Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 289 záznamů.  začátekpředchozí260 - 269dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Visual tracking systém pro UAV
KOLÁŘ, Michal
Diplomová práce se zabývá analýzou současných možností pro sledování objektů v obraze, na základě které je navržen postup pro tvorbu systému schopného sledovat objekt zájmu. Součástí práce je navržení virtuální reality pro potřeby implementace sledovacího systému, jež je ve finále nasazen a testován na reálném prototypu bezpilotního prostředku.
Rozšířená realita pro ARTable s See-through brýlemi
Adam, Róbert ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca bola vytvorená počas môjho štúdia na fakulte informačných technológií Vysokého učení technického v Brne. Práca sa zaoberá rozšírenou realitou, vývojovým prostredím Unity a systémom ARTable. V teoretickej časti je obsiahnutá literatúra z oblasti histórie a použiteľnosti rozšírenej reality. Ďalej čo je to rozšírená realita a na akom princípe pracuje snímanie okolitého sveta. V praktickej časti sa práca zameriava na integráciu okuliarov Vuzix do Unity. Aplikácia dokáže na základe informácií poskytnutých od ARTable vykresliť do okuliarov rôzne údaje o objektoch nachádzajúcich sa na stole. Práca zahrňuje návrh riešenia a spôsob implementácie aplikácie. Na záver práca zahrňuje testovanie aplikácie a výsledok práce.
Tvorba řezů z 3D modelů pro vystřihovánky "sliceforms"
Ondrejó, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo navrhnúť a implementovať aplikáciu na tvorbu vystrihovačiek známychako Sliceforms. Práca sa zaoberá tvorbou prierezov z polygonálneho modelu. Vytvorenériešenie poskytuje možnosť vizualizovať prierezy v 3D modele a umožňuje exportovaťprierezy na tlač.
Tvorba a demonstrace 3D modelů pro VR
Zouhar, Marek ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o konceptu virtuální reality, její historii, současných možnostech a dostupných zařízeních a technologiích virtuální reality a způsobech tvorby prvků, zejména modelů, textur a animací, které aplikace ve virtuální realitě využívá. Praktická část této práce se zabývá návrhem a tvorbou trojrozměrných modelů, textur, animací a prostředí pro využití v interaktivní aplikaci ve virtuální realitě a také návrhem a tvorbou takové aplikace, která jejich využití demonstruje.
VR interaktivní aplikace
Novotný, Miroslav ; Tóth, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je nastudovat virtuální realitu a aspekty vývoje pro tuto platformu. Dále také vybrat a nastudovat vhodné prostředí pro vývoj aplikace a zjistit a vyzkoušet možnosti a omezení, které s touto platformou a prostředím souvisí. Závěrem pak navrhnout aplikaci s využitím nabytých znalostí. Navrženou aplikaci posléze implementovat a otestovat.
Porovnání nejrozšířenějších vývojovýcn nástrojů pro tvorbu her
Soukup, Martin ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Sečkár, Alois (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním nejrozšířenějších vývojových nástrojů pro tvorbu her. Autor zasazuje vývojové nástroje pro tvorbu her do kontextu současného herního průmyslu, analyzuje stav trhu a trendy v oblasti vývojových nástrojů pro tvorbu her. Největší část je zaměřena na porovnání vývojových nástrojů, kdy je vybráno pět nástrojů, tyto nástroje jsou představeny, jsou stanoveny kritéria, podle nichž jsou nástroje porovnány. Prostřednictvím tvorby jednoduché hry pro platformu Android jsou demonstrovány základní aspekty práce s vybraným vývojovým nástrojem pro tvorbu her.
Vývoj 3D her ve frameworku Unity
Kovářík, Stanislav ; Ženíšek, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit uživatelskou příručku pro tvorbu 3D hry ve vývojovém prostředí Unity. Tohoto cíle je dosaženo postupným vyložením základních pojmů dané problematiky, následným popsáním vlastností prostředí a práce s ním a na závěr podrobným postupem při vývoji hry. Přínosem této práce je vytvořená uživatelská příručka v češtině, která koresponduje s nejnovější verzí 5.6 prostředí Unity 3D. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část začíná rešerší již hotových prací, tištěných publikací a webových zdrojů zabývajících se tématem vývoje her v Unity. Následně vykládá čtenáři význam důležitých pojmů s vývojem her spojených. Praktická část popisuje jednotlivé prvky, se kterými prostředí pracuje a na příkladu tvoření 3D hry se čtenář dozví, jak spolu tyto prvky komunikují.
Destroy The Castle: 3D hra inspirovaná hrou Magic Carpet
Ondrčková, Simona ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Název práce: Destroy The Castle: 3D hra inspirovaná hrou Magic Carpet Autor: Simona Ondrčková Katedra: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Abstrakt: Cílem bakalářské práce je vytvořit počítačovou hru na bázi hry Magic Carpet. Hra má dva hlavní programátorsky zajímavé aspekty: umělou inteligenci a editor. Umělá inteligence je založená na přístupech, které umožňují více typů přemýšlení nepřátel. Editor umožňuje tvorbu vlastních úrovní zámku, kouzel a monster. Jako další cíl si bakalářská práce klade zjistit, zda se takovýto typ hry dá vytvořit v Unity a jaké to přináší problémy nebo naopak výhody. Postupně se zaměřujeme na jednotlivé problémy nebo rozhodnutí, které byly při programování potřeba udělat a jak jsme je vyřešili v rámci Unity. Klíčová slova: 3D hra, kouzla, Zničte zámek, editor, Unity
Terra-Settler vesmírná real-time strategie
Meduna, Lukáš ; Pilát, Martin (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Terra-Settler je real-time 3D vesmírná strategická hra pro jednoho hráče, kde je kladen důraz na ekonomickou simulaci, nutnou k dosažení cílů hry. Cílem hry jsou různé scénáře (např. obsazení zvolené lokace), hráč těchto cílů dosahuje pomocí postupného rozšiřování ze startovní lokace. Hra obsahuje API pro jednodušší psaní umělé inteligence a ukázkovou implementaci. Hra je multiplatformní včetně některých mobilních platforem. 1
Generic Realtime Strategies
Baláž, Tibor ; Dvořák, Filip (vedoucí práce) ; Černý, Martin (oponent)
Strategické hry jsou oblastí digitální zábavy, která vždy lákala velké publikum jak hráčů, tak výzkumníků, zda-li to už bylo kvůli modelování vojenských strategií, ekonomických principů nebo automatizovaného rozhodování a umělé inteligence. Bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření prostředí, které nabízý možnost efektivního prototypování strategických her s vysokým stupněm abstrakce. Teoretická část práce definuje co je strategická hra, podává úvod do herních enginů a popisuje nový jazyk pro definování strategických her. Praktická část popisuje jak je jazyk interpretovaný do herního enginu a jak pod jeho vlivem probíhá hra. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 289 záznamů.   začátekpředchozí260 - 269dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.