Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Implementace jednoduchého rozpoznávače řeči pro Android
Čuba, Eduard ; Glembek, Ondřej (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cieľom projektu je vytvoriť jednoduchý rozpoznávač reči pre platformu Android. Práca rozoberá základné komponenty rozpoznávača reči a venuje sa technikám, ktoré boli použité pre optimalizáciu procesu rozpoznávača reči na zariadeniach so systémom Anrdoid. Ako prvá je popísaná teória extrakcie akustických príznakov, odhadu posteriórnych pravdepodobností fonémov a dynamického dekódovania. Následnej je popísaný dizajn a implementácia dekodéra, ktorý prevádza sériu rečových príznakov na text, za použitia obmedzených výpočetných prostriedkov mobilného zariadenia. Implementácia je rozdelená do modulov tvoriacich knižnicu, ktorú je možno jednoducho rozšíriť, či integrovať do požadovanej aplikácie. Do rozpoznávača je taktiež možné dodať vlastné modely, ktoré môžu byť navrhnuté a natrénované pre konkrétne použitie. V experimentoch sme skúmali rôzne prístupy ku modelovaniu abstraktných dátových štruktúr pre reprezentáciu rozpoznávacej siete tak. V závere práca rozoberá potencionálne smery budúceho vývoja a aplikácií tohoto projektu.
Informační architektura webového rozhraní vybraných digitálních knihoven
Kvašová, Zuzana ; Souček, Martin (vedoucí práce) ; Pokorný, Jan (oponent)
(česky): Práce se věnuje analýze a hodnocení aplikované informační architektury webového rozhraní ve vybraných digitálních knihovnách Manuscriptorium a Kramerius Národní digitální knihovny. Informační architektura je jednou z disciplín tvorby webu. S ostatními disciplínami je v úzkém propojení. Při jejím vytváření ji lze definovat jako soubor prvků a principů, pro analýzu a hodnocení již existující informační architektury je třeba brát v úvahu její začlenění do celkového kontextu webových stránek. Práce obsahuje teoretickou část, ve které je informační architektura definována a jsou charakterizovány její jednotlivé prvky a principy tvorby. Jsou popsány možnosti hodnocení již existující informační architektury, kterou je třeba brát jako kombinaci kvalitativních a kvantitativních prvků webových stránek. Informační architektura digitálních knihoven bývá často pojímána jako architektura řešení celého systému. Uvedena je definice digitální knihovny a je vysvětleno její chápání pro účely této práce, kde jsou digitální knihovny pojaty jako zpřístupňující aplikace. Praktická část práce obsahuje konkrétní metodiku hodnocení informační architektury vybraných digitálních knihoven. Pro hodnocení informační architektury bylo zvoleno testování použitelnosti webového rozhraní jako nejvhodnější metoda, která...
Aplikace pro rozpoznání hematomu na kůži
Mihalčin, Tomáš ; Košík, Michal (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretický základ, který nás seznámí s problémem vzniku kožního hematomu, segmentováním obrazu s využitím knihovny OpenCV a platformou operačního systému Android. V práci se dále popisuje návrh a implementace aplikace pro rozpoznávání hematomu na kůži. Aplikace je vyvíjena pro tablety s operačním systémem Android a bude sloužit pro lékařské účely a pro usnadnění práce lékařů.
Mobilní aplikace pro testování zranitelností DNS
Béder, Michal ; Ovšonka, Daniel (oponent) ; Kováčik, Michal (vedoucí práce)
Táto práca rieši spôsob návrhu aplikácie pre systém Android, ktorý umožňuje plnú kontrolu nad vytváraním paketov nesúcich protokol DNS. Toho je dosiahnuté implementáciou časti aplikácie v jazyku C++. Ďalej sú v práci popísané bezpečnostné obmedzenia systému Android a možnosti kombinovania natívneho kódu s Java kódom. Výsledná aplikácia umožňuje generovať vybrané sieťové útoky využívajúce známych slabín systému DNS.
Prototypování fotografické kompozice pomocí rozšířené reality
Salát, Marek ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je detekce popředí a pozadí v obrazu, anglicky označováno jako image matting, a to s minimálním uživatelským vstupem pomocí trimap. Rozpoznání popředí obrazu je využíváno při kompozici fotografií nebo při výrobě koláží. Cílem práce je aplikovat vhodné algoritmy. V  tomto případě je použito A Global sampling matting v Android aplikaci. Hlavním výsledkem je jednoduchá intuitivní aplikace, se kterou je možné snadno vytvářet kreativní virální fotografie. K vývoji aplikace je přistupováno agilním způsobem a již od počátku byla veřejně k dispozici jako minimální produkt v otevřené alfa fázi na Google Play, později uvolněna do produkce. Přínosem práce je optimalizace uvedeného algoritmu pro mobilní zařízení a také paralelizace algoritmu na GPU, společně s veřejně dostupnou aplikací.
Android vs Bada
Obořil, Radek ; Bartoň, Radek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním mobilních platforem Samsung bada a Google Android, a to zejména z hlediska vývoje nativních aplikací. Srovnávány jsou možnosti nativních aplikací, vývojové nástroje a podpora grafiky a multimédií u obou platforem. V rámci práce byla pro obě platformy vytvořena aplikace - hra Had. Práce popisuje návrh této aplikace, rozdíly v implementacích a diskutuje možnosti přenositelnosti kódu mezi platformami.
Video-manuál jako aplikace na mobilním telefonu s rozpoznáním objektů
Nedbálek, Stanislav ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi uplatnění počítačového vidění a rozšířené reality na mobilní platformě - operačním systému Android. Cílem této práce je demonstrovat možnosti praktického využití těchto technologií na reálných případech a situacích dneška. Práce se zaměřuje na návrh a implementaci mobilní aplikace, která je schopná pro automaticky detekovaný objekt zobrazit video manuál. Vytvořená aplikace byla testována se skupinou uživatelů, která prokázala použitelnost a intuitivnost aplikace.
Kontrola bezpečné vzdálenosti v autě pro platformu Android
Pracuch, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje detekování automobilů na platformě Android a popisuje několik způsobů detekce objektů. Aplikace využívá kameru mobilního telefonu a zpracovává obraz pomocí OpenCV knihovny. Detekce je založena na porovnávání dvou snímků s využitím ORB detektoru a deskriptoru a je implementována v nativním kódu.
Detektor obličejů pro platformu Android
Slavík, Roman ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématikou detekce obličejů na mobilních telefonech s operačním systémem Android. V rámci úvodu do problematiky jsou popsány některé algoritmy určené pro detekci vzorů v obraze, stejně jako různé techniky získávání příznaků. Jsou zde popsána specifika vývoje pro Android včetně popisu základních vývojových nástrojů. Po seznámení s architekturou SIMD jednotek je vypracován návrh aplikace, podle kterého je následně probíhá implementace. Nakonec jsou provedeny výkonnové testy, jejichž výsledky jsou shrnuty v závěru práce.
Verifikace metadat zvukových záznamů
Přerovský, Petr ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem systému verifikace metadat zvukových záznamů v prostředí mobilních telefonů se systémem Android. Text práce je rozdělen do třech hlavních částí. První část práce je zaměřená spíše na teoretický základ, kde je kladen hlavní důraz na popis systému Android, struktury aplikací, popis audio souboru MP3 a teoretický základ Fourierovy transformace v oblasti zpracování signálů. Druhá část práce je věnována návrhu řešení, analýze a implementaci. Třetí část se zaobírá testováním.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.