| |
|
Rekonstrukce depa Praha Libeň
Ondra, Michal ; Burda, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tématem mojí diplomové práce je studie rekonstrukce areálu depa Praha Libeň. V depu probíhá jak provozní údržba, tak i oprava vlakových souprav. Úsek rekonstrukce začíná výhybkou č. 1, rekonstruované bude celé kolejiště depa. Hlavním úkolem je navrhnout výměnu stupňových výhybek za výhybky poměrové. Celkový počet vyměněných výhybek je 27. Dalšími úkoly jsou demolice skladiště, aby bylo možné prodloužit kolej č.10 na minimální užitnou délku 105 m. Zřízení dvou kusých kolejí č.15 a 17 s užitnou délkou 105 m. U koleje č.17 je navržena zárubní zeď z dílců PU. Dalším úkolem je vyřešit odvodnění areálu depa. Areál bude odvodněn soustavou trativodů zaústěných do kanalizace a příkopovými zídkami.
|
|
Studie MÚK silnic R43 s I/43
Libichová, Jana ; Janda, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením mimoúrovňové křižovatky na rychlostní silnici R43 se silnicí I/43, v úseku Černá Hora-Svitávka. A dále se zabývá úpravou a optimálním rozmístěním dopravních uzlů souvisejících s touto stavbou. Součástí řešení je návrh II/150 a III/37429 a jejich napojení na stávající komunikace. Úprava tras je provedena v nezbytném rozsahu a s návrhem optimálního rozmístění dopravních uzlů tak, aby výsledkem práce bylo nejlépe vyhovující dopravní a ekonomické řešení s minimálními dopady na životní prostředí.
|
|
Studie přestavby železniční stanice Solnice
Volštát, Michal ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Solnice, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byla zvýšena užitečná délka kolejí č. 1 a 2 a upraveno napojení vleček Škoda auto a dřevařských závodů. Další částí práce bude rekonstrukce odvodnění.
|
|
Vyhledávací studie obchvatu města Hustopeče
Tomešek, Zdeněk ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie západního obchvatu města Hustopeče v okrese Břeclav, kraj Jihomoravský. Městem prochází silnice II. třídy číslo 425, na kterou bude obchvat napojen. Obchvat bude řešen jako silnice kategorie S9,5/70 a bude veden okolo města ze západu. Terén je mírně zvlněný a skládá se převážně ze zemědělské půdy. Důvodem pro navržení obchvatu je značné zatížení města regionální dopravou.
|
|
Poruchovost městských čistíren odpadních vod
Boryśová, Michaela ; Vlčková, Veronika (oponent) ; Hluštík, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá kalovým hospodářstvím na čistírnách odpadních vod. Poskytuje základní přehled metod upravování rizikového materiálu v kalové koncovce. Hlavním cílem práce je vytvoření stromů poruch, které se vyskytují na objektech kalového hospodářství. Dále bylo vytvořeno vyhodnocení četností poruch objektů na čistírně odpadních vod v Hodoníně. Poskytnuté informace byly získány na exkurzích ČOV Hodonín a Zbýšov.
|
|
Rodinný dům ve Frýdlantě nad Ostravicí
Hrdinová, Andrea ; Šagát, Erik (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší novostavbu rodinného domu ve Frýdlantě nad Ostravicí. Jejím cílem je vypracovat projektovou dokumentaci pro provádění stavby. Novostavba rodinného domu je určena pro 4 až 6 člennou rodinu pro celoroční obývání. Objekt má 2 nadzemní podlaží a suterén. Součástí rodinného domu je také dvojgaráž. Nadzemní podlaží jsou zděné z keramických tvárnic Porotherm, suterénní zdivo je zděné z betonových tvarovek ztraceného bednění Best. Budova je zastřešena pultovou střechou. Objekt je situován na rovinatém terénu.
|
| |
| |
| |