Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozšířená realita na iOS - zobrazování prvků z mapy v terénu
Bezák, Adam ; Brejcha, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Táto práca si dáva za cieľ zlepšiť užívateľovi orientáciu v teréne pomocou jeho smartphonu a rozšírenej reality. Spojením týchto dvoch prvkov a bezplatnej databáze geografických dát OpenStreetMap je možné zobraziť okolité prvky z máp alebo prípadne zobraziť doplňujúce informácie o okolitých objektoch. Výsledná technológia je použitá v naimplementovanej iOS aplikácii s názvom Water Radar. Táto aplikácia zobrazuje okolité vodné toky (alebo iné vodné objekty) vzhľadom na GPS polohu užívateľa. Aplikácia využíva taktiež Google Elevation API aby zobrazené vodné toky kopírovali reliéf krajiny.
Monitorovací systém komunikující s mobilním zařízením
Ilavský, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou hardvéru periférie merajúcej teplotu, a implementáciou aplikácie, zobrazujúcej namerané dáta. Bezdrôtová komunikácia medzi perifériou a klientom je implementovaná pod protokolom Bluetooth Smart (verzia 4.0 a vyššie) a zabezpečená bezpečnostným protokolom proti útočníkovi zachytávajúcemu komunikáciu. Výsledkom práce je plne funkčný prototyp periférie merajúcej teplotu a aplikácia zobrazujúca túto teplotu, navrhnutá pre platformu iOS verzie 8.0 a vyššej.
Soutěž ve sportovním sázení
Potoček, Patrik ; Kolář, Martin (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Táto práca se zoberá návrhom a následným vývojom mobilnej aplikácie pre platformu iOS, ktorá umožňuje jej užívateľom súťažiť v športovom stávkovaní. Výnimočnosť tejto aplikácie spočíva v novom uhle pohľadu na športové tipovanie, kde užívatelia súperia medzi sebou a bez nutnosti rizika finančnej straty. Princíp súťaže spočíva v zostavení ticketu z tipov na športové stretnutia a následnom vložení do hernej miestnosti za poplatok vo forme virtuálnych žetónov. 
Vytvoření serverové aplikace v programovacím jazyce Swift
Střálka, Martin ; Šeda, Pavel (oponent) ; Hošek, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje možnostem použití vývojářského jazyka Swift v serverových aplikacích. Popisuje výhody a nevýhody jazyka Swift oproti ostatním jazykům, zejména Obj-C který je předchůdcem Swiftu a Java, který je přímým konkurentem jazyka Swift. Dále popisuje rozdíly mezi jednotlivými frameworky používané pro webové aplikace. Výběr jazyka Swift je implementován v podobě jednoduché aplikace pro REST komunikaci s databází na základě již existující aplikace. Řešení bude schopno v databázi vyhledávat a následně zobrazovat výsledky vyhledávání.
Řízení hotovosti v mezinárodní společnosti
Krejbichová, Jana ; Hanáková, Gabriela (oponent) ; Zinecker, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce hodnotí způsob řízení peněžních prostředků ve vybrané společnosti se zaměřením na metody cash poolingu a nettingu. Na základě rozboru současného stavu je předkládán návrh na implementaci nettingu ve vybrané společnosti s ohledem na dopad na řízení peněžních prostředků.
Hra pro mobilní telefon s využitím rozpoznání rysů tváře
Skoták, Jiří ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje tvorbu hry pro mobilní telefon platformy iOS, která využívá rozpoznání rysů tváře a další informace, které je možné získat z kamery či dalších senzorů zařízení. V práci je uvedeno několik přístupů vhodných pro detekci lidské tváře a jejích rysů v reálném čase. Dále jsou popsány a porovnány možnosti takové detekce v prostředí iOS. Následně je uveden návrh výsledné hry a popis úrovní, které ji tvoří. Úrovně mimo detekci dílčích rysů využívají i detekci objektů v obraze, zpracování barevnosti vstupního obrazu a další. Na závěr je představena výsledná podoba hry, která je vydaná a dostupná na App Store.
Framework for Data Synchronization in the Context of Apple User Applications
Klembara, Filip ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and implement a library for data synchronization between multiple client's devices in the context of the ecosystem of a single application targeting the iOS, iPadOS or MacOS operating system. The work focuses on the simple integration of the library into existing applications using the Realm database system and on the simple way to connect the user interface with the synchronization process. I solved the chosen problem by designing a synchronization protocol primarily based on log synchronization to distribute changes between the client and the server, implementing a library to monitor changes in the client's database and distribute them to the server, and implementing a server library to integrate received changes and distribute them with help of notifications. The solution provides an easy way to implement data synchronization between multiple devices using custom database server and with the ability to define how to handle new changes of objects presented in the user interface during the synchronization. Created library can be quickly and easily integrated and thus effectively speed up the application development process.
Mobilní aplikace pro vizualizaci a řízení vodohospodářských staveb
Švancer, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a implementovat způsob univerzálního zobrazení dat z automatizovaných vodárenských objektů na mobilním zařízení. Vývoj je realizován spolu s firmou Speco Control s.r.o., která dané automatizace provádí. Výsledná aplikace je otestována a nasazena do reálného provozu. Stěžejní částí je návrh univerzální struktury databáze, na základě níž je možné data zobrazit. V současné době se totiž ke každému objektu vyvíjí na míru řešený dispečerský program pro PC. 
Aplikace pro stanovení tepové frekvence pomocí chytrého telefonu
Šara, Kryštof ; Vítek, Martin (oponent) ; Němcová, Andrea (vedoucí práce)
Tato studentská práce se zabývá problematikou biosignálů srdce, jejich zpracováním, možnostmi jejich snímání pomocí konvenčních a chytrých zařízení a regulacemi mobilních zařízení ve zdravotnictví. Dílem práce je rovněž návrh vlastní mobilní aplikace, kterou je možné použít k rychlému orientačnímu stanovení tepové frekvence (TF) člověka. Optimalizovaný algoritmus funkční aplikace byl otestován na vzorku nezávislých subjektů a bylo dosaženo průměrné odchylky ±0,74 tepu/min vůči referenčnímu záznamu EKG.
Aplikace pro příjem z Audeliver.com
Pristaš, Martin ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre sťahovanie a prehrávanie podcastov. Zameral som sa hlavne na jednoduchosť návrhu dizajnu aplikácie a vytvorenie príjemneho prostredia pre jej používanie. Aplikácia je naprogramovaná v jazyku Swift a využíva moderné prvky grafického rozhrania aplikácií v systéme iOS. Aplikáciu som mohol testovať na používateľoch a optimalizovať jej hardwarové nároky. Podarilo sa mi úspešne optimalizovať hardwarové nároky aplikácie a rozšíriť jej využitie na viacej zariadení Apple. Prínosom tejto práce sú nové poznatky vývoja aplikácií, ale aj dodržiavanie pokynov pre ľudské rozhrania. Keďže aplikácia využíva moderný jazyk a prináša moderné spôsoby realizácie, je prínosom hlavne pri ukážke toho, akým smerom sa vývoj aplikácií uberá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.