Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,929 záznamů.  začátekpředchozí1402 - 1411dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Participace 2.0: Přispívá internet k občanské angažovanosti Čechů?
Šrámková, Kateřina ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Fleissner, Kamil (oponent)
Zatímco v západních demokraciích je výzkum vlivu internetu na občanskou a politickou participaci rozšířen, v českém prostředí je tomuto médiu věnována pozornost pouze v souvislosti s volební participací. Ovšem výzkum vlivu internetu na občanskou a politickou participaci z individuální úrovně zde zatím chybí. Na základě vlastního výzkumu byla provedena regresní analýza základních faktorů a internetových aktivit a jejich dopad na online a offline politickou participaci. Výsledky analýzy poukazují na nízký dopad internetu na úroveň politické participace, resp. na jeho schopnost aktivizovat nové jedince. Internet tedy není všelékem pro občanskou a politickou participaci, ovšem může být pro zvýšení úrovně participace vhodným nástrojem.
Efektivní komunikace na sociálních sítích, se zaměřením na Facebook
Heřmánek, Jakub ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Práce se zabývá zásadami efektivní firemní komunikace a plánováním komunikační kampaně v prostředí sociálních médií. Obsahuje také popis nejpopulárnějších a pro marketing nejvýznamnějších sociálních sítí. Nedílnou součástí práce je implementace teoretických poznatků do praktického příkladu a vytvoření obecného manuálu pro efektivní přípravu komunikační kampaně a její rozběhnutí.
Metodika hodnocení internetových stránek základních škol v České republice
Matějček, Martin ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit stav webových prezentací jednotlivých základních škol z pohledu, jak estetického, či grafického, tak i informační hodnoty. Hypotéza je taková, že webové prezentace základních škol z větších měst jako jsou: "Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Mladá Boleslav", budou výrazně kvalitnější jak po informační stránce, tak po stránce estetické a grafické. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozebrán vývoj internetu, internetové prohlížeče, programovací jazyky editory a informační hodnota. Načež v praktické části bude naším úkolem objektivně ohodnotit jednotlivé předem stanovené parametry a vyvrátit nebo potvrdit hypotézu.
Využití Internetu pro získávání marketingových informací
Urban, Michal ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Horáček, Radek (oponent)
Tato práce probírá způsoby, jakými je možné v obchodním prostředí získávat informace s použitím Internetu. První kapitola informace definuje a následně pokračuje jejich dělením z různých pohledů - z hlediska média, na kterém se nacházejí, z hlediska původnosti, odbornosti, ceny a přístupnosti informací. V druhé kapitole je analyzována světová komunikační síť Internet se zaměřením na dostupné zdroje informací - od firem, z veřejných registrů, z portálů státní správy; dále informace statistické a právní, informace pro podporu podnikání a vývozu, informace o zákaznících a v neposlední řadě informace ze zpravodajských serverů. Zabývá se i způsoby hodnocení informačních zdrojů a problematikou získávání údajů pro marketingový výzkum. V poslední části jsou pak na příkladech probírány konkrétní případy zjišťování informací - získávání legislativních údajů potřebných před samotným založením obchodu, zajišťování informací z e-shopových statistik, využívání služeb pomáhajících se stanovením tržní ceny nabízených produktů a také zkoumání statistik reklamních systémů.
Právní otázky on-line reklamy zaměřené na děti
Valentová, Markéta ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá právními otázkami on-line reklamy zaměřené na děti. Nejprve přibližuje současnou situaci on-line reklamy a popisuje její jednotlivé formáty. Následně řeší vliv reklamy na děti. Podstatnou část práce tvoří rozbor regulace reklamy v České republice i ve světě. Je analyzována jak legislativa, tak samoregulační opatření. Práce aplikuje danou regulaci do oblasti internetu a zjišťuje, zda je dostatečná. Nezbytnost zaobírání se tímto tématem je podpořena vlastním výzkumem o vztahu dětí k internetu.
Způsoby ovlivnění nákupního chování spotřebitele
Patka, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Palová, Lenka (oponent)
Nové poznatky z neurologických, psychologických i marketingových oborů do jisté míry vyvracejí platné ekonomické postuláty a přinášejí odlišný pohled na chování spotřebitele, jenž se při nákupu často nechová racionálně, ale jedná na základě zjednodušených stimulů, jako jsou emoce nebo intuice. Důsledkem je vznik manipulativních technik, jejichž pomocí lze zvýšit efektivnost prodejů, ale které zároveň mohou být zneužity pro činnosti překračující etické a legální normy. Předmětem diplomové práce je právě analýza těchto technik se zaměřením na jejich využití a účinnost v prostředí internetu. Cílem je zjistit, do jaké míry lze spotřebitele ovlivnit předtím, než zakoupí výrobek nebo službu. Pro dosažení cíle je potřeba popsat klíčové oblasti nákupního procesu spotřebitele, vysvětlit základní principy fungování lidského mozku a především rozebrat jednotlivé metody i jejich aplikaci v praxi. S rozvojem internetu se navíc problematika projevuje i na webu, kde je vstup do podnikání stále jednodušší. Ve výzkumné části jsou zkoumané techniky manipulace testovány pomocí interaktivního online dotazníku a následně jsou podrobně analyzovány. Na základě shromážděných dat autor formuluje konkrétní doporučení. Výstupy práce mohou pomoci běžnému spotřebiteli v obraně vůči manipulaci a organizacím naopak nabízí přehledný seznam metod podporující prodeje.
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Scholz, Ondřej ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce s názvem Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch je rozdělena do dvou částí. První část zkoumá obecné předpoklady pro rozvoj sociálních médií s ohledem na rozvoj internetu a jednotlivé druhy současných sociálních médií. Druhá část práce je zaměřena na specifika marketingu cestovního ruchu. V této druhé části jsou dále analyzovány vybrané marketingové aktivity subjektů cestovního ruchu na sociálních médiích. V závěru druhé části je analyzováno dotazníkové šetření mezi uživateli sociálních médií, jehož výsledky jsou shrnuty v závěru práce.
Technological progress and its impact on the music industry
Čupka, Martin ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Kubaš, Mario (oponent)
Tato práce se zabývá pozitivními a negativními vlivy technologického pokroku na hudební průmysl. První část práce předkládá důležité změny v průběhu vývoje hudebního průmyslu až po jeho aktuální stav. Další kapitoly se snaží analyzovat aktuální trendy a jejich specifika v oblasti produkce, distribuce a propagace hudby ve světě a v České republice. Zvláštní kapitola je věnována novým formám financování hudebního projektu. Práce se dále zabývá analýzou aktuálních spotřebitelských zvyků hudebních konzumentů v České republice a na Slovensku. Poslední kapitola se zabývá přístupem českých a Slovenské hudebníků k novým možnostem v oblasti produkce, distribuce, propagace a získávání finančních prostředků na fungování jejich hudebních projektů.
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Lačevová, Aneta ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hájková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu údajů o zákaznících studentské organizace AIESEC shromážděných v letech 2012 a 2014. Výsledky ukazují segmenty zákazníků definované podle univerzity, fakulty a ročníku, úspěšnost studentů při hledání stáže, podíly jednotlivých programů (a podprogramů), nejžádanější země jako destinace stáží, nejúčinnější komunikační kanály a průměrnou dobu trvání procesu vyjetí na stáž. Na základě výsledků a poznatků z teorie která pojednává o využívání internetu v komunikaci s mládeží, autorka ve své práci navrhuje konkrétní návrhy na zlepšení procesů v AIESEC, tak aby organizace získala více zákazníků. Tyto návrhy se zaměřují na zvýšení návratnosti investice organizace. Navrhuje zvýšení kvality selekčního procesu, strategie na zvyšování množství nových zákazníků a zvýšení účinnosti procesu AIESEC.
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Víšek, Jakub ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce předkládá stručný historický přehled vývoje hudebního průmyslu a jeho propojení s nástroji monetizace, a to od počátků hudebních nakladatelství přes vynálezy technik zvukového záznamu k hudebním vydavatelstvím a různým internetovým podobám distribuce hudebních děl. Zvláštní důraz je věnován právě digitálním prostředkům distribuce hudby a jejich vlivu jednak na samotné umělce, nahrávací společnosti i na koncové spotřebitele -- posluchače. Práce mapuje souvislosti a důsledky změny po více než století platného paradigmatu díky překotnému rozšíření mobilních technologií a globální sítě Internet, aby nejen v závěru naznačila možný budoucí vývoj tohoto tržního segmentu především na příkladu konkrétních hudebníků, přestože jeho proměna není zdaleka ukončena.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,929 záznamů.   začátekpředchozí1402 - 1411dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.