvedení do provozu.
Aspen Aerogels: Internationalization of Nanotechnology-based Insulation Materials
Vastušková, Valéria ; Koláček, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The main objective of this diploma thesis is to analyse and evaluate the market potential in Southeastern Europe and evaluate the opportunity for Aspen Aerogels to expand in this region. Aspen Aerogels develops and manufactures advanced nanotechnology materials, known as aerogels which have unique insulation properties. This American company has had its sales offices in Western Europe and now sees the potential in the Balkan region. First part of the paper is going to be focused on the theoretical background which includes marketing concepts, models, and internationalization theories. In the second part the practical analyses are going to be examined and finally the overall evaluation of Balkan market potential and author’s recommendation is going to be assessed.
Návrh strategie rozvoje obchodních aktivit firmy v rámci evropského vnitřního trhu.
Heřmanová, Martina ; Pechánek, Adam (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Stále více podniků se musí postavit výzvám mezinárodních trhů. Rozvoj hospodářství se v mnoha odvětvích už nedá zastavit. Pro trvalou existenci a úspěch podniku na trhu už není dostačující se pouze koncentrovat na národní trh. Jestliže společnost chce vstoupit na mezinárodní trh, je nutné zajistit zpracování vhodných analýz. Vstup na mezinárodní trh přináší jak nové podnikatelské příležitosti, tak i hrozby vyspělého trhu. Předložená diplomová práce pojednává o dílčích funkcích - plánování, kontrole, organizaci a řízení lidských zdrojů.
Analýza a návrh aplikace pro CIC o.p.s.
Vu Quoc, Dat ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Günter, Vladislav (oponent)
Bakalářská práce zpracovává návrh a analýzu aplikace pro společnost Centrum pro integraci cizinců. V první části je nastíněn teoretický základ ohledně historie Androidu a jejích historických verzích, dále jsou pak vysvětleny pojmy lokalizace a internacionalizace z důvodu budoucího využití od uživatelů s různými jazykovými znalostmi. V další části práce je zhodnocen současný stav webových stránek společnosti CIC a následně je provedena analýza trhu, a to jak z pohledu firem nabízejících vývoj aplikace, tak již samotných aplikací dostupných na trhu. Ke zjištění požadavků budoucích uživatelů na aplikaci je provedeno a vyhodnoceno dotazníkové šetření. V další části práce jsou jmenovány a analyzovány požadavky na aplikaci, závěrem je nastíněn samotný návrh aplikace CZECHTACK pomocí obrazovek či databázového modelu.
Vliv vstupu zahraničního investora na chování společnosti
Marek, Jakub ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Závěrečná práce se zaměřuje na porovnání a zhodnocení strategie vstupů zahraniční farmaceutické společnosti Fagron na český a brazilský trh. V teoretické části práce je nejdříve shrnuta problematika internacionalizace firem a možných přístupů k mezinárodnímu podnikání. Blíže jsou popsány nejvýznamnější formy vstupu na zahraniční trhy s důrazem na vybrané dopady PZ do přijímací ekonomiky. Dále jsou představeny základní analýzy potřebné pro vstup na zahraniční trh, specifika B2B trhů a konečně také specifický předmět podnikání společnosti -- individuální příprava léčiv. Po představení společnosti Fagron a její expanzivní strategie Buy-and-Build, jsou v aplikační části práce blíže analyzovány konkrétní strategie vstupů na vytyčené trhy s důrazem na jejich strategické záměry, konkrétní dopady a naplnění cílů. Tato část práce čerpá z provedených analýz vybraných trhů, které jsou ale z důvodů omezeného rozsahu práce přesunuty do příloh. V závěru práce jsou výše uvedené vstupy se zaměřením na jejich nejvýznamnější shody a odlišnosti mezi sebou navzájem porovnány a následně i zhodnoceny.
Komparace proexportní politiky České republiky a Finska
Kašná, Jana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Sváta, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je věnována komparaci proexportních politik České republiky a Finska. V první kapitole je analyzován zahraniční obchod obou zemí obecně a dále z hlediska teritoriální a komoditní struktury. Druhá kapitola se zabývá proexportní politikou České republiky s ohledem na její vývoj, koncepční řešení a institucionální zajištění. V třetí kapitole je pak se stejnou strukturou analyzována proexportní politika Finska. Čtvrtá kapitola obě tyto politiky srovnává na základě stanovených cílů, priorit a využívaných nástrojů. Poslední část této kapitoly analyzuje podporu exportu z pohledu malých a středních podniků v ČR a ve Finsku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí37 - 46dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.