Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 242 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře a návrhy na její zlepšení
Svoboda, Lukáš ; Pšenička, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků cestovní kanceláře. Spokojenost zákazníků je klíčovou součástí pro udržení tržní pozice, dobrého jména společnosti a její růst. Spokojenost klientů je obzvláště důležitá v oblasti služeb, kam cestovní kancelář patří. Na základě dotazníkového šetření mezi zákazníky s využitím techniky NPS a modelu KANO jsou navržena opatření pro její zvýšení. Pomocí šetření mezi zákazníky jsou také získány podněty ke zlepšení propagace společnosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Herzánová, Pavlína ; Tichý, Robert (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků společnosti SONNENTOR s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a zároveň budou předloženy návrhy na její zvýšení.
Studie řízení rozvoje podnikání v obchodní organizaci
Matula, Jan ; Ing. Jan Pagáč. (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení návrhu pro společnost AAA COLOR s.r.o., který má za cíl zajistit rozvoj činností podnikání se zaměřením na obchod a služby ke spokojenosti zákazníků. Je zde popis možného řešení z teoretického pohledu, kde jsou poznatky zachyceny z odborné literatury na toto téma. V rámci další části práce jsou použity získané teoretické poznatky na vybraný podnik.
Spokojenost zákazníků
Franek, Jan ; Remsová,, Kateřina (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků lezeckého centra Tendon Wallstreet v Jihlavě. Diplomová práce je rozdělena na čtyři hlavní části. První částí jsou cíle práce a zvolená metodika. Druhá část obsahuje teoretický popis, který vychází z odborné literatury. V další části využívám vybrané metody a analýzy ke zmapování současné situace. Poslední čtvrtá část je vlastní návrh na základě zjištěných poznatků z dotazníkového šetření na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků fitness centra a návrhy na její zvýšení
Bradáčová, Nikola ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků fitness centra fit4all CENTRUM, s.r.o. a navrhuje opatření vedoucí k její zvýšení. První část této práce je zaměřena na objasnění základních teoretických pojmů, následuje charakteristika společnosti a analýza prostředí společnosti. Součástí analytické části je také dotazníkové šetření a SWOT analýza. Na základě výsledků analýz jsou v poslední části práce navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků s nabídkou sálových lekcí ve fitness centru.
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Otradovcová, Andrea ; Hůla, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingový audit v oblasti spokojenosti zákazníků u vybrané společnosti. Součástí práce jsou potřebná teoretická východiska. V rámci analytické části je proveden marketingový audit zaměřený na zákaznickou spokojenost. Na základě provedené analýzy jsou uvedeny návrhy vedoucí ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
Spokojenost zákazníků
Marečková, Tereza ; Tunkl, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na spokojenost zákazníků. Byly vytvořeny dílčí analýzy podniku a na jejich základě sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části jsou popsána teoretická východiska. V další části je popsána analýza podniku a současná situace podniku pomocí vnějšího a vnitřního prostředí. Na to navazuje návrhová část práce s konkrétními návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro fitcentrum
Zezula, Radek ; Snopek, Radek (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nedostatků marketingové strategie Fit centra a snaží se najít, jak by mohly být tyto nedostatky eliminovány. K dosažení tohoto cíle využívá různých nástrojů, například analýzu marketingového mixu a dotazníkové šetření. Na základě zpětných vazeb od zákazníků, kteří vyplňovali dotazníky, a diskuze s vedením tohoto centra, byla navržena některá opatření o tom, jak dobře reagovat na každý požadavek jedince a zvýšit návštěvnost a popularitu Fit centra.
Návrh marketingového mixu
Zavadilová, Hana ; Zavadil, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení marketingového mixu vybrané firmy. Formou dotazníkového šetření zjišťuje aktuální stav spokojenosti zákazníků s celkovou nabídkou zboží a služeb. Na základě zjištěných poznatků je v této práci navržen nový marketingový mix.
Spokojenost zákazníků
Vymětalová, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě dílčích analýz a vlastního průzkumu jsou stanovena opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska. Dále je v analytické části společnost zkoumána v rámci vnitřního prostředí a mikro a makro okolí. Prostřednictvím dotazníkového šetření je analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části jsou stanoveny konkrétní návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 242 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.