Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 266 záznamů.  začátekpředchozí243 - 252dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výroba tělesa pro klíčový zámek
Leden, Pavel ; Madaj, Martin (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na výrobu tělesa pro cylindrické vložky. Jedná se tedy o produkci malých a velmi přesných součástí. První část popisuje funkci zámku, druhy cylindrických vložek, jejich komponenty a základní rozdělení zabezpečovacích prvků. Druhá část je zaměřena na výrobu konkrétního typu tělesa. Práce se zabývá jak stávající výrobní technologií, tak i návrhy možných zlepšení. Ty spočívají především v novém uspořádání jednotlivých výrobních operací. V závěru se porovnává stávající technologie s novým návrhem.
Vanová korba pro dvounápravový traktorový návěs
Prášek, Ondřej ; Hladký, Bohumír (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší návrh vanové korby pro traktorový návěs umožňující dvoustranné sklápění. Cílem je vlastní koncepční návrh korby a pevnostní kontrola konstrukce metodou konečných prvků. Součástí práce je i vypracování částečné výkresové dokumentace. Hlavní požadavek při řešení práce je kladen na co nejjednodušší konstrukci. Korba je součástí výměnného systému nástaveb od firmy ZDT a je navrhována na univerzální podvozek Mega 20.
Tvorba 3D modelu hradu Kumburk
Andrle, Jan ; Kalvoda, Petr (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je tvorba dokumentace zříceniny hradu Kumburk formou digitálního 3D modelu fotogrammetrickou metodou s využitím optické korelace. Textová část práce popisuje způsob budování bodového pole, zaměření vlícovacích bodů a fotografické práce. Dále se text práce věnuje tvorbě samotného 3D modelu a testování jeho přesnosti. Přílohy práce obsahují dokumentaci bodového pole, testování přesnosti modelu a vytvořený 3D model v různých formátech.
Termální lázně Yverdon, pět smyslů v architektuře
Šešulková, Miroslava ; Uřídilová, Marcela (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Ve svém návrhu předkládám řešení, které je založeno na typickém charakteru lázeńských pavilonů v parku, ale které hybridně kombinuji s architekturou současnou a s měřítkem, možná větším, ale snad opodstatněným. Doprostřed parku umisťuji lázeňský dům, ve kterém se odehrávají všechny procedůry, léčení a koupání. Další potřebné provozy umisťuji také do parku s ohledem na udržení dojmu pavilonů. Jde zejména o hotelovou část, kterou usazuji mezi historické budovy a vytvářím nové vztahy. Všechny zásahy se snažím podřizovat měřítku člověka. Park je pro mne úrovni či vrstvou města, která sice nahlíží do okolního světa, ale většinou se zaměřuje do sebe. Člověk po vstupu dovnitř změní své chování a náladu. Je třeba ve městech stavět příjemná místa. Plná slunce, tepla, se vzrostlými stromy. Přívětivá místa.
Triumf ošklivosti
Kolářová, Monika ; Zálešák, Jan (oponent) ; Houser, Milan (vedoucí práce)
V me praci se zabívam fenomenem telesnosti, zaměřené predevsim na tema krasy a osklivosti. Prostřednictvím dionýského typu těla se snažím zachytit tíhu tělesné nedokonalosti. V kontrastu s jemností a rafinovaností lazurní malby se snažím dosáhnout rovnováhy mezi těmito všeobecnými zástupci fenoménu krásy a ošklivosti.
Těla
Župková, Ilona ; Kořínková, Jana (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Prostorová kompozice vycházející z reálných otisků lidského těla v okamžiku přirozené deformace o dotykovou plochu. Volná inspirace vrstevnicovými mapami. Základem jsou přímé otisky těl, které jsou převedeny do digitální podoby, upraveny na řezy a převedeny do finálního materiálu, kterým je fasádní polystyren. Povrchová úprava latexovým tmelem.
Tělo (intimita)
Kojetská, Monika ; Pepe, Dita (oponent) ; Hlavenka, Tomáš (vedoucí práce)
Touto sérií navazuji na mou předchozí tvorbu, ve které se zabývám ženským tělem. Zachycuji tělo v intimních momentech -avšak šifruji ho, aby ho už skoro nebylo znát. V obrazech využívám lehkou ironii a nadsázku. V této sérii pracuji s ženským tělem jako s objektem voyera,který kulatým průhledem čočkou, dalekohledem, nebo fotoaparátem ženu pozoruje. Vše ale udržuji v abstrahované a stylizované poloze. Pracuji s šifrou, díky které vnímáme zprvu obraz jako barevné a tvarové malířské formy pozvolna rozkrývající ženské tělo. Využívám větší míru abstrahovanosti, kdy formy těla balancují na hraně mezi figurálností a abstrakcí. Baví mě moment, kdy v obraze není vše čitelné na první pohled. Chci, aby divák tělo hledal, objevoval a zkoumal. Nejde mi o zachycení krásy těla, ani jeho reálné vizuální podoby. Pracuji spíše s lehkou ironií voyeurských pohledů právě zvolením některých deformací částí těla.
Jáma smrti a řeřavá bažina : Prolnutí
Smutný, Jan ; Marek, Petr (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Práce spojuje symboly všeobecně známé z různých esoterických a alchymistických tradic, dává jim vizuální a příběhovou podobu. Dekonstrukce s tím spojeného typu filozofického myšlení probíhá zároveň s jeho oslavou. Hrdinové příběhu symbolizují germánský a slovanský archetyp. Jejich pouť z jámy smrti do řeřavé bažiny a naopak zastupuje nikdy nekončící příběh života a smrti, tvorby a destrukce, těla a duše, světla a tmy. Všechny symboly jsou zároveň užívány ironickým i vážným způsobem.
Tělo - (mrtvá gorila)
Bílek, Ondřej ; Sobotka, Jiří (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Realisticky modelovaná socha mrtvého zvířecího těla zbavená své srsti a přebírající barevnost těla lidského. Problematika morálního přístupu k lidské nadřazenosti nad ostatními druhy.
Design karoserie Formule Student
Štěpánek, Jan ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh kapotáže formulového vozu, který se účastní mezinárodní soutěže Formula Student. Práce zahrnuje návrh tří konceptů, z nichž je vybrána finální varianta. Tato varianta je následně rozpracována z hledisek technických, aerodynamických a výrobních požadavků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 266 záznamů.   začátekpředchozí243 - 252dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.