|
Návrh marketingového mixu
Haklová, Kristýna ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného stavu neziskové organizace ZOO Brno a návrh marketingového mixu této neziskové organizace. Nejprve je nastíněno základní teoretické vymezení problémové oblasti – marketingu neziskových organizací a marketingového mixu. Následuje popis základních charakteristik vybrané neziskové organizace. Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace se všemi náležitostmi.
|
| |
|
Proposal for Marketing Plan of the Company
Bednáriková, Monika ; Fischer, Jan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
The subject of this bachelor thesis is to develop a marketing plan for Gastro fun s.r.o. The theoretical part describes assumptions related to the issue. The second part focuses on the characteristics of the company, it analyzes the current state of marketing in the company Strengths and Weaknesses. The last part offers suggestions for improving the current situation and possibilities with which the company would achieve greater public interest and thus increase sales.
|
| |
|
Podnikatelský záměr-internetového projektu Světotrip.cz
Košťál, Michal ; JUDr.j Jaroslav Navrátil (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru internetového projektu Světotrip.cz. Jedná se o cestovatelský portál, který propojuje zkušené cestovatele a lidi, kteří nemají s individuální turistikou tolik zkušeností. Smyslem je oslovit širokou veřejnost a nabídnout jim možnost nízkonákladového cestování. Úvodní část obsahuje teoretická východiska a vysvětluje potřebné pojmy. Druhá analytická část hodnotí tržní prostředí pomocí vnějších, vnitřních a oborových analýz. Závěrečná část se soustředí na vypracování reálného podnikatelského plánu Čtenář se důkladně seznámí s cílem celého projektu, jednotlivými nabízenými službami, konkurenční výhodou a konkrétním obchodním modelem celého projektu.
|
|
Marketingový plán pro společnost SILVITA, s.r.o.
Falta, Marek ; Chudý, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování návrhu marketingového plánu pro společnost Silvita, s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace a metod nezbytných pro porozumění dané problematiky. Druhá analytická část obsahuje zpracování současné situace podniku na trhu a provedení dílčích analýz. V poslední části navrhuji komplexní marketingový plán, který dbá na splnění zvolených cílů.
|
|
Návrh reklamní kampaně pro vánoční turné
Nejčevová, Lada ; Cafourek, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh reklamní kampaně pro vánoční turné“ je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu ke konkrétnímu projektu. Diplomová práce je rozčleněna na tři základní části. V první kapitole jsou uvedena teoretická východiska z oblasti marketingu, druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu vybrané společnosti a projektu vánočního turné a ve třetí kapitole jsou formulovány návrhy na zlepšení propagace a celkového chodu daného projektu.
|
|
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Hudcová, Ivana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost podniku Vínko a jiné dobroty pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Při vytváření nové strategie bude vycházeno z analyzování stávající strategie společnosti. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vychází z teoretických východisek, druhá část je zaměřena na představení společnosti a analýzu současného stavu a v poslední návrhová část formuluje samotný návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení zisku, získání nových zákazníků ale i udržení stávajících zákazníků.
|
| |
|
Podnikatelský plan pro založení video studia
Matulová, Veronika ; Nečesánková, Zdeňka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování reálného podnikatelského plánu pro založení společnosti M. Matula Productions. Na základě teoretických poznatků, zpracovaných analýz vnějšího i vnitřního okolí podniku a průzkumu pomocí dotazníkového šetření je v návrhové části vytvořen konkrétní podnikatelský plán včetně finančního a marketingového plánu. Zpracovaný podnikatelský plán bude sloužit k rozhodnutí, zda s podnikáním začít či nikoliv.
|