Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí29 - 38dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kampaň sdíleného marketingu v organizaci Mamma HELP ve spolupráci se společností Ryor
Kolářová, Simona ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o sdíleném marketingu, jedná se o jednu z forem spolupráce mezi neziskovými organizacemi a firmami. V teoretické části práce je popsán širší kontext sdíleného marketingu, jeho zasazení jak do prostředí firemního, tak do prostředí neziskového sektoru. Jeden z oddílů teoretické části je věnován oblasti týkající se úspěchu kampaně sdíleného marketingu. Na toto téma je z velké části zaměřen i empirický výzkum. Jedná se o kvalitativní výzkum, který je založen na případové studii úspěšné kampaně sdíleného marketingu z českého prostředí. Kampaň byla vybrána podle faktorů předpokládající úspěch kampaně, jež jsou popsány v teoretické části. Nejprve je detailně popsán její vývoj a následně je zjišťován pohled neziskové organizace i firmy na úspěch zkoumané kampaně. Výzkum se v rámci problematiky úspěchu kampaně zaměřuje na to, jaké faktory mohly úspěch ovlivnit, a v čem je úspěch kampaně spatřován podle zástupců firmy i neziskové organizace.
Sociální podniky v Praze : komunikace podnikání se sociálním prospěchem
Čížková, Klára ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Diplomová práce pojednává o sociálních podnicích a jejich využití marketingových nástrojů pro jejich komunikaci. V první části diplomové práce je vymezena oblast, ve které se sociální podniky a sociální firmy v České republice pohybují, včetně legislativního prostředí. Jelikož se jedná o relativně nový koncept, tak jsou zde odkazy na přístupy a inspiraci ze zahraničí. Část práce věnovaná marketingu představuje možné přístupy k marketingové prezentaci a celkové komunikaci sociálních podniků a sociálních firem. Snahou byl přehled možných způsobů jejich komunikace směrem k jejich cílovým skupinám. Samotný výzkum je zaměřen na komunikaci sociálních podniků z několika úhlů. Jednak se jedná o pohled samotných subjektů sociálních ekonomiky, představené prostřednictvím dotazníku a obsahové analýzy webových stránek a výročních zpráv. Dále je zde prezentován pohled organizace NESsT, která se věnuje tématice sociálního podnikání. Poslední pohled na sociální podniky a sociální firmy a jejich komunikaci tvoří dotazníkové šetření u vybrané části veřejnosti.
Specifika marketingové komunikace organizace Greenpeace ČR
Šilhavý, Petr ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce Specifika marketingové komunikace Greenpeace ČR představuje českou pobočku globální nevládní neziskové environmentální organizace Greenpeace. Práce nazírá organizaci z marketingového hlediska. Jejím cílem je identifikovat na základě situační analýzy reprezentativních kampaní specifické marketingové aktivity Greenpeace ČR v letech 2010-2012. Greenpeace nepřijímá finanční prostředky od korporací a státních institucí a je tak závislé na příspěvcích dobrovolných přispěvatelů. Česká pobočka je finančně autonomní díky důrazu na fundraising a komunikaci. Ze shrnutí analyzovaných kampaní vyplývá, že Greenpeace ČR používá finančně nenáročné marketingové a PR nástroje. Protože nakládá s omezeným rozpočtem je nuceno vybírat takové kampaně, které nejvíce osloví dané cílové skupiny. Používá především guerilla marketing a subvertising, PR a lobbing, výzkumy ve spolupráci s odborníky, online prostředky a publikování informačních materiálů.
Možnosti sociální reklamy v oblasti praxe české sociální práce
Uchevatkina, Stanislava ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Holda, Dalibor (oponent)
Diplomová práce Možnosti sociální reklamy v oblasti praxe české sociální práce pojednává o relativně novém žánru v naší společnosti - sociální reklamě - a o tom, jak sociální pracovník dnes může využit tento druh reklamy ve své činnosti. Jedná se o vymezení pojmů sociální reklamy, o historii jejího vzniku a úrovně rozvoje v některých zemích, o tom, kým a k čemu je hlavně používána. Důraz je kladen na hledání odpovědí, zda může sociální reklama být považována za jeden z nástrojů sociální práce, pomoci kterého máme možnost zaměřit pozornost veřejnosti na existující společenské problémy, najít prostředky k jejich řešení a zabránit vzniku nových patologických jevů. Práce se také zaměřuje i na sociální marketing, který úzce souvisí se sociální reklamou a také může a musí být používán pro úspěch jakékoliv sociální kampaně, na popis nových trendů v činnosti komerčních organizací. Tyto trendy jsou označeny jako společenská odpovědnost firem. Závěrečný text je věnován problematickým aspektům rozvoje sociální reklamy, jejímu uplatňování v sociální práci a opatřením, která mohou být implementována pro prosazení sociální reklamy v České republice obecně i v praxi sociálního pracovníka. Obrazová příloha ilustruje některé realizované sociální reklamy uvedené v teхtu.
Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009-10
Bednářová, Ivana ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Analýza komunikační strategie občanského sdružení Green Doors v letech 2009 - 2010 demonstruje aplikaci marketingových principů a technik v prostředí českého neziskového sektoru na případu občanského sdružení Green Doors. Toto sdružení se zabývá pracovní a sociální rehabilitací lidí, kteří onemocněli schizofrenií či jinou schizotypální poruchou. Práce popisuje a hodnotí jak celkovou komunikační strategii sdružení k různým cílovým skupinám, tak jednotlivé nástroje marketingové komunikace z hlediska naplňování různých teoretických přístupů. Na základě různých záměrů komunikace chápe sdružení komunikaci s vnějším prostředím na třech různých úrovních, a sice Marketingová komunikace, Fundraising a Sociální marketing. Práce zasazuje marketingovou komunikaci sdružení také do kontextu marketingového mixu, který byl pro potřeby nekomerční sféry rozšířen o další 4P - Public, Partnership, Policy a Purse String. Sociální marketingovou komunikaci pak analyzuje prostřednictvím metody sedmi bran, které představují jednotlivé bariéry v mysli příjemce sdělení, které nezisková organizace musí na cestě ke změně postoje či chování jedince překonat. Práce se rovněž snaží postihnout jednotlivé aspekty tržního prostředí, které mají vliv na fungování i komunikaci Green Doors a v tomto prostředí...
Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá"
Brůnová, Lada ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
(abstrakt) V bakalářské práci Podpora lidí s tělesným postižením. Projekt "Práce na míru šitá" se věnuji sociálnímu marketingu, a to konkrétní sociální kampani občanského sdružení Asistence o.s. a jejím jednotlivým aspektům s ohledem na české neziskové prostředí. Velkou část věnuji komunikačnímu mixu, jehož správné sestavení může neziskové organizaci ušetřit peníze, s jejichž nedostatkem často bojuje. V závěru práce jsem se pokusila projekt zhodnotit zejména po komunikační stránce a nastínit, jak by mohla být komunikace vylepšena a jakými cestami by se měla Asistence o.s. vydat do budoucna.
Internetový marketing elektronického obchodu
Balharová, Lucie ; Kubíčková,, Lea (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
V bakalářské práci je na základě podrobné situační analýzy navržena nová marketingová strategie společnosti FAROT s.r.o., která působí na trhu v oblasti fitness a obchoduje se sportovním náčiním, přičemž jsou definovány i dílčí strategie pro jednotlivé prvky marketingového mixu.
Tvorba digitálního obsahu pro sociální sítě
Novák, Jakub ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit problematiku správy firemních profilů na sociálních sítích a tvorby obsahu pro ně. V teoretické části se práce věnuje definici základních pojmů a principům úspěšné komunikace na sociálních sítích. Zároveň zmiňuje příklady úspěšného využití jednotlivých druhů obsahu. A nakonec se zamýšlí nad možným dalším vývojem social marketingu. V praktické části pak popisuji tvorbu konceptu, přípravu a samotnou realizaci digitální prezentace projektu Maťa varí.
Úspěšné kampaně v boji za lidská práva
Kalousková, Lucie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kultová, Dana (oponent)
Význam nevládních organizací od druhé světové války neustále roste. Amnesty International je jednou z nejznámějších organizací, které se zabývají ochranou lidských práv, přičemž globálně se jí daří dokonce nastavovat a ovlivňovat lidskoprávní agendu. Diplomová práce analyzuje společné znaky tří vybraných úspěšných kampaní Amnesty International s cílem zjistit, jaké klíčové atributy mohou přispívat k dosažení cílů kampaní na podporu lidských práv.
Zdravý životní styl studentů a studentek českých vysokých škol
Marholdová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá zdravým životním stylem studentů českých vysokých škol. Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat zdravý životní styl českých vysokoškoláků, především pak zjistit, do jaké míry dodržují zásady zdravého životního stylu, jaké jsou jejich znalosti této problematiky, zda u této skupiny existují nějaké překážky pro dodržování zdravého životního stylu a zda znají projekty podporující zdraví a zdravý životní styl. V teoretické části práce jsou nejdříve vymezeny základní pojmy, týkající se zdraví a zdravého životního stylu. Dále je zde uvedeno, jak je v ČR řešena problematika veřejného zdraví, a jsou představeny civilizační choroby, jež jsou důsledkem nezdravého životního stylu. V poslední části jsou uvedeny faktory životního stylu, které mají vliv na zdraví člověka. Praktická část se zabývá zodpovězením otázek vymezených v cíli práce, pro jejichž zkoumání bylo využito vlastního dotazníkového šetření a dat z databáze Market, Media & Lifestyle od společnosti Median.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí29 - 38dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.