Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 153 záznamů.  začátekpředchozí133 - 142dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnitropodnikové účetní předpisy a jejich problematika ve společnosti KOČÍ, a. s.
KOŠATKOVÁ, Eliška
Podstatou diplomové práce bylo seznámení s problematikou vnitropodnikových předpisů. V teoretické části bylo popsáno, z jakých legislativ se při tvorbě vnitropodnikových předpisů vychází. Zákony jsou teoretickými východisky pro tvorbu vnitropodnikových předpisů. Ta tvoří jednu polovinu každé směrnice. Druhou polovinu každé směrnice tvoří vnitropodniková úprava. Zde se nachází postup vytvořený účetní jednotkou. Tato pravidla jsou doplňkem legislativní úpravy. Účetní jednotka je tvoří tam, kde jí zákon dává prostor pro vnitropodnikové řešení dané problematiky. Diplomová práce se týkala vnitropodnikových předpisů stavební společnosti KOČÍ, a. s. Tyto předpisy delší dobu nikdo neaktualizoval. Byly ve velmi omezeném rozsahu. Proto byla posouzena jejich aktuálnost a komplexnost. Poté byla provedena úprava a vytvořen návrh změn stávajících vnitropodnikových směrnic.
Etika v účetnictví
ZÁHORKOVÁ, Aneta
Main goal of this paper is clarification of concepts of ethics, plagiaristic behavior, fraud and following actions against unethical behavior. Ethics is an aggregate of norms and rules, expressing opinions of society on behavior and certain actions, from the point of view of right and wrong, correct and false. Ethics in accounting consists of two important fields: on one hand there is ethical behavior of higher management to accounting and other employees, on the other it is unethical behavior, accounting frauds or other illegal actions. Basic principle of tax savings is decreasing the base of a tax for certain amount. Tax units account for the results of economic activities, which is the basic starting point for determining of tax liability. Ethical codex serves as a clear statement of principles and rules of behavior and usually is the outcome of defined missions and values. Ethical codex is defined as certain tool of business ethics. Ethical codex clarifies allowed borderlines of human behavior. The basis of deceptive actions is mostly illegal manipulations and other unwanted actions using false, modified, partial or otherwise distorted information leading to illegal financial gains of person who does this.
Vývoj zásad psaní velkých písmen
Svobodová, Ivana
Příspěvek představuje jednotlivé jazykové příručky vydávané v rozmezí cca 100 let, a to od 40. let 19. století do 40. let 20. století, jež se mj. zabývají i oblasti psaní velkých písmen. Nejvíce prostoru je věnováno 20stránkovému spisu F. Bačkovského, který se jako první pokusil o sepsání podrobných obecných zásad psaní velkých písmen i o přehled jednotlivých pojmenovacích typů. Z uvedeného přehledu je zřejmé, že způsob psaní velkých písmen nebyl konstantní, ale že se neustále více či méně proměňoval.
Policy rate decisions and unbiased parameter estimation in conventionally estimated monetary policy rules
Podpiera, Jiří
V tomto článku je popsán možný zdroj chyby empirických odhadů, který může vést k nesprávnému ohodnocení měnové-politických pravidel. Autor zde nabízí novou metodu pro odhad měnově-politických pravidel a ukazuje její schopnost přesnějšího popsání měnově-politického prostředí na příkladu České republiky a USA.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Období vzdoru v životě člověka
KLOZOVÁ, Andrea
Práce se zabývá obdobím vzdoru, je rozdělena do tří kapitol, které jsou teoretického charakteru. První kapitola se zabývá obdobím vzdoru obecně, druhá kapitola se věnuje období vzdoru u batolat a třetí kapitola se věnuje období vzdoru u pubescentů. Ve druhé a třetí kapitole je časové vymezení daného období, důvody vzdoru, emoční vývoj jedince, vývoj identity a výchovné styly, které mohou pomoci ovlivnit chování dítěte. V praktické části jsou tři kazuistiky, kde je s rodiči rozebírána jejich rodinná situace. Rodiče zde uvedli příklady vzdoru dítěte, jejich řešení a společně jsme určili, který z výchovných stylů, popsaný v teoretické části, rodiče při výchově používají. Bylo zjišťováno, zda se teorie prolíná s praxí.
Etické kodexy v parlamentech v prezidentském, poloprezidentském a parlamentním systému - případ USA, Francie a Velké Británie
Blížkovský, Radek ; Vymětal, Petr (vedoucí práce) ; Kuta, Martin (oponent)
Regulace etického režimu legislativních orgánů je aktuálním tématem v mnoha (nejen)západních demokraciích. Práce se zabývá komparací etických kodexů v parlamentech Velké Británie, Francie a Spojených států, které byly vybrány s ohledem na rozdílné politické systémy v těchto zemích. Hlavním cílem práce je odpovědět na otázku, zdali se skutečnost rozdílných politických systémů promítne do formulace (obsahu a rozsahu) etických kodexů v parlamentech vybraných zemí. K dosažení tohoto cíle autor používá zejména metodu analýzy a následné komparace konkrétních etických kodexů. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá jednak hlavními teoriemi reprezentace a mandátů a jednak jednotlivými politickými systémy vybraných zemí a jejich odlišnostmi. Ve druhé kapitole je provedena obecná analýza etických kodexů a kodexů chování a jejich potenciálních přínosů jak pro držitele mandátu, tak pro veřejnost. Třetí kapitola se zabývá analýzou etických kodexů v komorách parlamentů vybraných zemí. Komparace vlastních etických kodexů a úprav parlamentních etických režimů jednotlivých zemí je obsahem čtvrté kapitoly.
Pravidla žánru: Romantická komedie
Peml, Jan ; Dolenský, Martin (vedoucí práce) ; Doruška, Tomáš (oponent)
Práce sumarizuje pravidla a postupy aplikované v romantických komediích. Na rozboru filmu Notting Hill analyzuje jejich praktické použití.
Historický vývoj pravidel házené
MARŠÍKOVÁ, Petra
Úkolem bakalářské práce je zpracovat vývoj pravidel házené od počátků této hry až po současnost. Práce obsahuje obecnou charakteristiku a historii sportovních her, historii házené u nás i ve světě a stručný popis dalších druhů házené a nastínění jejich pravidel. Z důvodu obtížného získání pravidel házené před rokem 1945 obsahuje analytická část práce rozbor pravidel házené z roku 1945 a dále rozbor pravidel z období od roku 1974 až po nejnovější pravidla z roku 2010. Jednotlivá pravidla jsou v bakalářské práci pro lepší přehlednost a orientaci rozdělena do určitých kategorií. V syntetické části práce jsou popsány změny v jednotlivých pravidlech, které ovlivnily vývoj hry.
Koncept, praxe a kultura lobbování v anglofonních zemích
Vymětal, Petr ; Reschová, Jana (vedoucí práce) ; Žák, Milan (oponent) ; Malíková, Ľubomíra (oponent) ; Rychetník, Luděk (oponent)
Zavádění regulace lobbingu je aktuálním tématem nejen na úrovni mezinárodních organizací, ale také v řadě evropských i mimoevropských zemí. Práce se zabývá komparací pravidel týkajících se lobbingu ve vybraných anglofonních zemích. Pomocí popisné, dogmatické a komparativní metody jsou popsány hlavní trendy regulace lobbistické činnosti ve Spojených státech amerických, Kanadě, Spojeném království Velké Británie a Severního Irska a Austrálii. Text je rozdělen do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje vymezení pojmu a definicí lobbingu, jeho odlišností od korupce a typologií lobbistických aktivit a lobbistů. Druhá kapitola teoreticky zasazuje lobbing převáţně do problematiky rozhodovacích procesů. Samotná komparace podobností nebo odlišností pravidel v případě lobbingu je obsahem třetí a čtvrté kapitoly. Obě kapitoly mají podobnou strukturu -- nejprve jsou představeny obecné úpravy a přístupy k regulaci, následně provedena komparace vybraných anglofonních zemí. Třetí kapitola se zabývá nejčastějšími pravidly pro lobbisty, čtvrtá kapitola se zabývá relativně opomíjenou stranou lobbistického kontaktu -- pravidly pro adresáty lobbingu (lobbované). V závěru jsou také naznačena některá opatření a doporučení pro Českou republiku.
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Šolín, Petr ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o internetové reklamě jako nástroji marketingu. Cílem této práce je správné pochopení pojmu internetová reklama a také souhrn nepsaných pravidel a doporučení internetové reklamy pro firmy. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem jako důležitým prvkem marketingu, pokračuje vysvětlováním pojmu internetová reklama a jejích třech nedílných části. Mezi tyto části řadíme Search marketing, Textovou reklamu, Plošnou reklamu. Každé z těchto části je věnována samostatná kapitola vysvětlující podstatu daného pojmu. V závěru teoretické části jsou zmíněny modely pro platbu za reklamu a také nástroje pro měřitelnost internetové reklamy. Praktická část je rozdělena na dva díly. První obsahuje výběr firmy, na které je testován nástroj Google Analytics. Výsledky měření jsou zobrazeny na příkladech a náležitě interpretovány. Druhý díl obsahuje vyhodnocený marketingový průzkum. Výsledky jsou použity spolu s daty z měření pro vyhodnocení hypotéz. Následně jsou sepsána zmiňovaná pravidla a doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 153 záznamů.   začátekpředchozí133 - 142dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.