Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 289 záznamů.  začátekpředchozí280 - 289  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulace a vizualizace letu golfového míče
Opletal, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá simulací a vizualizací letu golfového míče. Výsledná aplikace byla implementována s využitím enginu Unity a fyzikální knihovny PhysX. Aplikace obsahuje implementaci základní golfové aerodynamiky a pokročilou vizualizaci včetně jednoduché herní logiky. Výsledné řešení je možné použít jako součást levného golfového simulátoru. V práci je popsán teoretický úvod, existující řešení, základní fyzikální principy letu míče, návrh aplikace, tvorba hřišť a implementace. Závěr práce obsahuje experimenty s výsledným řešením a je v něm shrnut dosažený výsledek.
Zásuvný modul pro Unity implementující fuzzy stavový stroj
Hronský, Patrik ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací fuzzy stavového stroje v podobě zásuvného modulu pro Unity engine. Přibližuje čtenáři problematiku fuzzy stavových strojů a poukazuje na spůsoby řešení některých problémů. Seznamuje čtenáře s prostředím Unity enginu a vysvětluje možnosti rozšiřitelnosti enginu pomocí zásuvních modulů a knihoven. Popisuje návrh a implementaci knihovny za použití jednoduchých a srozumitelných obrázků. Použitelnost knihovny je demonstrována ukázkovou scénou Trolls vytvořenou v Unity engine s využitím vytvořené knihovny.
3D hra s technologií Leap Motion
Mainuš, Matěj ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnout a implementovat 3D hru labyrint ovládanou pomocí gest rukou. Pro rozpoznávání pohybu a gest hra využívá technologii Leap Motion, aplikace samotná je vytvořena v herním enginu Unity. Výsledkem práce je multiplatformní 3D hra s vlastní knihovnou, která integruje Leap Motion SDK do Unity a eliminuje chyby v detekci rukou.
Generátor úrovní pro hru v Unity
Dražka, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice automatizovaného generování herních úrovní v engine Unity, konkrétně generování bludišť a generování prostředí pomocí L-systémů. Dále popisuje některé významné součásti a principy engine Unity. Na základě těchto údajů byly vytvořeny a popsány automatizované generátory těchto typů úrovní a počítačová 3D hra, která tyto generátory využívá.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Tomeček, Adam ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou herního rozhraní pro dataprojektor a snímač pohybu dlaní Leap Motion. Popisuje princip mapování obrazu na objekty a různé druhy mapování a jejichy využití. Praktická část se zabývá návrhem herního rozhraní pro Leap Motion a dataprojektor a návrhem demonstračních her. Rovněž je zde popsán postup testování implementovaného rozhraní a her s uživateli a výsledky testování.
Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery
Tinka, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se venuje konceptu rozšírené reality nad obrazem ze stacionární kamery a jejím cílem je nabídnout prototyp interaktivního editoru, díky kterému je možné ve scéne vytváret virtuální objekty, jako kompenzaci nedostatecných možností detekce nepohybujících se objektu v obraze ze stacionárních kamer. Výsledkem práce je editor scény vyvinutý v herním enginu Unity, jenž nabízí možnosti pro tvorbu jednoduchých objektu a jehož výstup je využitelný v projektech Unity.
Vývoj mobilní aplikace v herním průmyslu
Horňák, Miroslav ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Práce se zabývá návrhem a procesem vývoje mobilní hry. Hlavním cílem práce je nastínit proces vývoje a návrhu mobilní hry pro více hráčů. Včetně stanovení cílů hry, způsobů monetizace a návrhu uživatelského rozhraní. Dalším cílem je ukázat možnosti při vývoji hry a její úskalí. Vše je pak demonstrováno na hře, které využívá poznatků obsažených v této práci. Nedílnou součástí práce je představení jednotlivých operačních systémů a nástrojů běžně používaných při vývoji nejen mobilních her.
Návrh a implementace algoritmu SLAM pro mobilní robot
Ondráček, Jan
Tato diplomová práce se zabývá implementací vybraného algoritmu simultánní lokalizace a mapování (SLAM) pro mobilní robot a testováním tohoto algoritmu. V teoretické části práce je provedena rešerše, ve které jsou popsány různé existující algoritmy SLAM. V závěru rešerše je na základě zvolených kritérií jeden z těchto algoritmů vybraný pro implementaci. Praktická část této diplomové práce se zaměřuje na implementaci vybraného algoritmu SLAM v konkrétním programovacím jazyku a testováním tohoto algoritmu na reálných datech. Pro testování je zde vytvořena počítačová simulace, ve které se model robotu pohybuje v modelu budovy Q Mendelovy univerzity v Brně.
Simulace studijních agend pro operační systém Android
Musil, Marek
Práce se zabývá simulací studijních agend pro operační systém Android formou interaktivního průchodu z prostředí budovy Q Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity. Zvolené zadání je vyřešeno pomocí programu 3D Studio Max pro model budovy a programem Unity pro přidání skriptů. Účelem této práce je usnadnění navigace budovou novým studentům.
Islam in the politics of Arabian countries, culturally historical context. A case study: Saudi Arabia
Lackovičová, Simona ; Lehmannová, Zuzana (vedoucí práce) ; Šabacká, Yvona (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává islám v politice arabských zemí, jeho kulturně historické souvislosti. Případová studie se týká Saúdské Arábie. Práce se při analýze historického kontextu islámu zaměřuje především na oblast Arabského poloostrova. Cílem práce je určit, jakým způsobem vplýval islám na formování politického uspořádání jednotlivých státních celků na území Arabského poloostrova od doby působení Proroka Muhameda po rozpad Osmanské říše a do jaké míry vplývá na politické uspořádání Saudské Arábie dnes. Práce je rozdělena do tří kapitol. První část se věnuje historickému kontextu islámu. Druhá kapitola práce se zabývá islámskou kulturou jako takovou, včetně jejích základních povinností, islámského práva šaría nebo kulturními dimenzemi zemí Arabského světa dle Geerta Hofstedeho. Poslední část představuje případová studie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 289 záznamů.   začátekpředchozí280 - 289  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.