Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 216 záznamů.  začátekpředchozí193 - 202dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomické aspekty pořádání hudebních akcí v městských památkových objektech
Schwarzová, Eva ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Slepička, Alois (oponent)
Práce se zaměřuje na možnosti organizování hudebních akcí v památkových objektech. V první části analyzuje lokální a regionální kulturu a zabývá se pojmem kulturní infrastruktura. V dalším oddíle jsou pak popsány teoretické přístupy k ekonomickým aspektům pořádání hudebních akcí v památkových objektech. V praktické části jsou nejdříve zhodnoceny z tohoto pohledu festivaly Haydnovy hudební slavnosti a Hudba v synagogách plzeňského regionu. Dále pak práce vyhodnocuje dotazníkové šetření, zabývající se zkušenostmi a spokojeností návštěvníků hudebních akcí a především jejich zacíleností na mladé publikum. V závěru práce pak následuje vyhodnocení aktuální situace a nevyužitého potenciálu hudebních akcí v památkových objektech.
Komparace marketingových strategií politické kampaně B. Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r. 2008
Novotná, Alena ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce se zabývá srovnáním marketingových strategií politické kampaně Baracka Obamy v jednotlivých státech USA při prezidentské volbě v r.2008. Popisuje americký volební systém, ale také charakterizuje voliče pomocí základních socio-demografických ukazatelů, ze kterých je třeba při tvorbě předvolební kampaně vycházet. Práce je zaměřena jak na využívaná komunikační média v průběhu kampaně, tak na způsob jejího financování, tedy především na fundraising. Zabývá se marketingovými strategiemi v jednotlivých státech Unie a dále pak komparací s předním kandidátem konkureční strany Johnem McCainem.
Fundraising neziskového kulturního projektu
Koulová, Lucie ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o fundraisingu neziskového kulturního projektu, tj. o získávání finančních a nefinančních prostředků potřebných k organizaci charitativní akce. V teoretické části je práce zaměřena na definování neziskového sektoru a pojmu fundraising, dále je věnována pozornost pravidlům a metodám fundraisingu a zdrojům financování neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na organizaci a fundraising Charitativní aukce občanské sdružení Máme otevřeno? se zaměřením na porovnání "zvýhodněných" cen vztahujících se k pořádání charitativní, neziskové aukce s cenami reálně účtovanými podnikatelským subjektům.
Nezisková organizace v oblasti kultury, její založení a realizace projektu v praxi
Aleksičová, Tatjana ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Möstl, Vojtěch (oponent)
Cílem bakalářské práce na téma: "Nezisková organizace v oblasti kultury, její založení a realizace projektu v praxi" je popsat potřebné náležitosti a postup při založení neziskové galerie. V první části jsou definovány pojmy týkající se neziskového sektoru a následně uvedena specifika organizací působících v kultuře. Další část se zabývá možností volby vhodné právní formy a stanovení cílů a poslání. Poslední kapitola metodické části řeší finanční analýzu a způsoby získávání finančních prostředků fundraisingem. V praktické části práce jsou na konkrétním příkladu nestátní neziskové galerie aplikovány postupy, popsané v metodické části. Hlavní myšlenkou je zdůraznit nutnost věnovat větší pozornost kultuře a umění, které je platformou pro kvalitní vývoj společnosti a představuje potenciál ekonomického rozvoje země.
Financování rozvoje nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v roce 2009
Kirchnerová, Eliška ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Novotná, Eva (oponent)
Diplomová práce se na základě východisek a poznatků z odborné literatury a dalších pramenů, které jsou popsány v teoretické části diplomové práce, zaměřuje na financování rozvoje nestátní neziskové organizace Jahoda. Praktická část diplomové práce se zabývá ve své první části rozborem rozvoje a financování organizace v minulosti, a to ve dvou etapách od roku 1999 do roku 2003 a od roku 2004 do roku 2008. V následujících kapitolách je analyzován rozvoj a financování Jahody v roce 2009. Analýzy financování se zaměřují zejména na jednotlivé zdroje financování Jahody, na změny těchto zdrojů během existence Jahody a upozorňují na možná očekávání v budoucnosti. Podstatnou část diplomové práce tvoří popsání současných (říjen - listopad 2009)fundraisingových aktivit Jahody, přičemž příklady projektových žádostí jsou uvedeny v přílohách předkládané diplomové práce.
Role neziskových organizací v lokálním a regionálním rozvoji
Jaceňková, Veronika ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jetmar, Marek (oponent)
V mé diplomové práci se věnuji neziskovému sektoru, který se nejen v ČR, ale i v dalších zemích EU, stává stále významnějším partnerem veřejné správy v realizaci rozvojových aktivit na lokální a regionální úrovni. Práce analyzuje současnou strukturu neziskového sektoru v ČR, představuje typologii i způsoby financování neziskových organizací. Specificky se zaměřuje na finanční zdroje, které neziskový sektor získává jak prostřednictvím veřejné správy, tak i soukromých subjektů. Jedním ze zdrojů neziskových organizací, kterým se blíže zabývám, je fundraising, který hraje významnou roli jako volný finanční prostředek pro zabezpečení některých veřejných služeb a realizaci rozvojových opatření na úrovni obcí, měst a regionů. Na konkrétním případu představuji proces zavádění fundraisingu v obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni. Analyzuji úspěšnost této aktivity a představuji možné návrhy na vylepšení přístupu k jednotlivým dárcům.
Americké prezidentské volby v roce 2008
Siničáková, Veronika ; Dvořáková, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chalupský, Rudolf (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza amerických prezidentských voleb v roce 2008 a identifikace faktorů, které nejvíce ovlivnily výsledky voleb. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola popisuje mechanismus volby amerického prezidenta, druhá je zaměřena na volební témata a třetí se zabývá ostatními faktory, které měly na volební výsledky vliv. Diplomová práce je tak studií procesu volby amerického prezidenta v roce 2008 a témat, které jsou v současnosti v americké společnosti nejvíce diskutovány.
Financování kulturních památek v ČR - Klášter dominikánů v Plzni
Pulicarová, Daniela ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Tittlebachová, Šárka (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku financování kulturních památek v ČR se zvláštním akcentem na církevní památky. Pozornost je věnována areálu kláštera dominikánů v Plzni, jeho využití a hospodaření. V práci je vymezen pojem kulturní památky, legislativní a institucionální rámec obecně i s přihlédnutím ke specifikům kláštera dominikánů v Plzni. Stěžejním tématem diplomové práce je kompatibilita přiměřeného využití potenciálu objektu památky se zajištěním dostatečných finančních prostředků na její správu i provoz. To je úzce propojeno s koncepcí objektu, zahrnující péči o kulturní bohatství i aktivity v památce provozované.
Financování a účetnictví příspěvkových organizací (v konkrétních podmínkách MŠ Borovy) Finance and accounting of non-profit organisations in specific conditions of the Nursey school Borovy
Trnková, Eva ; Marhounová, Jaroslava (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou financování a účetnictví příspěvkových organizací. Teoretická část se zaměřuje na obecnou charakteristiku příspěvkových organizací, formy financování a popsání problematiky fondů. V praktické části je na konkrétním příkladu mateřské školy provedena analýza hospodaření za tři účetní období.
Marketing neziskových organizací
Kohnová, Markéta ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hrusová, Lucie (oponent)
Marketing v neziskových organizacích, jako nedílná součást obchodní strategie a plánu, vždy představoval jedno z klíčových témat. V neziskových organizacích však stále přetrvává určitá zdrženlivost k tomuto tématu a marketing je obvykle vnímán jako něco nepotřebného či dokonce jako plýtvání často omezených finančních prostředků. Tato práce je reakcí na tento náhled a naopak pojednává o důležitosti využití marketingových metod v neziskových organizacích. Práce prozkoumává toto téma jak z teoretického hlediska, tak z praktického, kdy pomocí případových studií popisuje marketingová úsilí několika vybraných neziskových organizací. Celkovým cílem práce je poukázat na fakt, že i v neziskových organizacích by marketing měl být nedílnou součástí obchodní strategie a plánu, jelikož jeho využívání přispívá k celkovému úspěchu neziskové organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 216 záznamů.   začátekpředchozí193 - 202dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.