Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 759 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku
Keřt, Radim ; Vaculík, Josef (vedoucí práce)
V předložené disertační práci se zabývám hodnotou pro zákazníka v rámci CRM (Customer Relationship Management) s důrazem na význam pro konkurenceschopnost podniku. Obsahem práce je jednak vypracování metodiky pro úspěšnou implementaci, inovaci celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM), ale také stanovení kritérií k měření úspěšnosti implementace, inovace celkového konceptu řízení vztahů se zákazníky (tj. metody CRM) ve vztahu ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku.
Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames a.s.
Lelek, Jakub ; Mandík, Igor (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames, a.s. se zaměřuje na návrhy vedoucí k zvýšení konkurenceschopnosti a celkovému rozvoji firmy. Cílem mé práce je posoudit současný stav společnosti za pomoci teoretických znalostí čerpaných v z odborné literatury. Navrhnout řešení směřující k rozvoji konkurenceschopnosti a následně vyhodnotit přínosy.
Posílení konkurenceschopnosti firmy pomocí návrhu změny marketingové strategie
Mácová, Romana ; Cikánek, Lukáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analýza firmy a jejich konkurentů, ze které budou vytvořeny návrhy na změny primárně v marketingové strategii firmy tak, aby se zlepšila její konkurenceschopnost a došlo k upevnění pozice na trhu. Teoretická část obsahuje přehled a zpracování příslušných materiálů a teorie, potřebné pro úspěšné splnění cíle této práce. Praktická část se zabývá analýzou současné marketingové propagace a formulací návrhů na její zefektivnění.
Návrh opatření pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Holubová, Martina ; Malach, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení vybrané firmy pomocí vytvoření nového marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou teoretická východiska řešeného problému. Druhá část obsahuje SLEPT analýzu, analýzu podle Porterova modelu pěti sil, analýzu marketingového mixu dané firmy a její konkurence, a dále dotazníkové řešení. Ve třetí části se věnuji tvorbě nového marketingového mixu pro danou firmu.
Rozvoj obchodních aktivit společností TOS KUŘIM-OS, a.s. a ČKD BLANSKO-OS, a.s.
Havlík, Pavel ; Kalinová, Ivana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit podniků TOS KUŘIM a ČKD BLANSKO. Práce na základě teoretických východisek shrnuje analýzu obchodní činnosti, vnějšího a vnitřního prostředí do SWOT analýzy. Výsledkem jsou návrhy a doporučení, která mohou významně přispět k rozvoji firmy jak prostřednictvím zvýšení tržeb, zvýšením konkurenceschopnosti, tak vybudování stabilní pozice na globálním trhu.
Kvalita a konkurenceschopnost.
Adamec, Martin ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou a jejím vlivem na konkurenceshopnost. Skládá se ze dvou částí - první část této práce je zaměřena na historii a současnost řízení kvality, jak u nás ,tak ve světě a na vysvětlení souvisejících základních pojmů. Hlavní důraz je kladen na správný přístup v této problematice a srovnání mezi různými kulturami. Druhá část se věnuje konkurenceschopnosti a jak jí dosáhnout pomocí faktoru kvality. Kvalita je rozdělena na dva oddíly - kvalitu uvnitř podniku, kterou dosáhneme pomocí systému jakosti (ISO normy, Kaizen, Lean production) a na kvalitu, kterou musí podnik zajistit, aby zaujal zákazníka takzvanou kvalitu vnější- (doprava, design, marketing). Zvláštní podkapitolou druhé částí je popis podniku, který zvládl úspěšně aplikovat systémy jakosti do praxe a tím je japonská firma Toyota.
Nepřímé náklady jako faktor konkurenceschopnosti ve stavebnictví
Hermanová, Lucie ; Vítková, Eva (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením nepřímých nákladů jako faktoru konkurenceschopnosti ve stavebnictví. V první části práce jsou teoreticky vymezeny pojmy jako stavební trh, stavební podnik, náklady, jejich členění a způsob jejich kalkulace, dále konkurence, konkurenční výhoda a konkurenceschopnost. Druhá část práce se zabývá vyhodnocením dotazníkového šetření a řízených rozhovorů. V závěru práce je provedeno srovnání výsledků dotazníkového šetření s výsledky řízených rozhovorů a následně jsou stanovena doporučení.
Konkurenční strategie firmy, vyloučení konkurence
Hasanbayova, Sabina ; Krmíčková, Michaela (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na stávající a budoucí stav konkurenční strategii vybraného podniku a návrh na zlepšení této strategii. Specifikuje záměr vedení podniku v nejbližších pěti letech a taky navrhuje efektivní metody potřebné k zlepšení konkurenční strategie pro tuto firmu.
Ekonomické aspekty inovace v obchodní korporaci Electro world s.r.o.
Němec, Daniel ; Dušková, Monika (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na ekonomické aspekty inovace ve vybraném podniku. Specifikuje, co je to inovace a srovnává teoretické poznatky s reálnou firmou. V práci je obsažena analýza PESTLE, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a finanční analýza.
Rozvoj konkurenceschopnosti podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka
Trávníček, Milan ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je rozvoj konkurenceschopnosti vybraného podniku zaměřený na posilování tvorby hodnoty pro zákazníka. Důležitou částí vypracování analýzy hodnotového řetězce Budou provedeny také další analýzy, například analýza konkurenčního prostředí a SWOT analýza. V těchto analýzách budou odhaleny problémy, které budou v další části řešeny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 759 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.