Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Model internetového obchodu firmy
Hrbek, Martin ; Horáčková, Sáša (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu součastného stavu internetového obchodu firmy COMPEX spol. s r.o. a vytvoření nového modelu, který bude přehledný, snadno použitelný a optimalizovaný pro vyhledávače.
Trendy a vývoj internetové reklamy
Eisová, Monika ; Ullrich, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce Trendy a vývoj internetové reklamy se zabývá problematikou internetu a oblastí reklamy na internetu. V teoretické části jsou popsány jednotlivé druhy internetové reklamy se zhodnocením současného stavu a nastíněním použitelnosti v praxi. Dále jsou zde uvedeny užitečné informace z oblasti copywritingu a webdesignu. Práce může posloužit k získání většího rozhledu při zřizování reklamy na internetu
Hodnocení čtivosti textu
Tichá, Petra ; Ronzhina, Marina (oponent) ; Janoušek, Oto (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá záznamem EOG signálu při čtení textu. V teoretické části je obsažena fyziologie a anatomický popis oční soustavy, druhy očních pohybů a jejich uplatnění při procesu čtení. Dále jsou zde uvedeny principy copywritingu a typografické parametry textu, které ovlivňují jeho čtivost. V kapitole EOG je vysvětlen princip elektrookulografie a je uveden popis parametrů EOG, které je možno ze získaného signálu detekovat. Zvolený algoritmus je popsán v další kapitole. Některé detekované parametry jsou přepočteny a vyjádřeny jediným parametrem, který vyjadřuje čitelnost textu. Výsledky jsou statisticky zpracovány a jsou uvedena doporučení pro tvorbu optimálně čitelného textu.
Web Site Optimisation
Petrželka, Jiří ; Burget, Radek (oponent) ; Eysselt, Miloš (vedoucí práce)
This BSc Project was performed during a study stay at the Coventry University, UK. The goal of this project is to enhance the accessibility and usability of an existing company presentation located at http://www.hcc.cz, boost the site's traffic and so increase the company's revenues. The project follows these steps to accomplish this: a ) A partial refactoring of the back-end (PHP scripts). b ) Transformation of the website contents according to the recommendations of the World Wide Web consortium (W3C) and in particular to those of the Web Accessibility Initiative (WAI). c ) Application of the Search Engine Optimization (SEO) techniques and analysis of their impact. In this step, the project touches upon the Search Engine Marketing (SEM).
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Úradníček, Lukáš ; Měřička, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The thesis deals with the optimization of website of thai massage studio. This work includes evaluation of the initial state, a proposed amendment, keyword analysis, optimization of texts and support through building backlinks. Evaluation of success is done through the analysis of traffic and tracking the position of the primary keywords on major search engines in the Czech Republic - Google.cz and Seznam.cz.
Aplikace systémové teorie na proces vývoje webu
Pařízek, Jan ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce aplikuje principy systémového myšlení na současný proces vývoje webových stránek. Řešeným problém jsou konflikty a názorové střety, ke kterým dochází mezi jednotlivými pracovníky týmu, který vývoj realizuje. V teoretické části práce vymezuje jednotlivé oblasti a aktivity, které jsou typické pro moderní přístup k webdesignu a celkový pohled na roli uživatele při návrhu. V praktické části je na tým odpovědný za webdesign pohlíženo jako na měkký komplexní systém. Na ten je následně aplikována Checklandova metodologie měkkých systémů, jejímž cílem je řešit problémy, ke kterým dochází.
Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů.
Sedláček, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zmonitorovat současný stav a pokročilost internetového marketingu v předem domluvené obchodní společnosti. Z analýzy vyvodit závěry, předložit je vedení, doporučit následný postup, nechat ho schválit a začít implementovat nově navržená řešení. Autor se zabývá jak podrobným průzkumem současného marketingového trhu, tak i analýzou zákaznické firmy z důvodu co možná nejlepšího výběru vhodných marketingových technik. Cílem je zefektivnění práce, ušetření nákladů, růst konverzních poměrů a zvýšení konkurenční výhody zákaznické firmy. Praktické kroky se opírají o teoretické znalosti získané před i v průběhu tvorby této práce. Výsledkem je již naimplementovaná strategie internetového marketingu. Veškeré praktické práce probíhaly v zákaznické firmě na reálných datech, s reálných budgetem na reálném zboží. Praktická část obsahuje zhodnocení nových marketingových technik, komparace s předešlými a následné doporučení do budoucna.
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Kašparová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem práce je navrhnout nejvhodnější kombinaci komunikačních prostředků a zároveň způsob a obsah komunikace pro vzdělávací instituce a obdobné organizace. První část se věnuje vlivu internetu na marketing a možnostem, které společnost při výběru vhodných komunikačních prostředků má. Druhá část se zabývá copywritingem, a tedy způsobům podání obsahové stránky komunikace. Další část se věnuje konkrétnímu příkladu vzdělávacího střediska a hledání jeho nejvhodnější kombinace komunikačních prostředků a problémům, které se mohou v praxi vyskytnout. Závěrem je shrnutí podstatných kroků, které dohromady tvoří návod, jak dosáhnout optimální kombinace komunikačních prostředků na Internetu pro vzdělávací střediska.
Aplikace metod internetového marketingu a jejich vliv na návštěvnost webu HradecŽije.cz
Krásný, Daniel ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem práce je aplikace vybraných metod internetového marketingu, posouzení jejich efektivity a vlivu na návštěvnost regionálního webu. Vzhledem k omezenému rozpočtu je práce zaměřena především na levné způsoby aplikace internetového marketingu. V teoretické části student nejprve představí jednotlivé techniky, kterými se bude nadále zabývat. V té praktické pak odhalí výchozí situaci regionálního webu, včetně specifik návštěvnosti. Po popsání a aplikaci marketingových změn pak bude rok po úvodní ana-lýze zjišťovat odlišnosti a vývoj návštěvnosti zmíněného webu. Závěr se pak ponese i v duchu praktických marketingových doporučení pro regionální web.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.