Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Nástroje pro předzpracování rentgenových snímků
Chmelař, Petr ; Richter, Miloslav (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací metod předzpracování rentgenových snímků a jejich ukládání. V první části práce byly na základě literární rešerše současných metod navrženy a realizovány algoritmy pro předzpracování série rentgenových snímků, jako průměrování po obrazové registraci nebo sloučení snímků v HDR snímek pomocí Debevecovy metody. V další části byla provedena literární rešerše datových formátů, na základě které byla implementována knihovna pro ukládání rentgenových snímků. Obě implementované metody umožňují potlačit šum s náhodným rozdělení, sloučením série rentgenových snímků. Aplikace implementované Debevecovy metody zároveň umožňuje zvýšit dynamický rozsah snímku.
Digitální zpracování fotografií sítnice
Kadlas, Matyáš ; Odstrčilík, Jan (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Cíl bakalářské práce je vytvořit text, který má za úkol seznámit čtenáře s teorií a konverzí barevných prostorů, úpravou snímků sítnice, anatomií oka a metodami snímání sítnice. Bakalářská práce dále popisuje proces konverze a úpravy snímků sítnice, který je použit ve finálním programu.
Pořizování HDR snímků na mobilních zařízeních
Mik, Filip ; Musil, Martin (oponent) ; Nosko, Svetozár (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou snímkov s vysokým dynamickým rozsahom. Výsledný HDR snímok je vytvorený spracovaním sekvencie LDR snímkov - ich spojením a následným mapovaním tonality. V práci je popísaná celá problematika týkajúca sa procesu vytvorenia a zobrazenia HDR snímku. Celý proces je následne implementovaný v aplikácii na platformu Android.
Metody temporálního tone-mappingu HDR videa
Staněk, Jiří ; Musil, Petr (oponent) ; Nosko, Svetozár (vedoucí práce)
Tato diplomová práce poskytuje teoretické náležitosti nutné pro pochopení komplexní problematiky vysokého dynamického rozsahu a řeší implementaci inovativní metody pro temporální mapování tónů videa. Nejprve je vysvětleno pořizování, ukládání a zpracování obrazu s vysokým dynamickým rozsahem. Následuje obecné uvedení mapování tonality, popis nežádoucích obrazových artefaktů a přehled nejvyspělejších existujících algoritmů. Další část se věnuje implementaci zvolené metody řešení a navrhuje několik dodatečných vylepšení původně vybraného algoritmu. Na základě uvedených informací vznikla aplikace s intuitivním grafickým rozhraním, kterou lze využít pro temporální mapování tónů HDR videa. Na závěr jsou dosažené výsledky demonstrovány a vizuálně porovnány s již existujícími metodami pro temporální mapování tónů videa.
Vizualizace digitálních obrazů s vysokým dynamickým rozsahem
Markovsky, Aleksander ; Kosová, Petra (oponent) ; Druckmüller, Miloslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zpracováním obrazu s vysokým dynamickým rozsahem. Popisuje postup kalibrace obrazu s cílem snížit šum, Fourierovu transformaci a konvoluci obrazu, lineární filtry a metodu neostré masky. Následně v praktické části jsou tyto poznatky zužitkované v C++ programu, který zpracovává HDR obrazy a vytváří .jpg výstup.
Pořizování HDR obrazu ze sekvence snímků
Volek, Patrik ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato práce pojednáva o problematice skládaní sekvence snímků s nízkým dynamickým rozsahem (LDR) a různou expozicí do jedné snímky s vysokým dynamickým rozsahem (HDR). Vypracovaný program umožňuje načítat sérii LDR snímek a použít vybrané metody na složení v jeden HDR snímek a jeho namapování do zobrazitelného rozsahu.
Zobrazování virtuálních 3D scén s vysokým dynamickým rozsahem
Rozenberg, Michal ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Výstupem této bakalářské práce je demonstrační aplikace implementující techniky a algoritmy používané při vykreslování grafických 3D scén ve vysokém dynamickém rozsahu. K implementaci této aplikace je využito programovacího jazyka C++ a nízkoúrovňové rozhraní Vulkan API pro programování náročných 3D grafických programů.
Advanced HDR image viewer
Wirth, Michal ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Wilkie, Alexander (oponent)
04.01.17 abstrakt.txt 1 file:///home/misa/Desktop/dp/abstrakt.txt Hlavním účelem této práce je určit ty aspekty prohlížečů obrázků s vysokým dynamickým rozsahem (HDR), na které kladou velký důraz umělci pohybující se v oblasti počítačové grafiky, nebo i jiní uživatelé, kteří denně pracují s HDR obrázky produkovanými fyzikálně založenými renderery. Práce také podává přehled již existujících řešení. Na těchto základech je navržen a implementován nový prohlížeč HDR obrázků, dávající důraz jeho paměťovou efektivitu a výkonnost. Pro tyto účely jsou diskutovány dva odlišné způsoby uspořádání obrazových dat, známy pod pojmy Array-of-Structures (AoS) a Structure-of-Arrays (SoA). Je měřen jejich účinek na rychlost algoritmu pro změnu saturace obrázku. Tento algoritmus byl vybrán jako reprezentativní v rámci skupiny algoritmů mapujících tóny. Ukázalo se, že druhé zmiňované uspořádání dat umožňuje algoritmu v daném testovacím prostředí běžet rychleji, a to přibližně třikrát nebo i vícekrát. Práce má dva hlavní přínosy. Za prvé dává výše zmiňovaným uživatelům do rukou nástroj, který jim může pomoci při manipulaci s HDR obrázky. Za druhé naznačuje, že v oblasti algoritmů mapující tóny, resp. jejich implementací, může být potenciál na nezanedbatelné zrychlení.
Uživatelské rozhraní systému pro práci s HDR obrazem
Jedlička, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl zprovoznění a vylepšení uživatelského rozhraní programu ToneMapping Studio (TMS) , který je vyvíjen na FIT VUT v Brně pod vedením doc. Ing.Čadíka, PhD. Současné uživatelské rozhraní je realizováno pomocí frameworku Qt3, který je již zastaralý a přestává být podporován. Je tedy zapotřebí převod do aktuální verze Qt5 . V rámci vylepšení uživatelského rozhraní bude provedeno porovnání s již existujícími programy pro práci s HDR obrazem. Na základě porovnání budou navrženy změny, které budou prototypovány a uživatelsky testovány. Druhou částí této práce bude porovnání existujících zásuvných modulů systému TMS pro převod snímků do šedotónové barvy.
Ghost-free HDR video using FPGA
Musil, Martin ; Schmidt, Jan (oponent) ; Chalmers, Alan (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
This thesis proposes an algorithm for multi-exposure ghost-free HDR video acquisition for embedded devices. The Ghost-free HDR acquisition was evaluated on the state-of-the-art FPGA architecture and achieved more than real-time performance of 96FPS on FullHD resolution. The proposed Ghost-free algorithm produces output visually comparable to the state-of-the-art algorithms which are considerably more demanding or not implementable on embedded devices at all.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.