Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
The E-marketing for the Dialog Environment of E-commerce
Hliničan, Marek ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
This bachelor´s thesis includes analysis of Chemtrend Ltd. and suggestions, how the company should improve its e-marketing. Thereto I created new company´s website, which is optimized for search engines and I suggested an appropriate advertisement, which the corporation may use in the future for presentation on the web.
Návrh grafického prostředí společnosti, propagace společnosti
Vrána, Michal ; Hellebrandt, Jaroslav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na formy propagace mnou zvolené společnosti Arkys, s.r.o.. Její úvodní část je věnována teoretických východiskům. Následně se pak zabývá řešením problému analýzy současného stavu. Závěr je vyhrazen aplikaci vlastních návrhů řešení a jejich přínosů.
Formy elektronického marketingu
Grygová, Eva ; Dočkalová, Jana (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Ve své bakalářské práci se budu zabývat elektronickým marketingem podniku PROZK s.r.o. Moje práce bude řešit, zda podnik dostatečně využívá této formy marketingu a pokud ne, navrhnu konkrétní postupy a řešení pro tuto firmu. Zejména se zaměřím na webové stránky, bannery, emailový marketing a v neposlední řadě také na elektronický obchod podniku PROZK s.r.o. Mým úkolem bude navrhnout změny pro větší odlišení od konkurence, zviditelnění podniku na internetu, lepší informovanost zákazníků, a tím dosáhnu většího obratu podniku a získání nových zákazníků.
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
Využití nových e-marketingových trendů v praxi
Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se týká tématu internetových marketingových metod. Její úvodní část se zaměřuje na teoretický základ v klasickém marketingu. Následuje přehled jednotlivých e-marketingových metod a v některých případech jejich detailnější rozbor. V závěru práce je analýza projektu obchody.cz.
Internet advertising for SME
Molnár, Peter ; Beluský, Vladimír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this work is to point main forms of internet advertising, used by advertising campaign. The other aims are to point on usage of internet advertising in SME and layout of advertising campaign using internet forms of advertising.
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.
Elektronický obchod a jeho marketing
Musilová, Veronika ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a zajistila si tím lepší postavení vůči konkurenci. Zaměřím se na samotný význam e-marketingu a jeho jednotlivé nástroje. Dále provedu několik analýz firmy, na základě kterých následně navrhnu, jakých forem e-marketingu by měla firma využít. V neposlední řadě se budu věnovat cílům, kterých by měla firma dosáhnout a vlastním možnostem, které by měla zvážit.
Porovnání provozních, technických a ekonomických parametrů vlečných letounů.
Slováček, Jan ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Imriš, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je porovnat parametry vlečných letounů na základě analýzy provozních, technických a ekonomických parametrů. Obsahuje rozbor jednotlivých parametrů a popis vlastností letounů z pohledu využití pro vlečení. Výsledkem této práce je vyhodnocení nejvhodnějšího letounu pro účel vlekání.
Hodnocení online kampaní s návazností na obchodní strategii
Štika, Pavel
Diplomová práce je zaměřena na online kampaně, výkonové e-mailové kampaně a bannerové kampaně. Zahrnuje internetový marketing a internetovou komuni-kaci. Cílem praktické části diplomové práce je vyhodnocení proběhlých kampaní pomocí ekonometrického modelu, ověření modelu statistickými testy a určení faktorů, které mají vliv na tržby. Na základě vyhodnocení kampaní je stanoveno doporučení pro firmu, kterým typům přímého internetového marketingu se v budoucnosti věnovat. Výsledky této práce mohou být obecným vodítkem pro firmy, které s těmito kampaněmi začínají. Většina dat použitá v této práci byla získána pomocí programu Google Analytics a zpracována pomocí víceroz-měrné regresní analýzy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.