Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 105 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro správu projektů s využitím tabletů platformy Android
Koudelka, Jan ; Kouřil, Jan (oponent) ; Škoda, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje problematice řízení projektů a jejich podpory pomocí softwarových nástrojů. Zaměřuje se na analýzu existujících řešení a návrh vlastní mobilní aplikace pro platformu Android. Shrnuje základní principy tvorby mobilních aplikací pro Android OS. Navržená aplikace využívá vlastností cloudu pro snadnou synchronizaci dat mezi uživateli a pro jednoduché škálování.
Aplikace pro rozpoznání hematomu na kůži
Mihalčin, Tomáš ; Košík, Michal (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretický základ, který nás seznámí s problémem vzniku kožního hematomu, segmentováním obrazu s využitím knihovny OpenCV a platformou operačního systému Android. V práci se dále popisuje návrh a implementace aplikace pro rozpoznávání hematomu na kůži. Aplikace je vyvíjena pro tablety s operačním systémem Android a bude sloužit pro lékařské účely a pro usnadnění práce lékařů.
Game for Mobile Devices Using Sensors
Müllerová, Věra ; Bartoň, Radek (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
This BSc Thesis was performed during a study stay at the RheinMain University of Applied Sciences in Wiesbaden. This BSc Thesis concerns itself with a design and implementation of a game named 'Android Orienteering' for mobile devices with an Android operating system. This thesis contains a description of the programming for an Android platform concentrating on domains that were used during the game's implementation. Further a design of the application and a detailed description of the implementation are explained in this thesis. An interesting area of implementation is the use of OpenStreeMap, a work with GPS and Smartphone's sensors. Finally, there is analysis of possible following progress.
DNS Data Analysis for Mobile Device Identification Purposes
Sporni, Alex ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
This bachelor's thesis deals with the problem of identification of mobile devices based on DNS data analysis. The thesis provides a theoretical introduction to the computer communication model. This thesis explains the importance of DNS in the terms of network communication between devices, It also presents the provided data sets, which contain real communication of mobile devices. These data sets must be with a suitable technique parsed and stored in a database to provide better data manipulation techniques in the later stages of implementation. This work further describes individual techniques of data processing. It also depicts in detail the methodologies for evaluating the relevance of TF-IDF and the application of cosine similarity to identify the mobile devices. The main output of this work is the evaluation of the achieved results.
WAN/LAN Manager for iOS
Jakubis, Tomáš ; Široký, Vít (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
The goal of this project is to create an application for iOS to manage network devices, clients and device configurations. This includes project analysis, application design, implementation and testing. Application consists of client's side, server's side, database and communication protocol. The resulted application is then compared with existing solutions with similar results. Test results have revealed several weaknesses and drawbacks of the solution. Possible improvements and future development have been described. As conclusion, the application may have potential to be used in practice after more development.
Serverový framework pro hromadné testování Android aplikací
Čtvrtníček, Dušan ; Musil, Martin (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje problematice vzdáleného ovládání Android zařízení pomocí Android Debug Bridge nástroje. Další podstatná část této práce je automatizované hromadné testování Android aplikací. Zaměřuje se na jednotlivé nástroje (Android Debug Bridge, MonkeyRunner, logcat, Appium) potřebné k vyřešení této problematiky. Dále popisuje webový framework Nette a použité technologie, které byly využity pro výsledný návrh a implementaci informačního systému.
Letecká hra pro Android
Šabata, David ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem letecké hry pro platformu Android. Nejdříve budou popsány možnosti nativního vývoje a vývoje s využitím knihovny Libgdx. Dále budou vysvětleny principy, které se uplatňují při letu skutečného letadla, a jejich zjednodušené použití v leteckých hrách. Práce také shrne současné trendy v ovládání leteckých her na mobilních zařízeních a navrhne novou metodu založenou na dotykovém ovládání. S využitím tohoto ovládání bude navržena a implementována letecká hra. V závěru bude popsán proces testování a publikování, stejně jako možnosti dalšího vývoje této hry.
Bezdrátové senzorové sítě s využitím mobilních zařízení
Dorazil, Jan ; Žák, Jakub (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím mobilních zařízení jako senzorových uzlů bezdrátové senzorové sítě. Jsou prozkoumány možnosti bezdrátové komunikace a typy senzorů na mobilních zařízeních se zaměřením na platformu Android. V rámci práce je navržena a implementována bezdrátová senzorová síť s využitím mobilních zařízení s operačním systémem Android. Ta v reálném čase monitoruje veličiny všech dostupných senzorů a přehledně je vizualizuje na základnové stanici. Volitelně mohou být snímána také data z GPS. Základnovou stanici tvoří desktopová aplikace na platformě Java Standard Edition. Komunikace v síti může probíhat pomocí Wi-Fi nebo Bluetooth, případně přes mobilní internet. Uzly lze vzdáleně konfigurovat SMS zprávami.
Extending the Use of UIS Module in Mobile Devices
Kaščák, Pavol ; Hlavačka, Juraj (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
This master thesis deals with the design of extending UIS module for mobile devices. First part of this thesis is dedicated to the analysis and justification to the benefit of mobile devices with focus on available mobile platforms. Subsequently, this thesis describes theoretical backgrounds upon which is based my own solution in perspective of software life cycle and SCRUM project management.
Hra na platformě iOS
Mičiak, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a intuitivní ovládání. Diskutovány a implementovány jsou víceré koncepty. V hře více hráčů zařízení komunikují skrze bluetooth rozhraní. V závěru je zhodnocena implementace, výsledky uživatelského průzkumu a dále jsou disku- továny možnosti dalšího vývoje. 

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 105 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.