| |
|
Model internetového obchodu se sanitární technikou
Pavlů, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje návrh modelu internetového obchodu se sanitární technikou. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s touto formou obchodování spojená. Práce popisuje vybrané moduly a funkce internetového ochodu, pojednává o legislativě, možnostech marketingu, způsobech objednávání a plateb v prostředí elektronického obchodu.
|
|
Rozvoj obchodních aktivit společností s maloobchodním prodejem
Pospíšil, Jakub ; Obhlídalová, Andrea (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společností s maloobchodním prodejem zboží. V první části práce jsou shrnuty teoretické poznatky, pojmy a nástroje, které se týkají této problematiky. Druhá část diplomové práce je věnována analýze aktuálního stavu maloobchodního trhu a návrhu možné strategie pro rozvoj obchodních aktivit. Především pro zlepšení konkurenceschopnosti a upevnění pozice na trhu pomocí moderních informačních technologií.
|
|
Rozvoj malého rodinného podniku
Mádr, David ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma „Rozvoj malého rodinného podniku“ je zaměřená na rozvoj společnosti Mama marketing, s. r. o., hlavně v oblasti internetového prodeje. V práci se budu věnovat veškerým aspektům spojených se založením internetového E-shopu. Zabývat se budu i rozvojem firmy a investicí do vlastních prostorů na skladování vína, její dopady, financování.
|
| |
| |
| |
|
Návrh podpory prodeje elektronického obchodu
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce přináší návrh dílčích řešení z oblasti internetového marketingu pro obchod s elektronickými cigaretami. Zaměřuje se především na oblast podpory prodeje a direct marketingu, tedy nástrojů, které se používají pro zvýšení obratu e-shopu, zpřehlednění nabídky produktů a příslušenství, zlepšení komunikace a přístupu k zákazníkům. Na základě analýzy společnosti, požadavků a možností, které přináší dnešní internetový marketing, jsou navrhnuty dílčí nástroje cross-sellingu, up-sellingu a věrnostního systému. Z oblasti přímého marketingu je to vypracování návrhu pro e-mail marketing a online chat.
|
|
Proposal of E-commerce Solution
Blažek, Ľubomír ; Červienka, Juraj (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on e-commerce and e-business in general, information about the client of the project and analysis of open-source e-commerce platforms. The practical part deals with the design and implementation of e-commerce on the basis of selected open-source platform for fashion brand Gladiator Brand. The final version of the practical part of this thesis will be fully functional e-commerce created based on client requirements.This bachelor thesis focuses on e-commerce and e-business in general, information about the client of the project and analysis of open-source e-commerce platforms. The practical part deals with the design and implementation of e-commerce on the basis of selected open-source platform for fashion brand Gladiator Brand. The final version of the practical part of this thesis will be fully functional e-commerce created based on client requirements.
|
| |