Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Termální lázně Yverdon, pět smyslů v architektuře
Šešulková, Miroslava ; Uřídilová, Marcela (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Ve svém návrhu předkládám řešení, které je založeno na typickém charakteru lázeńských pavilonů v parku, ale které hybridně kombinuji s architekturou současnou a s měřítkem, možná větším, ale snad opodstatněným. Doprostřed parku umisťuji lázeňský dům, ve kterém se odehrávají všechny procedůry, léčení a koupání. Další potřebné provozy umisťuji také do parku s ohledem na udržení dojmu pavilonů. Jde zejména o hotelovou část, kterou usazuji mezi historické budovy a vytvářím nové vztahy. Všechny zásahy se snažím podřizovat měřítku člověka. Park je pro mne úrovni či vrstvou města, která sice nahlíží do okolního světa, ale většinou se zaměřuje do sebe. Člověk po vstupu dovnitř změní své chování a náladu. Je třeba ve městech stavět příjemná místa. Plná slunce, tepla, se vzrostlými stromy. Přívětivá místa.
LABORARTORY BRNO
Šešulková, Miroslava ; Nový, Vítězslav (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce je vytvořit galerii architektury, designu a soudobého umění, a to v těsné blízkosti brněnské okružní třídy - na samé hranici historického centra města. Můj návrh dává k dispozici část parcely pro další městský dům a hmotu galerie soustřeďuje do tenké vysoké hmoty, která je co nejvíce přístupná veřejnosti. Výstavní prostory jsou umístěné v nejvyšších podlažích. Pod nimi umisťuji blok dílen komunikujících s uličním prostorem. Vstupní prostor ústí do atria, které rozděluje galerii na dvě části. V tomto prostoru se odehrávají interakce všech návštěvníků.
LABORARTORY BRNO
Šešulková, Miroslava ; Nový, Vítězslav (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Zadáním bakalářské práce je vytvořit galerii architektury, designu a soudobého umění, a to v těsné blízkosti brněnské okružní třídy - na samé hranici historického centra města. Můj návrh dává k dispozici část parcely pro další městský dům a hmotu galerie soustřeďuje do tenké vysoké hmoty, která je co nejvíce přístupná veřejnosti. Výstavní prostory jsou umístěné v nejvyšších podlažích. Pod nimi umisťuji blok dílen komunikujících s uličním prostorem. Vstupní prostor ústí do atria, které rozděluje galerii na dvě části. V tomto prostoru se odehrávají interakce všech návštěvníků.
Termální lázně Yverdon, pět smyslů v architektuře
Šešulková, Miroslava ; Uřídilová, Marcela (oponent) ; Koleček, Ivan (vedoucí práce)
Ve svém návrhu předkládám řešení, které je založeno na typickém charakteru lázeńských pavilonů v parku, ale které hybridně kombinuji s architekturou současnou a s měřítkem, možná větším, ale snad opodstatněným. Doprostřed parku umisťuji lázeňský dům, ve kterém se odehrávají všechny procedůry, léčení a koupání. Další potřebné provozy umisťuji také do parku s ohledem na udržení dojmu pavilonů. Jde zejména o hotelovou část, kterou usazuji mezi historické budovy a vytvářím nové vztahy. Všechny zásahy se snažím podřizovat měřítku člověka. Park je pro mne úrovni či vrstvou města, která sice nahlíží do okolního světa, ale většinou se zaměřuje do sebe. Člověk po vstupu dovnitř změní své chování a náladu. Je třeba ve městech stavět příjemná místa. Plná slunce, tepla, se vzrostlými stromy. Přívětivá místa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.