Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza vybraného podniku
Bohatyrov, Dmytro ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce je věnována analýze strategického postavení podniku Plzeňský Prazdroj, a.s. Teoretická část je zaměřena na popis zdrojů, ze kterých vychází pohled na strategii jako proces hledání shody mezi příležitostmi, které plynou ze struktury mikrookolí podniku, a interními zdroji společnosti, které tyto příležitosti umožňují využit; dále se věnuje popisu nástrojů, které během analýzy byly použity, a charakteristik podniku a okolí, které byly vyhodnoceny. Praktická část tyto nástroje aplikuje na podnik Plzeňský Prazdroj, a.s. a ve výsledku nabízí závěr o jeho strategickém postavení a možných směrech budoucího vývoje. Práce je ukončená několika obecnými doporučeními k formulaci strategie na základě předchozí analýzy.
Podnikatelský plán rozvoje firmy EMKO Case a.s. formou vytvoření elektronického obchodu
Filkuka, Martin ; Bajgar, Jaromír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhotovení podnikatelského plánu pro rozvoj firmy EMKO Case a.s. Práce je rozdělena na čtyři části. První uvádí cíle a metody řešení. Druhá, teoretická část, popisuje významné pojmy spojené s činností jak podnikatelskou, tak i s použitou metodikou. V další části bude představen současný stav firmy spolu s rozborem klíčových metod. Smyslem poslední části práce je představit nový, vlastní návrh pro založení elektronického obchodu pro tuto firmu.
Plán vstupu nového subjektu na trh
Doležel, Jakub ; Peška, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu pro založení dceřiné společnosti zabývající se dopravně inženýrským opatřením. Úvodní část se zabývá teoretickými východisky, pojmy a metodami, které budou přímo aplikovány v následujících částí. Analytická část je zaměřena na jednotlivé analýzy externího a interního prostředí, popisu mateřské společnosti, zejména po finanční stránce vynaložených nákladů a obsahuje shrnující analýzu popisující postavení této společnosti na trhu. Závěrečná část obsahuje volbu právní formy zakládající společnosti, obchodní a finanční plán, rizikovost projektu, časový plán a zhodnocení podnikatelského záměru.
Analysis of the Selected Company by Using the Selective Methods
Jelčová, Denisa ; Vancáková, Martina (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
The Master's thesis deals with the analysis of the current situation of company Pro-staff Ltd. which is used for the creation of suggestions and proposals for the company`s development. In the first part, the main aim and objectives as well as methodology of work are presented, whereas the second part contains the theoretical basis for the third part. Third part includes analysis where attention is paid on macro and microeconomic business environment. Finally, the thesis is competed by specific recommendations and conclusions based on results obtained from the analytical part. Suggestions concern HR management, protection of company name and brand, continual improvement of service quality and information and communication sharing within the company.
Podnikatelský záměr pro vytvoření gastronomického portálu
Štěpánek, Jiří ; Ing.Petr Lepka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem pro vytvoření gastronomického portálu. Práce popisuje projekt od vzniku e-shopu, přes získávání zákazníků a rozšiřování o další moduly, až po kompletní internetový portál zajišťující péči pro gastronomické provozovny. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vysvětlována problematika uplatňovaných pojmů a metod, které jsou následně aplikovány v části praktické. Praktická část využívá strategické analýzy a popisuje řešení problému.
Corporate Competitive Strategy
Weberová, Martina ; Herman, Ján (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
The main goal of this thesis is to define factors, based on external and internal analysis, which affect potential success of actual manufacturing concern and design strategical recommendations, which offer evaluation and possibilities of future development to the company management. This thesis is divided into three parts – theoretical part, analytical part and project part. Basic terms, used methods and analyses of external and internal influences are described in the theoretical part. These methods are applied on the actual manufacturing concern in the analytical part. Suggested alternative solutions are described in the project part. The most suitable alternative is defined in the closure.
Strategická analýza podniku D.I.S., spol. s r.o.
Lang, Richard ; Čižinská, Romana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo provést celkovou strategickou analýzu společnosti D.I.S., spol. s r.o. z důvodu posouzení možností jejího dalšího vývoje. Celková strategická analýza zahrnuje externí i interní analýzu firmy včetně vyhodnocení rizik a výsledků finanční analýzy. Výsledkem práce jsou doporučení a alternativní strategie pro společnost D.I.S., spol. s r.o.
Strategická analýza společnosti Škoda Transportation, a.s.
Tomek, Tomáš ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem diplomové práce je provést strategickou analýzu společnosti Škoda Transportation, a.s. Strategická analýza bude provedena za období 2010 - 2014 a získané výsledky budou porovnány s konkurencí a odvětvím. Práce je standardně členěna do čtyř částí, kdy v úvodu jsou stanoveny základní informace o řešeném problému a důvody pro její zpracování. Následující teoretická část představuje základní nástroje a postupy strategické a finanční analýzy, jež jsou v praktické části aplikovány. V závěru práce je uveden souhrn zjištěných poznatků.
Marketingová strategie vyvíjeného přípravku na detekci polutantů
Šesták, Zbyněk ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Hlavním cílem této práce je navržení marketingové strategie pro vyvíjený detektor polutantů. První část práce se zaobírá problematikou znečištění životního prostředí, měřícími technologiemi a technologií bioluminiscenčních bakterií, jenž je v detektoru použita. Detektor je určen pro firmy pracující s vybranými nebezpečnými látkami (rtutí, kadmiem, olovem, BTEX a polychlorovanými bifenyly). Proto se práce dále zaměřuje na specifika B2B trhu. Z marketingové teorie je použit přistup strategického marketingového řízení zahrnující situační analýzu, segmentaci, targeting a positioning a marketingový mix. V rámci situační analýzy je využita PEST analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Na základě dostupných informací a online dotazování jsou identifikovány perspektivní trhy, stanoven positioning, produktová, cenová, distribuční a komunikační politika.
Strategie podniku obchodujícího s prostředky pro zubní hygienu
PÍCHOVÁ, Romana
Cílem diplomové práce byla analýza podnikatelského prostředí a podniku obchodujícího s předměty a přípravky pro zubní hygienu. Cíle bylo posoudit rozvojové možnosti podnikání v tomto oboru se zaměřením na krátkodobou i dlouhodobou prosperitu podnikání a případně upravit dosavadní strategii podniku. Při vypracování analýz bylo zjištěno, že společnost neměla vypracovanou strategii, ale pracuje pouze s vizemi, a to jak v oblasti trhu, majetku, ekonomiky i lidských zdrojů. Navrhovaná nová strategie je kombinací trzně orientované strategie a strategie orientované na zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.