Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 309 záznamů.  začátekpředchozí300 - 309  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nabídky cestovní kanceláře MILE
Valová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na cestovní kancelář jako podnik - její činnost, služby, funkce, tvorbu a druhy zájezdů a způsoby jejich propagace. Důležitou součástí práce je analýza nabídky CK MILE, konkrétně pěti Řeckých ostrovů. Kapitoly jsou zaměřené na analýzu ubytovacích zařízení,stravovacích služeb,všeobecných smluvních podmínek,cenové politiky a způsobů prezentace nabídky. V závěru práce je nabídka CK MILE porovnána s nabídkou CK Greece Tours.
Vytvoření manuálu kvality pro cestovní kancelář
Kodešová, Jana ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Práce se zabývá řízením kvality v oblasti cestovního ruchu obecně, ale i na konkrétním případě cestovní kanceláře NEV-DAMA. Řízení kvality je v současné době velmi důležité, protože jedině cesta prostřednictvím kvalitních výrobků a služeb je možná pro trvalý úspěch společnosti.
Srovnání dostupnosti informací vybraných cestovních kanceláří
Buman, Tomáš ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Volráb, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá srovnáním dostupnosti informací třech vybraných cestovních kanceláří. Jsou vybrány dvě velké cestovní kanceláře, CK Čedok a CK Firo tour, a jednu drobnější ? CK Melissa travel. Webové stránky jsou analyzovány od grafické stránky, přes validitu kódů html až po komplexnost a pravdivost informací. Důležitým kritériem je také, jak cestovní kanceláře informují o ceně zájezdu.
Tvorba zájezdu
Hendrychová, Tereza ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce)
V bakalářské práci jsou popsány činnosti spojené s přípravou zájezdu. Jde o lyžařský zájezd do italských hor Dolomity. Obsahem práce je výběr jednotlivých poskytovatelů služeb, které dohromady tvoří zájezd. Součástí je také průzkum spokojenosti klientů, kteří se tohoto zájezdu již zúčastnili. Dále práce obsahuje cenové strategie cestovní kanceláře, kalkulaci zájezdu, stanovení ceny. V závěru jsou porovnány původní plány a cíle, jenž si cestovní kancelář stanovila, a skutečné údaje již uskutečněného zájezdu.
Analýza zájezdů do exotických destinací u vybraných cestovních kanceláří
Frenclová, Jana ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje zájezdy do exotických destinací u vybraných cestovních kanceláří. V rámci práce je zjišťováno, zda jsou v nabídkách rozdíly. Na základě dotazníkového šetření je zkoumána spokojenost zákazníků s jednotlivými cestovními kancelářemi. Zároveň jsou cestovní kanceláře a jejich nabídky srovnávány pracovníky cestovní agentury Globe.
Zakladatelský projekt - založení cestovní kanceláře
Zavadilová, Tereza ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Vytiska, Oldřich (oponent)
Diplomová práce pojednává o založení nové cestovní kanceláře zabývající se příjezdovým cestovním ruchem. Jedná se o podnikatelský plán, který je určen pro ministerstvo pro místní rozvoj jako součást žádosti o koncesní listinu a podklad pro získání úvěru. Součástí je i marketingový a finanční plán.
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
Malá, Barbora ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Teoretická část diplomové práce "Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur" specifikuje produkt cestovního ruchu a pojednává o hlavních odlišnostech mezi zbožím a službami, které zdůvodňují rozdílnou podobu marketingu zboží a marketingu služeb. Dále uvádí teoretické základy věrnostních a motivačních programů a marketingový pohled na jednotlivé formy podpory prodeje. Praktická část práce se zabývá analýzou věrnostních a motivačních programů aplikovaných cestovními kancelářemi a agenturami na trhu České republiky ve sledovaném období od června 2007 do září 2008. Praktická část dále zahrnuje marketingový průzkum zaměřený na vztah zákazníků k cestovním kancelářím a agenturám, na znalost existujících věrnostních a motivačních programů a na ověření jejich účinnosti při formování loajality zákazníků.
Marketing cestovní kanceláře se specializací na exotické zájezdy
Ladmanová, Michaela ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Kříž, Zdeněk (oponent)
Cestovní kancelář je základní provozní jednotkou (subjektem) cestovního ruchu, jejímž hlavním předmětem činnosti je zprostředkování, organizování a zabezpečování služeb souvisejících s cestovním ruchem. Produktem CK je služba, která byla vytvořena na základě identifikace přání a potřeb zákazníků. Tyto služby rozdělujeme na základní a doplňkové. Mezi hlavní služby zprostředkované cestovními kancelářemi patří ubytování, stravování a doprava.
Dopady zákona č. 214/2006 Sb. na trh cestovních agentur a kanceláří
Horká, Zuzana ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Analýza změn v uvedeném zákonu. Hodnocení dopadů na trh cestovních kanceláří a agentur. Analýza změn na tomto trhu.
Pojištění záruky pro případ úpadku cestovní kaceláře
Němečková, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Houška, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu zákona č. 159/1999 Sb. a jeho novely a zkoumá důvody přijetí zákona. Práce zmiňuje také historii cestovních kanceláří v České republice, jejich vývoj a dělení. Podrobně se věnuje povinnému smluvnímu pojištění, popisuje jednotlivé kroky směřující k uzavření pojištění a postup při pojistné události. Pro názornost je uveden podnikatelský záměr založení fiktivní cestovní kanceláře a nabídka pojišťovny Uniqa na pojištění proti úpadku. Na závěr jsou zmíněny některé současné problémy v oblasti cestovního ruchu spojené se zákonem č. 159/1999 Sb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 309 záznamů.   začátekpředchozí300 - 309  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.