Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 547 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nosná ocelová konstrukce autosalonu
Buchta, Vojtěch ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Zadáním práce bylo vypracování návrhu a posudků nosné konstrukce autosalonu. Objekt se nachází v katastru města Hradec Králové. Půdorysná plocha má rozměry 30 x 15 m, výška objektu 7 m v nejvyšším místě. Střecha je pultová, tvořená dvěma částmi o shodném sklonu 3,81°. Materiál všech konstrukčních částí je ocel S235. Statické výpočty jsou realizovány dle platných norem. Konstrukce je tvořena nosnými sloupy vetknutými do základů, vazníky jsou navrženy příhradové z dutých průřezů, kloubově připojeny ke sloupům. Vaznice jsou kloubově připojeny k hornímu pasu vazníku, přičemž spodní i horní hrany lícují. Podporují střešní plášť tvořený panely Kingspan tl. 160 mm. Stěnový plášť technické části objektu je tvořen taktéž systémovými panely firmy Kingspan. Opláštění prodejního prostoru je tvořeno skleněnými panely firmy Reynaers.
Lávka pro pěší
Smělíková, Petra ; Puchner, Josef (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je statické posouzení nosné konstrukce stávající lávky pro pěší a cyklisty v Kunovicích u Uherského Hradiště. Rozpětí lávky je 28m. Lávka je konstrukčně řešena jako prostorová prutová soustava s dolní mostovkou. Hlavní nosník je příhradová konstrukce se sedlovým horním pásem. Výška hlavního nosníku v polovině rozpětí je 2,5m, nad podporami 1,5m. Výpočet je proveden ručně a s použitím výpočetního programu Scia Engineer 2012.0.
Svařitelnost ocelí pro výrobu rámů jízdních kol
Grim, Robert ; Richter, Tomáš (oponent) ; Vaněk, Mojmír (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na ocelové materiály používané pro výrobu rámů jízdních kol. Slitiny jsou zde rozebrány nejen z hlediska svých mechanických vlastností, ale také svařitelnosti. Ocelové materiály jsou rozděleny do tří skupin podle předních výrobců rámových sad. U vybraných slitin s obchodním názvem je přiřazen ekvivalentní normovaný materiál volený podle chemického složení. Svařitelnost jednotlivých ocelí je rozdělena do kapitol podle mechanických vlastností a struktury. V práci je dále uvedeno, proč je upřednostněno svařování rámů metodou TIG a jaké jsou její hlavní výhody.
Porovnání ocelí a technologií při výrobě automobilové karoserie
Wojcik, Rudolf ; Šlais, Miroslav (oponent) ; Dohnal, Ivo (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia obsahuje popis využívaných typů ocelí a technologií při výrobě automobilové karoserie. Úvodní kapitola obsahuje stručnou charakteristiku jednotlivých částí karoserie. Poté následuje rozdělení, charakteristika a použití jednotlivých ocelí. Na což navazuje souhrn několika technologií, mezi které patří metoda hydroforming, hydromechanické tváření, tváření za tepla a technologie „tailor-welded blanks“.
Zastřešení sportovní haly
Müller, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Buchta, Stanislav (vedoucí práce)
Ve svém projektu jsem se věnoval návrhu zastřešení bazénu v obci Brno. Jako hlavní konstrukční materiál bylo použito lepené lamelové dřevo. Pro přidružené konstrukce byla použita ocel a rostlé dřevo. Konstrukce má rozpětí přibližně 40 m, délku 60 m a výšku zhruba 11,5 m. Pro daný typ konstrukce jsem se z estetických a ergonomických důvodů rozhodl navrhnout zakřivený nosník z lepeného lamelového dřeva podporovaný sloupem taktéž z lepeného lamelového dřeva. Na převislém konci je nosník podporován ocelovým sloupem.
Výroba a vady masivních odlitků
Doležal, Petr ; Martínek, Ludvík (oponent) ; Záděra, Antonín (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu sortimentu slévárny oceli ŽĎAS a.s., Žďár nad Sázavou a dále provést pro typové masivní ocelové odlitky a stávající technologii analýzu vzniku slévárenských a metalurgických vad. Počátek práce je věnován výrobnímu sortimentu slévárny oceli ŽĎAS a.s., Žďár nad Sázavou. Následující část práce je věnována výrobním technologiím pro výrobu masivních ocelových odlitků. V závěrečné části práce jsou uvedeny metalurgické a slévárenské vady typových odlitků slévárny a návrhy na odstranění těchto nežádoucích vad. Závěr práce obsahuje shrnutí výsledků a směry ve vývoji výzkumu ve výrobě masivních ocelových odlitků.
Marketingový výzkum pro vybranou společnost
Juřička, Milan ; (Hons), Simona Malanová BA (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu spokojenosti zákazníka. Tato analýza je cílena na zákazníky společnosti 1CSC a.s., která vyrábí ocelové produkty s hlavní pobočkou v Brně. Pro naplnění cílů této práce jsou využívány marketingové nástroje ve formě analýz, které jsou doplněny dotazníkovým šetřením. Dotazník je zaměřen mimo samotnou spokojenost zákazníků také na webový projekt, který by měl zákazníkům přiblížit aktuální nabídku produktů. Teoretická část popisuje marketingový výzkum a analýzy aplikované na společnost 1CSC a.s. Praktická část se věnuje analýze prostředí společnosti 1CSC a.s. a interpretaci výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících vybrané společnosti. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace.
Ocelová konstrukce multifunkční budovy
Havíř, František ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh ocelové konstrukce multifunkční budovy v katastrálním území MČ Brno-Bohunice. Multifunkční budova je tvořena dvěma shodnými objekty – A a B. Půdorysné rozměry objektů jsou 40,0 x 40,0 m a konstrukční výšky 33,8 m. Oba objekty mají 1. nadzemní podlaží o konstrukční výšce 5,0 m, každé další podlaží 3,5 m. Půdorysný tvar objektu je čtverec 40 x 40 m se skosenými rohy o délce 8 m. Ve středu objektu se nachází zastřešené atrium 8 x 8 m. Objekty jsou v 5. NP propojeny uzavřenou lávkou o délce 10,0 m. Hlavní nosnou konstrukci obou objektů tvoří sloupy a průvlaky. Sloupy jsou variantně řešeny jako spřažené ocelobetonové s uzavřeným průřezem vyplněným betonem nebo obetonovaným ocelovým průřezem. Průvlaky jsou navrženy z prolamovaných nosníků. Mezi průvlaky jsou zapuštěny plnostěnné stropnice a vaznice, spřažené s betonovou deskou. Prostorovou tuhost konstrukce zajišťují kromě stropních spřažených desek ztužidla umístěna okolo atria a v rozích budovy. Hlavní nosnou konstrukci spojující lávky tvoří dva k sobě nakloněné nosníky ve tvaru oblouku, z nichž vycházejí podpory pro podélníky lávky.
Oprava a zesílení železobetonové stropní konstrukce
Klimeš, Petr ; Zich, Miloš (oponent) ; Perla, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením stávající konstrukce monolitického stropu pro vestavbu dvojice eskalátorů. V rámci úprav je budována nová předpjatá výměna, sloupy osazené v nových polohách a zhotoveno zesílení stávajících průvlaků pomocí lan bez soudržnosti. U všech prvků, včetně těch stávajících, jsou ověřeny mezní stavy použitelnosti a únosnosti. Pro srovnání výpočetní metodiky a jednotlivých aspektů použití je provedeno alternativní řešení s aplikací lan se soudržností.
Železobetonová skeletová konstrukce
Pevner, Jan ; Strnad,, Jiří (oponent) ; Šulák, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem monolitické železobetonové lokálně podepřené stropní konstrukce a schodištěm nad 2.NP v administrativním objektu, vypracování návrhu a výkresů výztuže na ohyb a smyk. Výpočet vnitřních sil je proveden ve výpočtovém programu SCIA Engineer s ručním ověřením pomocí zjednodušené metody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 547 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.