Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,930 záznamů.  začátekpředchozí1336 - 1345dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing analysis of smartphone sales on the internet
Kešeľák, Adam ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Práce analyzuje smartphone jako komoditu na trhu výrobků a služeb .V práci jsou představeny služby internetu , internetové reklamy , porovnání marketingového mixu.Cílem práce je analýza a zhodnocení českých internetových prodejců , pro které představují smartphony určitou část jejich sortimentu. Analyzováni jsou ctyri čeští internetoví prodejci , a to Alza , CZC,Mall a Mironet.V práci jsou dále porovnávány základní služby , formy podpory prodeje a probíhající marketingové kampaně .
Inteligentní osobní asistenti: současnost a možná rizika
Smysl, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Kunca, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce si bere za úkol srozumitelně popsat co je to inteligentní osobní asistent a jaké jsou v současnosti možnosti této technologie. Ta zde je vykreslena v kontextu internetu a umělé inteligence. Tyto oblasti s sebou přináší různé problémy, které se přebírá i technologie inteligentních osobních asistentů. Díky dalším charakteristickým rysům inteligentních osobních asistentů jsou tyto problémy a rizika mnohdy zesíleny. Práce popisuje tématiku soukromí a závislosti (ve spojitosti s IPA), také rizika delegování činností na stroje a morální aspekty užívání hlasového rozhraní. Ty specifikuje a popíše, jakou hrozbou jsou pro uživatele inteligentních osobních asistentů. Posléze se snaží navrhnout řešení daných problémů.
Problémy vyhledávání informací v prostředí Internetu
Kmoníčková, Adéla ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problémy při vyhledávání informací v prostředí Internetu. Cílem práce je prohloubení znalostí, o ne příliš známých způsobech vyhledávání a celkové historii vyhledávání a také analýza chování uživatelů. Teoretická část je věnována historii Internetu a internetového vyhledávání. Dále jsou popsány jednotlivé druhy internetových vyhledávačů a jejich výhody a nevýhody pro uživatele. Poslední teoretická kapitola patří způsobům, kterými si uživatel může usnadnit vyhledávání a zvýšit jeho relevanci. V první kapitole praktické části je popsáno vyhodnocení průzkumu, týkajícího se chování uživatelů při vyhledávání na Internetu. Ve druhé kapitole je popsán vývoj v chování uživatelů při vyhledávání na Internetu na základě průzkumů z let 2010 - 2016.
Internet na Kubě a cenzura
Hořejší, Jan ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Luc, Ladislav (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou internetu na Kubě, jejím vývojem, současnými trendy a tendencemi a aktuálním děním ve vodách kubánského internetu i vzhledem k současnému 'tání ledů' mezi Kubou a Spojenými státy. Dále je představena metodologie omezení svobodného přístupu na internet včetně internetové cenzury a v analytické části je ověřeno, jakou měrou je svoboda internetového uživatele na Kubě skutečně omezena.
Cenzura internetu v Rusku
David, Jakub ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Cílem práce je odhalit, do jaké míry se z ruských médií lze dozvědět pravdu o citlivých vládních tématech. V práci budou porovnány výsledky Googlu a jiných vyhledávačů s výsledky z jiných zemí, v nichž vyhledávače působí. Teoretická část se bude zabývat cenzurou na internetu všeobecně, a jakými způsoby se provádí. V práci budou nastíněny možnosti, jak cenzuru obejít. V praktické části budou porovnány výsledky z ruských verzí vyhledávačů s českými a s různými verzemi jejich evropských a amerických mutací. Pomocí trasování se pokusí zjistit, kde přesně dochází k blokování vyhledávání a manipulací s výsledky, pokud k něčemu takovému vůbec dochází.
Internet a cestovní ruch
Kosenko, Hanna ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá identifikací dopadů rozvoje Internetu na chování zákazníků, elektronické obchodování a jako důsledek na celé odvětví cestovního ruchu. První část se věnuje charakteristice rozvoje Internetu, jeho hlavním funkcím a oblastím použití. Další část je věnována definování elektronické komerce, současným trendům na online trhu, objasnění významu elektronického obchodování pro cestovní ruch. V této práci jsou dále zanalyzovány postavení online trhu CR, chování zákazníků a podniků, faktory, ovlivňující tento trh, současné trendy a předvídán budoucí vývoj. Hlavním výstupem práce je ověření hypotéz: Vývoj využití Internetu odpovídá vývoji online trhu CR a vyvolává změny na trhu CR; Největší podíl na online trhu CR je zastoupen leteckými společnostmi.
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Sedlářová, Lenka ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití audiovizuálního díla ke zviditelnění fashion bloggerky a její módní značky. V první kapitole teoretické části jsou shrnuty důležité poznatky týkající se blogování a sociálních sítí. Druhá kapitola se věnuje audiovizuálnímu dílu, jeho produkčnímu řetězci a distribuci videí na internetu. Pro zjištění současných trendů v módním odvětví je na začátku praktické části provedena analýza českých a světových fashion blogů. Praktická část dále popisuje vznik videí pro blog módní návrhářky a ke konci vyhodnocuje jejich vliv na úspěšnost blogu.
Ochrana spotřebitelů při nákupu zboží na internetu
Krejsa, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Zelený, Lukáš (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Ochrana spotřebitele při nákupu zboží na internetu se v teoretické části zabývá historií ochrany spotřebitele v České republice a vymezením samotného pojmu spotřebitel. Dále jsou v této části uvedeny některé kontrolní a dozorové orgány působící na území České republiky, popsán pojem elektronický obchod a jeho samotný vývoj. Také jsou zde uvedeny druhy e-shopů a podrobně rozebrán postup nákupu zboží spotřebitelem na internetu. V závěru teoretické části je vysvětlena právní úprava nakupování na internetu, především pak povinnosti prodávajícího a práva spotřebitele. V analytické části je proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkové šetření, který je zaměřen především na nákup zboží na internetu. Cílem této práce je uvedení a zhodnocení výsledků dotazníkového šetření a následné porovnání autorových hypotéz s těmito výsledky.
Digitální diplomacie - komparace USA a Ruska
Seková, Jana ; Rolenc, Jan Martin (vedoucí práce) ; Peterková, Jana (oponent)
Mezinárodní vztahy jsou ovlivňovány vědeckým i technologickým pokrokem již od svého počátku. Významný vliv na podobu a vývoj diplomacie a mezinárodních vztahů má i nejnovější masmédium internet. Tyto změny se projevují především na podobě veřejné diplomacie, vedly dokonce až ke vzniku její nové formy digitální diplomacie. Vzhledem k aktuálnosti problematiky digitální diplomacie ovšem v současné době neexistuje jednotná definice tohoto pojmu. Objasnit, co to je digitální diplomacie a jaká jsou její specifika, je dílčím cílem této práce. Praktická část práce se zabývá digitální diplomacií Spojených států amerických v komparaci s digitální diplomacií Ruské federace. Cílem této práce je posoudit, zda v současné době existuje ruská digitální diplomacie a jaká jsou její specifika v porovnání se Spojenými státy
Fashion blog as a marketing tool
Tothová, Patrícia ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Matejičková, Martina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání propagace značek a firem na konkrétních českých módních blozích. Zároveň se také zabývá přezkoumání reakce a povědomí čtenářů o propagaci na blozích a její samotný vliv na těchto čtenářů. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, komunikačním procesu, formách komunikace, komunikačním mixu a komunikaci na internetu. Další informace v této části jsou o sociálních sítích, jejich využívání při podnikání, charakteristice blogu, historii blogu ať už v zahraničí nebo v České republice. Praktická část přináší analýzu spolupráce značek s konkrétními českými módními blogy a výsledky dotazníkového průzkumu mezi čtenáři.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,930 záznamů.   začátekpředchozí1336 - 1345dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.