Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci společnosti Broker Trust, a.s.
Nemetzová, Gabriela ; Pech,, Václav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce popisovala problematiku využití sociálních médií v marketingové komunikaci u vybrané společnosti. Cílem bylo analyzovat současný stav a navrhnout nástroje, které může společnost efektivně využívat v následujících letech. Analýza současné situace obsahovala analýzu jak vnitřního, tak vnějšího prostředí, zhodnocení postavení společnosti na trhu a její konkurenceschopnost. Na základě analýzy a rozhovorů s vedením společnosti poté došlo k samotnému návrhu na zlepšení využívání sociálních sítí pro danou společnost.
Marketingová strategie společnosti Christrio, s. r. o.
Nguyen Van, Ngoc ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Předkládaná bakalářská práce zkoumá marketingovou strategii společnosti Christrio, s. r. o. v oblasti nehtové kosmetiky na trhu B2B. Primárním cílem práce je analýza stávající marketingové strategie se zaměřením na trhu B2B a dílčím cílem je navržení zlepšení dosavadních marketingových aktivit. Teoretická část práce popisuje marketingové prostředí, marketingovou strategii a její taktické nástroje. V praktické části je představen profil společnosti Christrio, s. r. o., analýza marketingového prostředí společnosti, její marketingová strategie a dílčí složky marketingového mixu.
CRM systém firmy Petrof
Bukačová, Marie-Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje řízení vztahů se zákazníky u firmy PETROF. Teoretická část se nejprve zabývá problematikou spojenou se CRM a následně navazuje objasněním hodnoty zákazníka a hodnoty pro zákazníka. Teoretickou část uzavírají kapitoly týkající se B2B trhu. V praktické části je nejprve představena firma PETROF a její situace na trhu. Dále následuje analýza získaných poznatků a na základě jich vytvořená SWOT analýza podniku. Na závěr praktické části se práce zaměřuje na návrhy na zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky.
Marketingová strategie vyvíjeného přípravku na detekci polutantů
Šesták, Zbyněk ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této práce je navržení marketingové strategie pro vyvíjený detektor polutantů. První část práce se zaobírá problematikou znečištění životního prostředí, měřícími technologiemi a technologií bioluminiscenčních bakterií, jenž je v detektoru použita. Detektor je určen pro firmy pracující s vybranými nebezpečnými látkami (rtutí, kadmiem, olovem, BTEX a polychlorovanými bifenyly). Proto se práce dále zaměřuje na specifika B2B trhu. Z marketingové teorie je použit přistup strategického marketingového řízení zahrnující situační analýzu, segmentaci, targeting a positioning a marketingový mix. V rámci situační analýzy je využita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě dostupných informací a online dotazování jsou identifikovány perspektivní trhy, stanoven positioning, produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.
Marketingová doporučení pro hotel Cestovní kanceláře - SPORT s.r.o. s důrazem na produktovou a propagační politiku
Dřímal, Petr
Cílem bakalářské práce je především návrh produktových a propagačních marketingových doporučení pro hotel Cestovní kanceláře -- SPORT s.r.o. Marketingovým cílem CK -- SPORT je navýšení obsazenosti hotelu o 10 %. Daná problematika byla podložena odbornou literaturou z oblasti marketingu, marketingu cestovního ru-chu, informatiky a marketingu průmyslových trhů. Situační analýza byla postavena na veřejně dostupných zdrojích a interních zdrojích CK -- SPORT. Analýza vnějšího prostředí byla obohacena o výsledky dotazníkového šetření zvoleného segmentu, výzkum proběhl v dubnu roku 2014. Výsledky ukazují dobrý potenciál při zaměře-ní se na zájmové a sportovní oddíly, spolky a skupiny, jako na další segment. Práce poskytuje doporučení v oblasti marketingového plánování pro tento segment, včetně odhadu nákladů vzniklých při aplikaci navrhovaných doporučení, společně s doporučeními implementace a kontroly.
Marketing Strategy of the chosen company
Sekeráková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem diplomové práce bylo poskytnout vedení společnosti XERTEC a.s. a jejímu marketingovému oddělení návrhy na možné zlepšení současné marketingové strategie. Navrženým doporučením předcházela tzv. plánovací etapa posouzení strategického marketingového procesu, která byla zaměřená na pochopení firmy a jejího okolí. Její podstatnou částí bylo především provedení situační analýzy. Analýza makroprostředí byla zhodnocena použitím PEST analýzy, mikroprostředí bylo hodnocené využitím Porterovy analýzy pěti sil a východiska VRIO analýzy napomohly zmapování vnitropodnikové situace. Výsledky těchto analýz jsem shrnula v rámci SWOT analýzy. Po následném připomenutí cílů a klíčového zákaznického segmentu jsem využila přístup k marketingové strategii pomocí marketingového mixu, abych analyzovala situaci v této oblasti a navrhla, co by se dalo vylepšit. Nejzásadnější změnou by mělo byť zaměření na pull strategii, místo současné push.
Marketingová strategie společnosti IMOPRA s.r.o.
Moštěk, Stanislav ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hýbl, Petr (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti IMOPRA s.r.o. působící v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část je obsahem v prvních tří kapitol a je zpracována z hlediska strategického marketingu a strategického řízení. Obsahem dalších kapitol je analytická část, která obsahuje všeobecnou charakteristiku společnosti IMOPRA s.r.o. a analyzuje její stávající marketingovou strategii z hlediska jejího specifického postavení na B2B trhu jako certifikovaného výrobce dílů pro klimatizaci. Závěr obsahuje zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti a doporučuje některá její dílčí potenciální vylepšení.
Business-to-business marketing of the Champs company
Kasman, Tomáš ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Rech, Miroslav (oponent)
Práca pojednáva o špecifikách business to business marketingu s konkrétnou aplikáciou na spoločnosť Champs, s.r.o. Teoretická časť je zameraná na definovanie základných rozdielov medzi marketingom na spotrebiteľskom trhu a trhu B2B, pozornosť je venovaná najmä marketingovému mixu. Aplikačná časť odráža na jednej strane snahu vytvoriť vhodnú marketingovú koncepciu pre spoluprácu medzi spoločnosťou Champs, s.r.o. a bankou mBank, retailové bankovníctvo BRE Bank SA v oblasti predaja bežných bankových účtov a kreditnej karty, a na strane druhej analyzuje súčasnú spoluprácu medzi spoločnosťou Champs, s.r.o. a bankou Citibank, plc v oblasti predaja kreditných kariet.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.