Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktivity mezinárodní komunikační agentury v ČR a ve světě
Baranyk, Pavel ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Chovancová, Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje popisu fungování mezinárodní komunikační agentury, konkrétně agentury Euro RSCG. Jejím cílem je nalézt rozdíly mezi procesem tvorby lokální a regionální komunikační kampaně. Tato snaha je konkretizována charakteristikou a porovnáním kampaní Čoko Tatranky Puk a Jack Daniel's Experience. Většina poznatků pochází od spolupracovníků této přední světové komunikační agentury. Celá práce je rozdělena do tří hlavní částí: teoretickému vymezení, popisu procesu tvorby kampaně a porovnání výše zmíněných kampaní. Závěrem je prohlášení, že proces tvorby jednotlivých kampaní se zásadně neliší i přes to, že každá má svá vyhraněná specifika, které je za předpokladu úspěšného projektu nutno respektovat.
Sales promotion aktivity a jejich aplikace ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.
Kučerová, Iveta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Schejbal, Martin (oponent)
Bakalářská práce mapuje teoretické základy problematiky sales promotion, coby součástí marketingové a komerční komunikace. Tyto teoretické základy dále aplikuje v praktické části na příkladu společnosti T-Mobile. Práce také hodnotí vánoční kampaň T-Mobile, při které bylo využito nástrojů sales promotion. Toto zhodnocení je podloženo vlastním průzkumem a jeho analýzou. Výsledky z vlastního průzkumu jsou porovnány s výsledky společnosti T-Mobile a jsou navržena možná řešení do budoucna.
Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti
Lafantová, Marie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce na téma "Komunikační aktivity vybrané obchodní společnosti" se zabývá problematikou marketingové komunikace. Teoretická část rozebírá, jakým způsobem obecně komunikují obchodní společnosti na českém trhu a čím je specifická propagace v oblasti divadel. Praktická část se pak zabývá komunikační kampaní konkrétní obchodní společnosti, jíž je právě soukromá divadelní společnost. Rozebírá její komunikační kampaň z hlediska jednotlivých nástrojů a časového nasazení a jednotlivé kroky hodnotí.
Efektivnost komunikační kampaně na pivo značky Pardál
Vágnerová, Andrea ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá představením pivovaru Budějovický Budvar, n.p., s ním spojené reklamní aktivity a komunikační kampaň na nové pivo značky Pardál. Přináší ucelený přehled tvorby nového piva od nápadu až po jeho uvedení na trh včetně jeho propagace a úspěchů při vstupu na trh. Hlavním cílem je zhodnotit, zda tato kampaň byla efektivní z pohledu účasti na marketingových soutěžích v ČR i v zahraničí a z pohledu výsledků vlastního terénního šetření, které se zaměřuje zejména na povědomí spotřebitelů o značce piva Pardál. Na základě těchto informací nastíním návrhy týkající se propagace piva Pardál do budoucna. Teoretická část této práce popisuje marketingové komunikace, komerční komunikace a její formy, komunikační mix a v neposlední řadě kroky přípravy komunikační kampaně.
Analýza marketingových aktivit vybrané obchodní firmy
Beranová, Petra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Verner, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit vybrané obchodní firmy. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická, část se věnuje klíčovým pojmům pro tuto práci, kterými jsou maloobchod a marketing. Je zde představen maloobchod v kontextu obchodu, jednotlivé maloobchodní formáty a trendy v maloobchodu. Dále jsou popsány úkoly marketingu v obchodní společnosti, marketingový proces zahrnující marketingovou strategii, marketingový plán včetně marketingového mixu a tvorbu rozpočtu na marketing. Podrobněji jsou popsány složky komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje představení vybrané obchodní firmy, její historii a strukturu. Následuje analýza konkurence, analýza zákazníků a SWOT analýza a cíle společnosti vyplývající ze situační analýzy. Poté jsou popsány a analyzovány jednotlivé složky marketingového mixu. Převážná pozornost je věnována komunikačním aktivitám společnosti v souvislosti s komunikační kampaní z konce roku 2010. Na konci praktické části jsou uvedena doporučení a návrhy na zlepšení vyplývající z předchozí analýzy.
Analýza komunikační kampaně na bezpečnost silničního provozu.
Jarošová, Aneta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza komunikační kampaně na bezpečnost silničního provozu" se zabývá analýzou bezpečnostních osvětových kampaní zaměřených na všechny účastníky silničního provozu. Teoretická část se týká marketingových a komerčních komunikací, sociálního marketingu a marketingového výzkumu trhu. Praktická část zkoumá bezpečnost silničního provozu v Evropské unii a v České republice. Dále jsou představeny dvě komunikační kampaně na bezpečnost silničního provozu zaměřené na problém řízení pod vlivem alkoholu. Součástí práce je rovněž dotazníkové šetření s cílem zjistit účinnost kampaní na bezpečnost silničního provozu a zejména pak postoj veřejnosti k řízení pod vlivem alkoholu. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a autorova vlastní doporučení.
Uvedení značky Redken for Men na český trh
Bošela, Michal ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bednarčík, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je komplexní popis značky Redken (resp. řady Redken for men) a analýza podmínek pro uvedení této produktové řady na český trh, včetně identifikace současných trendů, existující konkurence a rozboru marketingového mixu, zahrnujícího jak stávající stav, tak i mnohá doporučení. V první teoreticko -- metodologické části dojde k vymezení základní teoretické podstaty problematiky vlivu mezinárodního prostředí na vstup firmy na trh,způsobů realizace marketingového výzkumu,následné segmentace trhu a stanovení koncepce značky v myslích spotřebitelů (positioning). Poslední oddíl první části poskytne teoretické poznatky o marketingovém mixu. V druhé - analytické části dojde nejdříve ke stručnému seznámení s firmou L'Oréal a posléze k samotnému popisu historie, filosofie a positioningu značky Redken.Následuje analýza podmínek a spotřebitelských trendů na trhu vlasové kosmetiky.Poslední kapitoly obsahují popis marketingového mixu Redken for men, realizované dotazníkové šetření a SWOT analýzu značky.
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Kristlová, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační kampaně společnosti Ford Motor Company pro novou Fiestu. Cílem této práce je na základě analýzy BTL online komunikační kampaně společnosti Ford dokázat, že BTL komunikace jsou stále důležitější pro oslovení zákazníka a budování značky.
Komunikační strategie vstupu na trh zemí východní Evropy v oblasti mezinárodního výběru mýta
Záklasníková, Alena ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Klencz, Armin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro poskytovatale sateletního mýtného systému Satellic. Tato strategie je zaměřená na země východní Evropy, resp. na Bulharsko. Tato strategie navrhuje nástroje komunikačního mixu, v kterých definuje cílové skupiny, cíle, poselství, apely a v neposlední řadě rozpočty.
Analýza a návrh změn marketingové komunikace společnosti Ekokom směrem k občanům
Kuhn, Petr ; Johnová, Radka (vedoucí práce) ; Šušáková, Zdeňka (oponent)
Práce hodnotí současný stav marketingové komunikace - komunikačních aktivit společnosti Eko-kom a na základě navrženého průzkumu uvádí možné změny i nové aktivity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.