National Repository of Grey Literature 1,581 records found  beginprevious1541 - 1550nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu
Parpel, Jaroslav Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Račinský, Stanislav (referee)
Cílem práce je vytvořit komplexní a integrovanou marketingovou strategii jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navázat ji na poslání a nadefinované marketingové cíle společnosti pro rok 2007. Součástí práce bude rozpracování všech souvisejících marketingových taktik zahrnutých do marketingové strategie a rámcové definovaní závazných, srozumitelných a jednoznačných postupů pro práci v oblasti operativního plánování.
Logistická strategie při expanzi společnosti IPC plast, spol. s r.o.
Brýna, Vladimír ; Pernica, Petr (advisor) ; Mervart, Michal (referee)
Teoretická část se věnuje strategii podniku, strategii logistického systému a outsourcingu logistiky. Praktická část práce je analýzou logistiky ve společnosti IPC plast, spol. s r.o. a vodítkem pro management společnosti při zavádění útvaru logistiky do organizační struktury, respektive při outsourcingu logistiky.
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (advisor) ; Bojdová, Lenka (referee)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
Strategická analýza České spořitelny, a. s.
Holerová, Jitka ; Sedláčková, Helena (advisor) ; Nekula, Leoš (referee)
Zpracování strategické analýzy ČS,a.s. Zhodnocení prostředí, ve kterém se nachází.Analýza makrookolí - PESTEL analýza, mikrookolí - analýza odvětví, konkurence a Porterův model pěti sil. Analyzovány též vnitropodnikové zdroje a schopnosti ČS,a.s. V závěru nastíněna strategie ČS, a.s.
Ekonomické a právní aspekty problematiky brownfieldů
Koščová, Petra ; Heřman, Jan (advisor) ; Zeman, Karel (referee)
Charakteristika problematiky brownfieldů, základní přehled mezinárodních zkušeností. Důvody vzniku brownfieldů a současná situace v České republice se zaměřením především na nástroje řešení, příslušné instituce a jejich programy a související legislativu. Příklady některých realizovaných projektů. Stručný návrh strategie, včetně institucionálního zajištění a výčtu některých možností, jak předcházet vzniku nových brownfieldů.
Analysis of the marketing strategy of the Division of luxury products of the company L´Oréal in CZ
Broncová, Daniela ; Machková, Hana (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii a prezentaci společnosti L´Oréal, představuje i jejího největšího konkurenta, společnosti LVMH. Dále analyzuje marketingovou strategii všech značky obsažené v portfoliu Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal.
Marketing Strategy of a Multinational Company for Emerging Markets of CIS States
Bartes, Karel ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Sedlacký, Martin (referee)
The saturation of Western markets, strong and predatory competition, and the end of supranational state units, all these factors have contributed to eminent interest of multinational companies in the newly created markets of the Commonwealth of Independent States. For that reason, the thesis discusses marketing theories as well as a wide range of marketing strategies and tools tailored to local specific cosmetics markets based on executed situation analysis.
Návrh strategie podniku Alantic Studio
Dočkalová, Petra ; Černá, Jitka (advisor) ; Daněk, Pavel (referee)
Autorka za pomocí marketingového výzkumu a strategické analýzy, tj. hodnocení vnějších a vnitřních faktorů podniku, navrhuje strategická opatření.
Proposal of strategy for czech photo bank
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Cenkl, Přemysl (referee)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.
Strategy of a controlled winding-up of an organization
Vopravil, Richard Bc. ; Pirožek, Petr (advisor) ; Obruča, Pavel (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat strategii efektivně řízeného zániku organizace jako základní dominantu jednoúčelových společností, společností speciálních (SPV), společností založených na dobu určitou a společností získaných akvizicí s cílem likvidace konkurence. Na příkladu konkrétní organizace realizovat studii tvorby takové strategie se zaměřením na průřezovou analýzu strategického plánovacího cyklu. Konkrétní organizací je společnost Konpo, s.r.o., dceřiná společnost a zároveň součást finanční skupiny státem vlastněné České konsolidační agentury.

National Repository of Grey Literature : 1,581 records found   beginprevious1541 - 1550nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.