Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 241 záznamů.  začátekpředchozí210 - 219dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přenos konceptu CSR v rámci multinacionální korporace
Malá, Simona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá přenosem konceptu společenské odpovědnosti v transnacionálních korporacích. V první části je vysvětlen pojem CSR a diskutovány různé teoretické přístupy. Přenos konceptu v rámci organizace je analyzován na příkladu společností Tesco a Vodafone ve Velké Británii a v České republice. V závěru je potvrzena hlavní hypotéza, že primární cíle a aktivity strategie CSR jsou vyvíjeny na úrovni mateřské organizace a postupně přenášeny na další trhy s přihlédnutím k místním podmínkám.
Analýza CSR společnosti T-Mobile Czech Republic,a.s.
Ježková, Ivana ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Ladmanová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem. Práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoreticko-metodologické části popisuje autorka základní pojmy týkající se dané problematiky, uvádí organizace zabývající se společenskou odpovědností a normy, kterými je možné se v dané oblasti řídit. První část je taktéž doplněna o zajímavá data z průzkumů veřejného mínění na téma společenské odpovědnosti a její vnímání veřejností. V části praktické jsou analyzovány strategie společenské odpovědnosti dvou firem: T-Mobile Czech Republic, a.s. a IBM Česká republika spol. s r.o. Jednotlivé společensky odpovědné aktivity jsou rozřazeny do tří základních pilířů společenské odpovědnosti, přístupy obou firem jsou vzájemně porovnány a v závěru práce jsou doporučeny kroky, které by mohly společenskou odpovědnost daných firem zefektivnit.
Analýza společenské odpovědnosti firmy ING
Marvanová, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá základním vymezením pojmu společenské odpovědnosti, její historií, současnými aktivitami v této oblasti a jejími výhodami a nevýhodami. Zároveň jsou zde popsány možnosti implementace, měření a hodnocení společenské odpovědnosti ve firmě. V praktické části je pak zhodnocen přístup společnosti ING ke společensky odpovědnému chování a to jak v mezinárodním měřítku, tak v ČR. Součástí práce je také krátký dotazník.
Analýza vlivu CSR na pracovní spokojenost zaměstnanců
Krasnikova, Darina ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
V současné době jsou zaměstnanci nejcennějším zdrojem ve všech komerčních a neziskových organizacích. Zaměstnavatelé se snaží vytvořit co nejlepší podmínky, aby získali a udrželi ty nejlepší a nejkvalitnější zaměstnance. Jedním z komplexních nástrojů pro vytvoření příznivých podmínek pro zaměstnance a jejich dlouhodobou spokojenost je koncept společenské odpovědnosti korporace (corporate social responsibility, CSR). CSR je dobrovolná politika pro řízení organizace, která umožňuje dlouhodobý udržitelný rozvoj a je založena na třech pilířích: ekonomickém, ekologickém a sociálním. V rámci sociálního pilíře CSR poskytuje pro zaměstnavatele celou řádu možnosti pro zvýšení úrovně spokojenosti zaměstnance a získání jeho loajality.
Společenská odpovědnost organizací - průzkum praxe v malých a středních podnicích
Pazderová, Blanka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce pojednává o společenské odpovědnosti organizací se zaměřením na malé a střední podniky. Popisuje stručně počátky této filosofie a její nejdůležitější momenty. Dále poskytuje srovnání společenské odpovědnosti z pohledu Evropské unie a v zemích třetího světa. Uvádí příklady mezinárodních iniciativ na podporu společenské odpovědnosti. V praktické části se zabývá průzkumem společenské odpovědnosti v malých a středních podnicích na území ČR. Rozebírá jednotlivé aspekty, upozorňuje na problémy a nabízí návrhy vhodných opatření pro větší osvětu a informovanost této skupiny podniků.
Analýza CSR aktivit firem pravidelně se angažujících v konceptu CSR v ČR
Oberreiter, Štěpán ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Granju, Monika (oponent)
Cílem této práce je objasnit pravý důvod angažovanosti firem v konceptu CSR (společenská odpovědnost firem). Teoretická část představuje hlavní rysy tohoto konceptu, jeho historický vývoj a současné chápání ve světě a zvláště pak v České republice. Větší pozornost je zde věnována měření CSR aktivit a reportingu. Pomocí metodiky Standard Odpovědná Firma a jejím využití pro sestavování žebříčku TOP Firemní Filantrop využívám získaných dat pro praktickou část práce. Ta se zabývá analýzou dat z posledních 7 ročníků TOP FF a postupně srovnává vývoj CSR aktivit firem působících na českém trhu před a v období ekonomické krize. V této části práce využívám především regresní analýzy k prokázání hypotézy o vztahu dosaženého hrubého zisku před zdaněním a výdajů firem na CSR aktivity. V závěrečné části pak mapuji názor neziskových organizací na současný stav CSR v ČR a na to jak vnímaly angažovanost firem v CSR působících na českém trhu v době krize.
Analýza struktury CSR aktivit u firem působících na českém trhu
Smolková, Marie ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje představení konceptu CSR (Corporate Social Responisibility) a zkoumání aktivit CSR u firem působících na českém trhu. Hlavním cílem této práce je analýza zapojení firem působících na českém trhu do podpory konceptu CSR a odhalení možného potenciálu především neziskových organizací pro další rozvoj. Zaměřuje se především na sociální oblast tohoto konceptu.
Komparativní analýza přístupů ke konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR)
Nováková, Hana ; Geuss, Erik (vedoucí práce) ; Branžovský, Antonín (oponent)
Teoretická část práce obsahuje analýzu a zhodnocení užívání konceptu společenské odpovědnosti, podrobně popisuje obsah a smysl CSR reportů, které firmy každoročně vydávají. Práce ověřuje hypotézu, že v českém prostředí je světový koncept CSR implementován v užším smyslu. Praktická část zahrnuje výsledky několika mezinárodních i národních výzkumů, které srovnávají využití konceptu CSR v zahraničí a v České republice. Výsledky studií potvrzují stanovenou hypotézu, koncept společenské odpovědnosti je v České republice na začátku vývoje, přestože prochází expanzí. Závěry potvrzuje i terénní výzkum provedený ve čtyřech českých firmách, které implementovaly politiku CSR. Bylo zjištěno, že podniky většinou nevyužívají strategii v celém rozsahu a vydávání zpráv podle mezinárodních standardů pro ně není prioritou. Závěr obsahuje nejen celkové zhodnocení situace, ale i doporučení ke změnám.
Social entrepreneurship: Understanding the reality of the developing world and designing sustainable solutions
Fous, Zdeněk ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Stephan, Ute (oponent)
Social entrepreneurship, loosely defined as delivering social value in a sustainable way using market-based principles, is especially powerful tool in the Third world. Grass-root entrepreneurial approach of developing and empowering those countries from the bottom up is proving to be the most sustainable and efficient solution. First part of this work outlines historical context of the developing world and provides thorough analysis about challenges and threats it is facing. Furthermore, model defining what countries are the "most suitable" for a social venture is described, together with tools that are used nowadays to support the developing world. Second part puts main emphasis on defining and discussing the concept of social entrepreneurship, especially with respect to social venture design. Conclusions and practical recommendations are heavily based on interviews with successful and inspirational social entrepreneurs active in the Third world, as well as with leading NGOs with offices in the Czech Republic. All in all, the ultimate goal of this work is to create a big-picture overview about the reality the developing world is facing and describe how the most sustainable solutions can be designed.
Firemní kultura společnosti ČSOB
Koldinský, Martin ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Zelníček, Karel (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou firemní kultury, a to jak z teoretického hlediska, tak i z hlediska praktického - pro demonstraci fungování firemní kultury v praxi jsem si zvolil společnost ČSOB. V teoretické části je důraz kladen na vymezení pojmů souvisejících s tématem kultury, dále na podnikovou identitu a etiku, vlivy působící na firemní kulturu a také na změny firemní kultury. V další části je popsána společnost ČSOB a její vlastník, společnost KBC. V praktické části jsou rozebrány jednotlivé části firemní kultury, jako například etický kodex, vztah k zaměstnancům, CSR a tak dále.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 241 záznamů.   začátekpředchozí210 - 219dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.