Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 242 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro A-SPORT hotel
Málková, Markéta ; Ing.Pavel Vokoun (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkum spokojenosti zákazníků služeb v ubytovacím zařízení A-SPORT hotel v Brně. Teoretická část vymezuje pojmy marketingového výzkumu, spokojenost zákazníků a tvorbu dotazníků, která slouží pro zpracování praktické části. Na základě dotazníkového šetření spokojenosti návštěvníků hotelu jsou prezentovány možnosti návrhů a doporučení na zvýšení úrovně a zkvalitnění služeb.
Studie logistických služeb v obchodě
Zahradníčková, Iva ; MBA, Tomáš Halamík, (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií logistických služeb ve společnosti Sika CZ s.r.o. Vzhledem k tomu, že hlavní náplní činnosti této společnosti je obchod, využívá logistiku jako jeden z podstatných nástrojů k docílení spokojenosti zákazníka. Hlavním cílem práce tedy je, vytvoření logické struktury služeb a navržení vhodných metrik pro měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Matušková, Romana ; Kopecký, Roman (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřený na spokojenost zákazníků firmy Wellness studio Zdeňka. Pomocí dotazníku, jako základního nástroje marketingového výzkumu, zjišťuje spokojenost zákazníků s marketingovým mixem firmy. Na základě získaných informací pomocí dotazování a provedených analýz jsou v této práci navržena doporučení na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníka.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Šafářová, Martina ; Luxová, Martina Žabová (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a jejich povědomím o regionálních potravinách a službách, které družstvo Konzum nabízí. Pro práci je zvolena největší provozovna Konzum a to prodejna v Žamberku. Vstupy pro analýzu jsou získávány pomocí dotazníkového šetření zaměřeného na aktuální spokojenost a informovanost zákazníků. Na základě získaných výsledků jsou následně navrhnuta a doporučena vhodná opatření pro zvýšení úrovní těchto důležitých metrik.
Podnikatelský záměr
Ehrenbergerová, Martina ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na procesní řízení dané firmy a udržení vysoké jakosti výrobního procesu. Analýzou firmy zjistím silné a slabé stránky. Dále budu řešit konkrétní reklamaci, která musí být vyřešena efektivně a pružně, aby i nadále firma plnila požadavky zákazníků a vytvářela nové příležitosti pro udržení dlouhodobého ekonomického růstu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kadlčková, Michaela ; Sobotková, Eliška (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků Rekreačního areálu REVIKA. Práce vychází z teoretických poznatků týkajících se zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který představuje stěžejní část této práce. V praktické části je firma nejprve popsána a analyzována, dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků na základě dotazníkového šetření. V závěru jsou pak navrženy opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků dané společnosti.
Marketingový výzkum
Měšťanová, Nikola ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je marketingový výzkum spokojenosti zákazníků výdejny s pánskou módou Wayfarer v Brně. Nejdříve jsou v práci uvedeny cíle, kterých má být v práci dosaženo a použité metody k jejich naplnění. Další část definuje teoretická východiska práce. Praktická část práce se zaměřuje na současnou situaci internetového obchodu Wayfarer a výdejny. Pro naplnění cílů práce jsou využity analýzy a vlastní průzkum ve formě dotazníkového šetření. V závěru práce jsou na základě získaných dat navrhnuta opatření pro zlepšení spokojenosti zákazníků s výdejnou.
Spokojenost zákazníků
Drápal, Jan ; Smyčková, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zjišťováním míry spokojenosti zákazníků firmy. Cílem této práce bylo sestavit takový systém měření spokojenosti zákazníků, který by umožňoval sledování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Studie rovněž obsahuje formulaci návrhů na zlepšení.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Jandová, Zuzana ; Jeřábková, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků. Konkrétně analyzuje spokojenost zákazníků s poskytovanými službami přístupu k síti internet od společnosti network24 s.r.o. Na základě teoretických poznatků je provedena nejprve analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Součástí práce jsou také návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků či ke zvýšení počtu zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o.
Jirásková, Michaela ; Dlouhá, Štěpánka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků u společnosti AUTO DORDA s.r.o. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. Poznatky z teoretické části jsou využity v praktické části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu spokojenosti zákazníků provedeného společností GfK CZ. Na základě těchto výsledků byl sestaven dotazník na vybrané kritické oblasti a rozdán respondentům, tedy zákazníkům AUTO DORDA. Na základě získaných informací byly sestaveny návrhy a opatření směřující ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků analyzované společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 242 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.