Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 167 záznamů.  začátekpředchozí142 - 151dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kvantitativní charakteristika herního výkonu českého národního družstva na mistrovstí světa v basketbalu žen 2010
Bendl, Martin ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název práce: Kvantitativní charakteristika herního výkonu Českého národního družstva na Mistrovství světa v basketbalu žen 2010. Cíle práce: Záměrem práce je vytvořit charakteristiku týmového herního výkonu našeho národního družstva žen na MS 2010. Použitou metodou sběru dat bude pozorování, v upřesnění analýza herního výkonu a evidence ukazatelů kvantitativního typu. Metodika práce: Kvantitativní analýza videozáznamu týmového herního výkonu (KAVTÝM). Výsledky: Výsledky mají ukázat hodnoty jednotlivých ukazatelů v porovnání s ukazateli soupeřek. Klíčová slova: Basketbal, týmový herní výkon, obranná činnost, útočná činnost.
Analýza nákladů u vybraných basketbalových soutěží
Vavrošová, Karolína ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Předmětem bakalářské práce je basketbal, jeho historický vývoj a současná pozice ve světě. Tato práce je určena všem zájemcům o basketbal a slouží především jako nákladová analýza. Výzkum analyzuje potřebné náklady klubů a hráčů v ženském basketbalu. Klíčová slova Basketbal Náklady Sponzoring Analýza nákladů
Charakteristiky týmového herního výkonu a jejich porovnání u mládežnických družstev v Litvě a ČR.
Kocián, Michal ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název: Charakteristiky týmového herního výkonu a jejich porovnání u mládežnických družstev v Litvě a ČR. Cíle: Hlavním cílem mé práce je srovnání vybraných herních ukazatelů týmového herního výkonu u obou družstev doplněnou o možnost zaznamenat četnost herních kombinací založených na clonění, nalezení nejvýznamnějších rozdílů u ukazatelů obou týmů a zjištění důvodů těchto rozdílů. Metoda: Pomocí kvantitativního (numerického) pozorování vybraných herních ukazatelů doplněného o možnost zaznamenat četnost herních kombinací založených na clonění zjistit rozdíly v týmovém herním výkonu družstev kategorie U14 v Litvě a ČR. Výsledky: Získané vybrané statistické ukazatele poukázaly nejpodstatnější jevy herního výkonu mládežnických družstev v Litvě a ČR a rozdíly mezi nimi. Klíčová slova: Týmový herní výkon, útočné herní kombinace založené na clonění, statistické ukazatele, basketbal, kvantitativní analýza.
Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010
Peterka, Martin ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Blažek, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace FIBA MS v basketbalu žen 2010 Cíle: Cílem mé diplomové práce bude na základě pozorování a vlastní aktivity popsat marketingovou komunikaci MS v basketbalu žen 2010. Práce by měla sloužit jako popis jednotlivých částí marketingové komunikace sportovní akce. Cílem je vytvořit popisem vzniku a fungování marketingové komunikace v praxi návod pro jednu z možností, jak sestavit marketingovou komunikaci sportovní akce. Metody: Hlavní metodou je popisná analýza. Práce využívá také evaluaci, návrh a demonstraci. Ze zjištěných dat je vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Práce ukázala, že všechny složky marketingové komunikace by měly být vzájemně propojené a uvažovat jedna druhou. Nejvíce se práce věnuje oblasti Public Relations, kde se klade důraz především na dosažení potřebné popularity. Používají se jak specializovaná, tak masová média. Informační tok od sportovní organizace k zástupcům médií by měl dodržovat rovnováhu mezi kvantitou a kvalitou. Klíčová slova: marketingová komunikace, basketbal, SWOT analýza
Výskyt a efektivita tříbodových střeleckých pokusů v závislosti na změně pravidla o prodloužení čáry tříbodového území (v naší nejvyšší basketbalové soutěži žen)
Novotná, Kateřina ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název práce: Výskyt a efektivita tříbodových střeleckých pokusů v závislosti na změně pravidla o prodloužení čáry tříbodového území (v naší nejvyšší basketbalové soutěži žen) Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit četnost a úspěšnost tříbodové střelby v nejvyšší České ženské basketbalové lize v základní části soutěže ve dvou sezónách po sobě následujících, kdy po první ze zkoumaných sezón bylo zavedeno pravidlo o prodloužení čáry tříbodového území. Na základě statistického zjištění poté následovalo porovnání těchto výsledků. Hlavním cílem je vytvoření statistické analýzy, která by měla ukázat, jak velký vliv mělo posunutí čáry tříbodového území na střelbu za tři body v týmech nejvyšší ženské basketbalové ligy v České republice. Metody: Vzhledem ke kvantitativnímu výzkumu byla práce založena na metodě sběru sekundárních informací, tedy sekundární statistické analýze a přímém pozorování se zaznamenáváním údajů. Výsledky: Snížení výskytu tříbodové střelby o 293 pokusů a snížení efektivity o 3%. Klíčová slova: Basketbal, Ženská basketbalová liga (ŽBL), tříbodové území, střelba, střelba za 3 body
Komparace marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas
Nachtigalová, Petra ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Komparace marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas Cíle: Cílem práce je analýza stávajících marketingových koncepcí basketbalových klubů ČEZ Basketball Nymburk a BC Žalgiris Kaunas s ohledem na cílové skupiny, marketingové cíle, specifika sportovní reklamy a vhodnost jednotlivých částí marketingového mixu a jejich následná komparace. Na základě porovnání vytvoří návrhy pro zlepšení či změny stávajících marketingových koncepcí. Metody: Hlavní metodou práce je popisná analýza, dále se využívá osobního dotazování a komparace. Ze získaných dat je vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Práce ukázala, že marketingová koncepce dvou klubů na stejné úrovni v dané zemi se může velmi lišit. A to zejména na základě historie, tradice, popularity sportu, vnějšího prostředí a sportovních cílů. Z komparace vyplývá, že marketingová koncepce klubu BC Žalgiris Kaunas je propracovanější a na vyšší úrovni. Analýza ukázala směry pro možné změny a zlepšení marketingových koncepcí obou klubů. Klíčová slova: marketing, marketingová koncepce, marketingový mix, sportovní reklama, basketbal
Aktuální problémy financování basketbalu v ČR a návrhy na zlepšení stavu
Švrdlíková, Pavla
Tato diplomová práce se zabývá aktuálními problémy financování basketbalu v ČR a návrhy na zlepšené tohoto stavu. Cílem práce je stanovení návrhů na zlepšení stavu financování sportovních klubů v České republice se zaměřením na problematiku financování basketbalu. Mezi dílčí cíle patří analýza stávajícího stavu dotací do sportu, tedy právní rámec ohraničující možnosti využívání dotací a samotné možnosti financování basketbalu v ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 167 záznamů.   začátekpředchozí142 - 151dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.