| |
| |
|
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (advisor) ; Bojdová, Lenka (referee)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
|
|
Strategická analýza České spořitelny, a. s.
Holerová, Jitka ; Sedláčková, Helena (advisor) ; Nekula, Leoš (referee)
Zpracování strategické analýzy ČS,a.s. Zhodnocení prostředí, ve kterém se nachází.Analýza makrookolí - PESTEL analýza, mikrookolí - analýza odvětví, konkurence a Porterův model pěti sil. Analyzovány též vnitropodnikové zdroje a schopnosti ČS,a.s. V závěru nastíněna strategie ČS, a.s.
|
|
Ekonomické a právní aspekty problematiky brownfieldů
Koščová, Petra ; Heřman, Jan (advisor) ; Zeman, Karel (referee)
Charakteristika problematiky brownfieldů, základní přehled mezinárodních zkušeností. Důvody vzniku brownfieldů a současná situace v České republice se zaměřením především na nástroje řešení, příslušné instituce a jejich programy a související legislativu. Příklady některých realizovaných projektů. Stručný návrh strategie, včetně institucionálního zajištění a výčtu některých možností, jak předcházet vzniku nových brownfieldů.
|
|
Analysis of the marketing strategy of the Division of luxury products of the company L´Oréal in CZ
Broncová, Daniela ; Machková, Hana (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii a prezentaci společnosti L´Oréal, představuje i jejího největšího konkurenta, společnosti LVMH. Dále analyzuje marketingovou strategii všech značky obsažené v portfoliu Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal.
|
| |
| |
|
Proposal of strategy for czech photo bank
Musilová, Zuzana ; Černá, Jitka (advisor) ; Nováček, Jan (referee) ; Cenkl, Přemysl (referee)
Cílem této práce je na základě komplexní analýzy činnosti Fotobanky, portfolia služeb, pozice na trhu a ekonomických výsledků i vnějšího prostředí, identifikovat klíčové problémy, jejich příčiny, silné a slabé stránky a navrhnout novou strategii Fotobanky, která by jí umožnila realizovat její strategické cíle: zlepšit její pozici na trhu i výši realizovaného obratu a další v souladu s celofiremními cíli ČTK.
|
|
Strategy of a controlled winding-up of an organization
Vopravil, Richard Bc. ; Pirožek, Petr (advisor) ; Obruča, Pavel (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat strategii efektivně řízeného zániku organizace jako základní dominantu jednoúčelových společností, společností speciálních (SPV), společností založených na dobu určitou a společností získaných akvizicí s cílem likvidace konkurence. Na příkladu konkrétní organizace realizovat studii tvorby takové strategie se zaměřením na průřezovou analýzu strategického plánovacího cyklu. Konkrétní organizací je společnost Konpo, s.r.o., dceřiná společnost a zároveň součást finanční skupiny státem vlastněné České konsolidační agentury.
|