Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,561 záznamů.  začátekpředchozí1525 - 1534dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Náklady na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu
Janečková, Hana ; Vančurová, Alena (vedoucí práce) ; Slintáková, Barbora (oponent)
Práce se zabývá analýzou uplatňování nákladů na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu. Hlavní části práce jsou věnovány analýze systému uvedených nákladů v České republice a ve Velké Británii s cílem jejich vzájemné komparace. V práci jsou uvedeny přístupy evropských států k uplatňování nákladů na reprezentaci jako daňově uznatelných. Autor se zaměřuje zejména na analýzu rozdílů spočívajících především v odlišném pojetí samotného pojmu nákladů na reprezentaci. Za významnou výhodu Velké Británie považuje autor detailní rozpracování přístupu k uvedené skupině nákladů, neboť tím dochází k odstraňování nejasností a minimalizaci pochybností týkající se výkladu samotné legislativy.
Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury
Vyčichlová, Soňa ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Pokorný, Miroslav (oponent)
Podnikatelský plán je vypracován pro nově vznikající reklamní agenturu, kterou se zakladatelé rozhodli založit jako sdružení fyzických osob bez právní subjektivity s výhledem na transformaci na společnost s ručením omezeným do 1-2 let. Agentura bude používat obchodní jméno GOOD ONE. Základní pilíře úspěchu spatřuje v lidském potenciálu všeobecně a ve zkušenostech zakladatelů získaných předchozím působením v reklamní oboru. Hlavní specializací agentury budou podlinkové aktivity, produkci a incentivní turistiku. Plánovaný obchodní plán a na něj navazující finanční výkazy prokazují reálnost tohoto podnikatelského záměru a dokládají kladný hospodářský výsledek.
Reklamní kampaně na internetu
Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Škardová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.
Reklama a právo
Voděracká, Zuzana Bc. ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Jeníková, Lenka (oponent)
Reklama hrála, hraje a bude hrát důležitou roli při ovlivňování spotřebitelů. Patří mezi odvětví, ve kterém každoročně rostou výdaje na její tvorbu. Působí na člověka v různých formách. Reklamní praktiky se neustále vyvíjejí a kladou důraz především na emoce. Práce hodnotí systém právní úpravy reklamy v České republice. Zabývá se intenzitou reklamy ve vybraných médiích a její samoregulací, která je řešena Etickým kodexem reklamy. V oblasti lékové a klamavé reklamy upozorňuje na rozdíly mezi některými státy Evropské unie.
Doporučovatelé v reklamě
Záhorka, Marek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jindra, Josef (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé typy doporučovatelů vyskytující se v reklamních sděleních a způsobu jejich zapojení. Dále se zabývá reklamou s doporučovatelem, která je v rozporu s kodexem reklamy. Zároveň je zde nastíněn proces zapojení známé osobnosti do reklamy. Poslední část práce je věnována obsahové analýze tištěných reklamních sdělení s doporučovateli ve vybraných titulech.
Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti
Švimberská, Gabriela ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá reklamou, její definicí, výhodami a nevýhodami. Rovněž se věnuje prvku, který se v reklamě používá, a to dporučovatelům. Podrobněji je rozbrána problematika celebrit v reklamě. Zejména se zabývám jejich výběrěm a rizikům, která jsou s nimi spojena. Parktická část se věnuje vlastnímu výzkumu názorů české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.
Problematika globalizace komerčních komunikací na národních trzích
Šik, Stanislav ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dúbravská, Pavla (oponent)
Práce se zabývá problematikou globálně vyvářených komunikačních kampaní a jejich následnou adaptaci na lokální trhy. Toto téma zkoumá z hlediska kulturních odlišností, jazykových bariér a geografických podmínek. Nabízí strategický postup tvorby kampaní, které budou používány na více trzích a také postup jejich adaptace. Problém nachází v nemožnosti dát jasnou odpověď na to, zda kampaně obecně vzato přizpůsobovat lokálním podmínkám, či nikoliv. Konstatuje, že rozhodnutí je potřebné učinit na podnikové úrovni, ve vztahu k marketingové a komunikační strategii.
Analýza výběrového řízení na komunikační agenturu
Dvořáková, Marie ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Otevřel, Lukáš (oponent)
Cílem práce je provedení komplexní analýzy průběhu výběrového řízení na komunikační agenturu, včetně rozboru strategických agenturních dokumentů a právního ošetření výběrového řízení. Práce dále obsahuje komparaci doporučovaných standardů a praxe v ČR a analýzu konkrétního výběrového řízení, zahrnující i identifikaci případných chyb a doporučení na zlepšení postupu. Práce potvrzuje výchozí hypotézu o tom, že dodržování doporučených standardů pomůže oběma stranám nacházet korektním a etickým způsobem vhodné partnery pro dlouhodobou spolupráci.
Systémy kontextové reklamy (se zaměřením na ČR)
Ludvík, Radim ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hložek, Štěpán (oponent)
Historie a současný stav internetové reklamy jako celku ve světě a v České republice. Definice, historie a popis současného stavu kontextové reklamy. Popis, srovnání a analýza českých systémů kontextové reklamy na internetu. Podrobněji jsou rozebírány systémy Google AdWords, Sklik, ETARGET, Adfox a BillBoard Media. Praktická ukázka plánování a spuštění kontextové reklamní kampaně.
Společenská odpovědnost firem na příkladu tabákového koncernu Philip Morris ČR a.s.
Rauscherová, Michala ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Černá, Iva (oponent)
Práce přibližuje a analyzuje problematiku společenské odpovědnosti firem. Zdůrazňuje problematičnost společensky odpovědného chování u tabákových společností, konkrétně u společnosti Philip Morris ČR a.s. Soustředí se též na odlišení společensky odpovědných aktivit a klasické reklamy a propagace svých produktů. Cílem práce je zhodnotit společensky odpovědné chování společnosti Philip Morris ČR a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,561 záznamů.   začátekpředchozí1525 - 1534dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.