Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro A-SPORT hotel
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction for A-SPORT Hotel
Autoři:
Málková, Markéta ; Ing.Pavel Vokoun (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkum spokojenosti zákazníků služeb v ubytovacím zařízení A-SPORT hotel v Brně. Teoretická část vymezuje pojmy marketingového výzkumu, spokojenost zákazníků a tvorbu dotazníků, která slouží pro zpracování praktické části. Na základě dotazníkového šetření spokojenosti návštěvníků hotelu jsou prezentovány možnosti návrhů a doporučení na zvýšení úrovně a zkvalitnění služeb.
The thesis deals with the customer satisfaction marketing research in the hotel A-SPORT Hotel Brno. The theoretical part of the thesis defines the concepts of marketing research, customer satisfaction and creation of questionnaires. The research will be used to handle the practical part. On the base of visitors´ satisfaction of the hotel there are mentioned options of proposals and recommendations to increase the level and quality of the services.
Klíčová slova:
hotel; marketingový mix; marketingový výzkum; Služba; spokojenost zákazníků; customer satisfaction; hotel; marketing mix; marketing research; Service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14020