Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace zaměstnanců v Ústředním kontrolním a zkušebním ústavu zemědělském
Vajsochrová, Nikola ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Gabriel, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapování situace na jednom z pracovišť v Ústředním kontrolním a zkušebním ústavu zemědělském (ÚKZUZ) a na základě analýzy získaných poznatků navrhnout optimální cesty ke zvyšování motivace zaměstnanců. Tento návrh vychází z principů popsaných v teoretické části práce a z jejich aplikace na výsledky analýzy spokojenosti zaměstnanců provedené pomocí dotazníkového šetření - Stoewerova testu. Návrh nového řešení obsahuje, jak nejlépe zefektivnit motivaci zaměstnanců ve zkoumané organizaci, aby se pozitivně projevila ve výsledcích jejich práce.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců ve vybrané organizaci
Hervířová, Hana ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat spokojenost zaměstnanců ve vybrané organizaci a zjistit oblast, která je podle respondentů problematická a je potřeba ji zlepšit. V bakalářské práci jsou analyzovány především faktory ovlivňující pracovní spokojenost. Tyto faktory jsou řešeny nejprve z pohledu teorie. Na jejím základě byly vytvořeny hypotézy a dotazník. Výsledky dotazníkového šetření ve společnosti Fruko-Schulz s.r.o. byly analyzovány a hypotézy potvrzeny či zamítnuty.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
FOUSKOVÁ, Jolana
Cílem bakalářské práce byl průzkum a zhodnocení metod motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku. Nejdříve bylo potřebné získat znalosti z odborné literatury, které jsou uvedeny v literární rešerši na začátku práce. Poté následoval výběr podniku, kterým byl zvolen podnik Leifheit, s. r. o. se sídlem v Blatné. Jeho hlavním předmětem podnikání je výroba bytových textilií a výroba drobných předmětů do domácnosti. Průzkum byl uskutečněn formou anonymního dotazníku na dvou relativně samostatných výrobních odděleních textil a montáž. Tyto dvě oddělení jsou rozdílné zejména druhem vykonávané práce a její náročností. Dotazník byl sestaven z 27 otázek obsahující uzavřené a polootevřené otázky a dotazníkovým šetřením byli osloveni pouze řadoví pracovníci. Pomocí dotazníku byly nejdříve respondentům kladeny identifikační otázky. Poté následovaly otázky týkající se samotné motivace a stimulace zaměstnanců. Výsledná interpretace byla uvedena v podobě tabulek a grafů, které byly dále podrobněji vysvětleny v diskuzi. Na závěr byla popsána doporučení pro zlepšení situace uvnitř podniku jako celku, tak i pro jeho jednotlivá oddělení. Tato doporučení mohou přispět ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců a zajistit optimální vedení pracovníků. Průzkumem byly shledány nedostatky zejména v oblasti využívání zaměstnaneckých výhod, udělování pochval jednotlivým zaměstnancům a získávání zpětné vazby od nadřízených pracovníků. Je jen na vedení společnosti, zda se těmito nedostatky bude zabývat a snažit se o jejich odstraňování. Motivování a stimulování pracovníků je v dnešním světě skutečně natolik důležité, že by si měl tuto skutečnost uvědomit každý podnik.
Systém motivace pracovníků ve společnosti FENIX CIT, a.s.
Šedivá, Petra ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kostrová, Mária (oponent)
Úspěch každé společnosti spočívá z velké části v jejích lidských zdrojích a správně motivovaný pracovní tým dokáže pomoci společnosti k dosažení dobrých výsledků. Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného stavu motivace pracovníků ve společnosti Agency of Security Fenix CIT, a.s., zjištění jeho silných a slabých stránek a navržení postupů pro zlepšení motivace ve společnosti. Teoretická část představuje problematiku motivace, poskytuje přehled teorií motivace a jednotlivých motivátorů a ve svém závěru se věnuje motivačnímu programu organizace. Praktická část práce nejprve představuje společnost Agency of Security Fenix CIT, a.s. a její současný systém motivace, dále se zabývá výzkumem motivovanosti pracovníků a analyzuje získaná data. Na jejich základě jsou pak v závěru práce uvedeny návrhy na zlepšení systému motivace a spokojenosti zaměstnanců.
Motivace zaměstnanců ve společnosti ČSAD Vsetín a.s.
Vašátko, Martin ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Pleva, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů stimulace a motivace zaměstnanců v dopravní společnosti ČSAD Vsetín a.s. Teoretická část práce popisuje zásady a postupy personální práce v pojetí řízení lidských zdrojů, uvádí do problematiky motivace k práci, osvětluje její základní pojmy, uvádí základní motivační teorie, faktory ovlivňující spokojenost zaměstnanců a nástroje jejich stimulace k požadovanému pracovnímu výkonu. Praktická část představuje společnost ČSAD Vsetín a.s. a analyzuje jednotlivé nástroje stimulace zaměstnanců, které současně porovnává s přijatou teorií, objasňuje přednosti zvolených postupů, případně navrhuje jejich další možná řešení.
Analýza spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Opálková, Andrea ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Kocábová, Daniela (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak jsou zaměstnanci v konkrétní organizaci spokojeni, jak organizace přispívá ke zvyšování jejich spokojenosti a jak zaměstnanci sami podporují dobré jméno společnosti. V bakalářské práci je analyzována především oblast motivace, mezd, odměňování, poskytování zaměstnaneckých výhod, vztahů na pracovišti a participace zaměstnanců na řešení úkolů a jejich vlivu na spokojenost zaměstnanců. Problematika je řešena nejprve z pohledu teorie a následně srovnána s výsledky dotazníkového šetření ve společnosti SAND TEAM, spol. s r.o., tedy z pohledu praxe. Dle výsledků dotazníkového šetření v této společnosti budou navržena některá opatření, která by mohla přispět ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Odměňování a poskytování benefitů v Danone, a.s.
Tezner, Karel ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o odměňování zaměstnanců. Tématicky je více laděná do oblasti zaměstnaneckých výhod, kdy praktická část se zabývá zavedením nového systému zaměstnaneckých výhod v konkrétní organizaci. V návaznosti na její cíl bakalářská práce poskytuje obraz o značné provázanosti mezi vývojem na trhu práce a odměňováním zaměstnanců a mezi kulturou konkrétní organizace a odměňováním, také vymezuje význam samotných zaměstnanců v této oblasti. V práci jsou použita skutečná data reflektující vnitřní prostředí a vnější okolí dané organizace v daný časový okamžik a uvedeny nástroje pouţívané v podnikové praxi.
Analýza motivace a spokojenosti zaměstnanců vybraného hotelu
Gabrielová, Zuzana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Diplomová práce zpracovává problematiku motivace, spokojenosti a stimulace zaměstnanců vybraného hotelu. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, charakteristiku motivačních teorií a faktorů, které spokojenost a motivaci zaměstnanců ovlivňují. Praktická část zabývá analýzou současného stavu motivace a spokojenosti ve vybrané organizaci. Výsledky výzkumu jsou poté interpretovány a jsou z nich vyvozeny opatření, které by mohly vést ke zlepšení situace v organizaci.
Motivace a spokojenost zaměstnanců v organizaci
Daňková, Helena ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Stibalova, Katerina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zjištění základních motivačních faktorů zaměstnanců organizace.Cílem práce je doporučit zlepšující návrhy pro oblasti pracovní motivace organizace, kde výsledky výzkumu prokázaly nespokojenost se stávajícím stavem.
Organizační kultura společnosti Telefónica O2
Patera, David ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Čitanová, Petra (oponent)
Tématem této práce je charakteristika organizační kultury společnosti Telefónica O2. Cílem bylo popsat proces integrace zakládajících společností (Telecom a Eurotel) a vliv této integrace na vývoj a utváření organizační kultury společnosti Telefónica O2. Dále pak provézt rozbor dvou průzkumů spokojenosti zaměstnanců a analyzovat silná a slabá místa v organizační kultuře společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.