Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 384 záznamů.  začátekpředchozí351 - 360dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Dobrovolnictví jako součást občanské společnosti
Siglová, Ivana ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Diplomová práce řeší vliv programu Evropské dobrovolné služby (EDS) na získávání občanských kompetencí u jeho absolventů a jejich aktivní participaci v rámci občanské společnosti - české i evropské. Text práce je členěn do tří kapitol. První kapitola se věnuje vymezení konceptu občanské společnosti a jeho historickému vývoji, historickému vývoji a současnému stavu české občanské společnosti a vymezení evropské občanské společnosti. Druhá kapitola objasňuje nejprve obecně fenomén dobrovolnictví a navazuje vysvětlením fungování a principů EDS. Třetí kapitola je výsledkem kvalitativní analýzy polostrukturovaných rozhovorů, které byly vedeny s šesti absolventy EDS. Nejprve je sepsán příběh každého absolventa a na základě těchto příběhů je přistoupeno k souhrnné analýze a formulování závěrů práce.
Analýza systému hodnocení zaměstnanců v ČSOB
Stumper, Filip ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Komendová, Aneta (oponent)
Práce je zaměřena na systém hodnocení zaměstnanců v konkrétní organizaci. V úvodu praktické části je věnován prostor představení analyzované společnosti, která je dále zkoumána prostřednictvím analýzy interních dokumentů, ale také skrze strukturované rozhovory na téma dané problematiky s vybranými pracovníky a manažery. Praktická část práce dále srovnává teoretickou podobu systému hodnocení zaměstnanců s její podobou v praxi. Cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky systému hodnocení zaměstnanců ve zkoumaném podniku za účelem formulování návrhů na jeho zefektivnění. Toto zefektivnění by mělo vést nejen ke zkvalitnění řízení lidských zdrojů společnosti, ale také ke zvýšení spokojenosti jejích zaměstnanců.
Problémy sdílení znalostí s využitím ICT nástrojů
Václavík, Milan ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rolí informačních a komunikačních technologií v procesu sdílení znalostí ve školním prostředí. Hlavními cíli této práce jsou identifikace problémů vzniklých v průběhu procesu sdílení a navržení doporučení, jak těmto problémům předcházet. Těchto cílů je dosaženo za pomoci studia informačních zdrojů, rozhovorů se studenty a zúčastněného pozorování. Práce se skládá z několika částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů, jako jsou data, informace a zejména znalost. Sdílení, jakožto činnost umožňující přenos znalosti mezi lidmi, je uvažováno z různých úhlů pohledu, a to z perspektivy managementu znalostí, školního prostředí a také ICT. Dále práce popisuje ICT nástroje, jež jsou v hojné míře využívány studenty za účelem sdílení znalostí. Tento výběr nástrojů byl proveden též na základě rozhovorů, které tvoří další podstatnou část práce. Z výzkumu vyplývá, že hlavní problém ve sdílení znalostí s využitím ICT nástrojů spočívá v samotné kvalitě předávané znalosti. Tudíž se navržená doporučení týkají zejména této problematiky. Hlavním záměrem této práce je tedy poskytnout studentům rady, jak účinně sdílet znalosti za pomoci ICT nástrojů.
Metody a nástroje znalostního managementu
Černá, Jana ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Tato práce je zaměřena na metody a nástroje ve znalostním managementu. Práce se zabývá představením znalostního managementu, jeho historií a současností. Zatímco historie je prezentována jako přehled důležitých událostí, současný pohled je doplněn současnými trendy v oblasti znalostního managementu, business analýzou vybraných společností a zhodnocením dostupných publikací na téma znalostní management. Hlavním cílem je představit vhodnou metodiku pro úvodní fázi Mitroffova modelu - konceptualizaci. Vybraný postup je následně aplikován na modelovou situaci. Jedná se o rozhodnutí města o výstavbě a rozšíření místní továrny. Poslední část tvoří Business Model Canvas, jenž má za cíl nastínit možné uplatnění metodiky v praxi.
Participace v domově mládeže Analýza možnosti participace obyvatel na chodu pobytového zařízení (Domov mládeže v Písku).
KEMPFER, Heřman
Práce se zabývá participací v Domově mládeže v Písku. V teoretické části nejprve představím zkoumanou organizaci. V další kapitole vymezuji pojem participace a následně se zaměřím na současný pohled na participaci v Domově mládeže. Další kapitoly se věnují komunikaci, práce se skupinou a jedincem a osobností vychovatele. Ve výzkumné části vymezuji předmět výzkumu a výzkumné otázky. Následuje analýza dokumentů, která byla zvolena jako jedna z výzkumných metod. Následuje rozhovor, jako další výzkumná metoda. Celou práci uzavírá závěrečné shrnutí a zodpovězení výzkumné otázky.
Systém hodnocení zaměstnaců ve vybrané organizaci
HARUDA, Martin
V diplomové práci jsem se zaměřil na "Systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci." Praktická část je zaměřena především na analýzu stávajícího systému a návrhu změn pro aktualizaci systému hodnocení pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu ČR. V práci jsou implementovány prvky 360ti stupňové zpětné vazby. Na celkovém hodnocení se podílí sebehodnocení, hodnocení nadřízenými, kolegy a podřízenými. Ve své práci rovněž navrhuji nové hodnocení kompetencí v modelu 5 + 2, kde jsou hodnoceny kritéria: odbornosti, zodpovědnosti, přístupu ke změnám, samostatnosti a týmové práce + strategické myšlení a vedení. Pro hodnocení výkonnosti využívá práce ukazatele plnění cílů KPI´s.
Individuální přístup v rozvoji grafomotoriky u dítěte s diparetickou formou DMO
ŠMOLÍKOVÁ, Anežka
Bakalářská práce se zabývá rozvojem grafomotoriky u dítěte s diparetickou formou dětské mozkové obrny. Popisuje DMO, její příčiny, klasifikaci, projevy a možnosti intervence. Případová studie je zaměřena na rozvoj grafomotoriky pomocí individuálního programu, vytvořeného pro mateřskou školu i pro rodiče a jejich práci s dítětem doma.
Motivace pro obchodní činnost
FUCHSOVÁ, Adéla
Bakalářská práce je věnována motivaci ve vybraných firmách. Předmětem bakalářské práce je analyzovat systémy motivace zaměstnanců ve vybraných bankovních pobočkách. Cílem práce je na základě výzkumu systémy zhodnotit a navrhnout řešení, která by vedla ke zlepšení současné situace. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a jsou zde vysvětleny základní pojmy. V druhé, praktické části, je výzkum, který se skládá z dotazníkového šetření, rozhovorů a pozorování. V závěru práce je zhodnocení současné situace a návrhy pro její zlepšení.
Průzkum čtenářské úrovně žáků 2. ročníků základních škol
BRTNÍKOVÁ, Jana
Diplomová práce s názvem Průzkum čtenářské úrovně žáků 2. ročníků na ZŠ se zaměřuje na výskyt nejčastějších čtenářských nedostatků v počátečním čtení. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část se zabývá čtením z hlediska vzdělávacího systému, seznamuje nás s fyziologickými a psychologickými pochody při čtení, zmiňuje historické i současné metody výuky čtení, základní druhy a kvality čtení, etapy rozvoje čtenářských dovedností, čtenářské nedostatky, nesprávné čtecí návyky a popisuje práci se zaostávajícími čtenáři. Výzkumná část je věnována výzkumu, jeho realizaci a vyhodnocení. Hlavním cílem je zjistit, co dělá začínajícím čtenářům největší problémy a jaká je celková úroveň čtenářských dovedností žáků 2. ročníků. Výzkumná část převážně interpretuje výsledky nahrávání čtenářského výkonu.
Program rozvoje interkulturních kompetencí u dětí předškolního věku
SEDLÁKOVÁ, Štěpánka
Hlavním cílem této práce bylo popsat metody použitelné při rozvoji interkulturních kompetencí u dětí předškolního věku. Teoretické část je zaměřena na objasnění pojmů učení, teorie učení a styly učení. Následně je pozornost věnována pojmům, které souvisí s úrovní poznávání, sociálním vnímáním a osobností dítěte předškolního věku. Součástí je i charakterizace pojmů s přívlastkem interkulturní, jako jsou psychologie, komunikace, konflikt, výcvik a kompetence. Základ praktické části tvoří metody použitelné při rozvoji interkulturních kompetencí dětí předškolního věku, jejichž hlavní inspirací se stala indiánská kultura. Tato část práce dále obsahuje i nabídku konkrétních činností, které jsou použitelné v mateřských školách. V metodologické části je objasněn pojem kvalitativního výzkumu, metody pozorování a v její závěrečné části je uvedena kazuistika aktivity rozvíjející interkulturní kompetence předškolního dítěte. Práce je následně doplněna fotografiemi, které byly pořízeny v průběhu seznamování dětí s odlišnou ? indiánskou kulturou a jsou volně dostupné k nahlédnutí a stažení na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 384 záznamů.   začátekpředchozí351 - 360dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.