Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cenotvorba a značková politika firmy Jasněna Vláhová s. r. o. v Německu a Rakousku
Vláhová, Tereza ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní postupy tvorby velkoobochodních a maloobchodních cen firmy Jasněna Vláhová s. r. o., která vyrábí a distribuuje hodinářské zboží. V případě, že šetření a výsledné hodnocení dopadne neuspokojivě, budou v souladu s uvedenou literaturou navrženy změny na metodiku vytváření cen. Další kapitola je potom zaměřena na značku JVD a Lacerta, a v šetření by se mělo projevit, zda jsou vhodné pro tuzemský a zahraniční trh na základě dotazníků. Jestliže se budou jevit jako nevyhovující, budou opět navrženy změny.
Zajištění importní přepravy zásilky pro firmu BEL spol.s r.o. na relaci Kanada - ČR
Veškrna, Petr ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Holanová, Jitka (oponent)
Cílem mé diplomové práce je završit, aktualizovat a prohloubit poznatky získané v předcházejících předmětech vedlejší specializace a aplikovat je s respektováním systémových vazeb disciplíny na konkrétním příkladu z oborové praxe. Svoji práci jsem tak zaměřil na problematiku spojenou se zajištěním importní zásilky pro konkrétní společnost, protože toto téma jednak splňuje mé nároky na praktické využití a také je to téma, které v sobě skrývá široký záběr teoretických i praktických znalostí a dovedností. zaměřil na okruhy, které považuji z pohledu importéra za ty vůbec nejdůležitější. Věnoval jsem se především přepravněprávním vztahům (subjektům přepravy, přepravním smlouvám, přepravním podmínkám -- INCOTERMS, ad.), přepravním dokladům, které se týkají přepravy zásilky z Kanady do ČR, celnímu řízení a především pak problematice námořní liniové dopravy, kdy jsem se zaměřil na přepravní jednotky, cenotvorbu, problematiku konosamentu a vlastně na celý proces od zaknihování lodního prostoru až po vykládku. Moji snahou bude připravit takové řešení přepravy, které přinese firmě BEL, spol. s r.o. snížení nákladů s tím spojených.
Specifications of Enterpreneurship in a Pharmaceutical Industry
Litva, Dušan ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Paterová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce sa zabývá specifikami v oblasti podnikání na farmaceutickém trhu. Na základě teoretických poznatků z oblasti farmacie a ekonomie a jejich syntézou, popisuje nejvýraznější rozdíly v porovnaní s tradičnými průmyslovými odvětvími. Cílem práce je nabídnout ucelený obraz o farmaceutickém trhu, jeho vývoji, trendech a přizpůsobení podnikatelských subjektů tomuto vysoko rizikovému a proměnlivému prostředí v souladu se zákonnými normami státních a evropských autorit. Dalším cílem práce je vytvořit soubor doporučení pro firmy působící na tomto trhu. Ke splnění cíle práce jsem v první části vymezil základní terminologii, teoretické poznatky související s farmaceutickým trhem, od vývoje léčivé látky, přes marketing a prodej až po samotnou farmakovigilanci. V další části byly na základě případových studií vybraných společností blíže specifikovány jednotlivé kroky k řešení nejčastěji se vyskytujících problémů. Vlastní přínos práce spočívá v odborném zpracování problematiky a ve výběru parametrů a kriterií, které největší mírou ovlivňují časový aspekt a kapitálovou náročnost realizace výzkumných a vývojových projektů a zmírnění jejich negatívních vlivů.
Využití technologií data mining v rámci interaktivního smlouvání v retailu
Waldmannová, Lenka ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Jašek, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití technologií data mining v rámci interaktivního smlouvání v retailu s bližším zaměřením na implementaci datových modelů a s tím souvisejících pravidel, která podporují interaktivní smlouvání se zákazníkem. Cílem diplomové práce je připravit návrhy datových modelů, výpočtů a pravidel, které vstupují do procesu smlouvání se zákazníkem. Připravené výstupy jsou užity v demo aplikaci "Smlouvání" a její aplikování je představeno na demonstračních příkladech. Práce je členěna do dvou hlavních oblastí -- teoretického vymezení práce a analytického zpracování. Do teoretického vymezení práce je zahrnuta rešerše dostupných prací (zdrojů), jejichž prostřednictvím budou charakterizovány jednotlivé tematické celky práce - Customer Intelligence, Customer Lifetime Value, Data mining, interaktivní marketing, vyjednávací techniky a nastavení ceny. Analytické zpracování je zaměřeno na praktické využití nabytých poznatků. Jedná se o výpočet vybraných hodnot, jejich zpracování a aplikace v rámci procesu smlouvání se zákazníkem. Na závěr budou vyhodnoceny získané výsledky, dosažení cíle a navrženy doporučení pro rozvoj nebo úpravu řešení. Očekávaným přínosem aplikace je její využití v rámci vyjednávání obchodníka se svými zákazníky, aniž by se realizovaným nákupem dostal obchod dohodnutou cenou pod své náklady. Jedná se o zajištění interakce, kdy je zákazníkovi umožněno vyjednávat o ceně zboží, ale zároveň obchodník zajistí, aby na smlouvané ceně neprodělal. Přínosem řešení je podpora spokojenosti zákazníka s ohledem na finanční zájmy maloobchodu.
Elektronické knihy
Sobotková, Kateřina ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Pucandlová, Miroslava (oponent)
Má bakalářská práce je věnována tématu Elektronické knihy (dále jen e-knihy). Podrobně pojednává o formátech e-knih a zdrojích, ze kterých je lze získat. Dále jsou rozebrány důvody, proč se knihy digitalizují a způsoby, jakými je digitalizace prováděna. Jedna kapitola je též věnována čtečkám e-knih a jiným zařízením či softwarům, na kterých lze e-knihy číst. Praktická část bakalářské práce obsahuje cenotvorbu e-knih a hodnocení situace na trhu s e-knihami v České republice a v zahraničí. Tvorba cen e-knih je aplikována na konkrétním početním příkladě. Stěžejní část tvoří dotazníkové šetření mezi studenty vysokých škol v České republice. Dalším cílem mé bakalářské práce je zhodnotit situaci na trhu s e-knihami a provést průzkum o postojích k e-knihám mezi vysokoškoláky.
Analýza trhu s elektronickými knihami
Nováková, Marie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Předložená diplomová práce analyzuje trh s elektronickými knihami. Cílem práce je pokusit se stanovit optimální postup tvorby ceny elektronické knihy. Jsou definovány nejdůležitější subjekty na trhu s knihami a je kladen důraz na představení změny jejich role s příchodem e-knih. Práce se neomezuje jen na model prodeje elektronické knihy, ale jsou diskutovány i alternativní obchodní modely stojící na elektronické knize jakožto objektu monetizace. Závěr práce představuje shrnutí zjištěných poznatků a předkládá možný trend dalšího vývoje v popisované oblasti.
Pricing and price strategies on the example of real business project
Eichlerová, Jana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce je definovat procesy a strategie při nastavovaní cen jako jednoho z nástrojů marketingového mixu, zhodnotit segmentaci zákazníků jako neoddělitelnou součást k dosažení ziskutvorné ceny a prokázat jejích využitelnost a aplikovatelnost na reálném projektu. První kapitola se zabývá definici ceny a mikroekonomickým pohledem na její tvorbu a cenový mechanizmus. Sleduje, co cenu a její vnímání ovlivňuje. Bere v úvahu cenu jako součást marketingového nástroje a poukazuje na přehlížení nástroje na několika studiích. Druhá kapitola se věnuje již samotné cenotvorbě, vysvětluje její zásady, pilíře a modely, s podkapitolou zaměřující se na nastavování cen internetových služeb s ohledem na praktickou část práce. Podkladem pro efektivní cenotvorbu je segmentace zákazníků a zkoumáni potřeb a tužeb, proto v poslední, třetí kapitole hodnotím, co to segmentace je, jaké druhy a zásady známe. Praktická část pojednává o reálném projektu s inovativním podnikatelským záměrem vytvořit internetový prostor na trhu realit. Práce by měla dokázat smysluplnost a důležitost procesu cenotvorby a správné komunikace ceny.
Analýza rozhodovacích procesů v dané firmě
Jandová, Kateřina ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Tomášek, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá rozhodovacími procesy ve vybrané firmě. Konkrétním rozhodovacím procesem je stanovení cen výrobků, tzv. cenotvorba. V teoretické části jsou uvedeny teoretické základy pro tento problém, jeho struktura, metody a postupy řešení a faktory, které při celém procesu rozhodování působí. Součástí teoretické části je pak i produktový mix, který manažeru slouží jako základ, od kterého se odvíjí jeho veškeré rozhodování. V praktické části je popis produktového portfolia vybrané společnosti a dále je vybráno několik konkrétních výrobků, na které aplikuji vybrané metody stanovení cen, které se ve firmě využívají. Součástí jsou i komentáře autorky na danou problematiku.
Využití informačních technologií a Internetu v oblasti řízení cestovního ruchu
Cífka, Michael ; Bartošová, Jitka (vedoucí práce) ; Michlová, Pavla (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá informačními systémy využívanými v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat rezervační systémy v oblasti ubytování, popsat jejich vlastnosti z pohledu poskytovatelů služeb i jejich klientů a charakterizovat obchodní procesy, které v nich probíhají. Existující rezervační systémy na trhu ubytování jsou zhodnoceny podle zvolených kritérií. Na základě zkoumání jejich vlastností a splnění či nesplnění hodnocených kritérií je navržen ideální rezervační systém.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.