Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 139 záznamů.  začátekpředchozí129 - 138další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomika sportovního klubu SK Folimanka
Pachlová, Monika ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou ženského basketbalového klubu SK Folimanka. Popisuje strategické a marketingové plánování, financování klubu, způsob jeho organizování. V neposlední řadě zhodnocuje provedenou finanční analýzu. Cílem práce bylo v první řadě zjistit, jaký vliv na celkové fungování klubu mělo vyčlenění týmu ZVVZ USK Praha z původního celku SK Folimanka.
Ekonomika sportovního klubu FC Viktoria Plzeň
Bejček, Martin ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Cílem této bakalářské práce je konfrontovat ekonomiku fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň s novými finančními pravidly Evropské fotbalové asociace -- UEFA Club Licensing and Financial Fair Play Regulations. V úvodní části jsou rozebrána personální, administrativní, legislativní a finanční kritéria, které musí klub do budoucna splňovat. Praktická část poté analyzuje všechny tyto oblasti. Dále je zde zpracován profil fotbalového klubu. Tato část je založená na finanční analýze, která vychází z účetních výkazů klubu. Je zde zachycen vývoj hospodaření, obsaženo je i porovnání vývoje jednotlivých ukazatelů s vývojem HDP České republiky. Následuje analýza sportovních výsledků klubu a SWOT analýza, charakterizující současnou situaci klubu. V závěrečné části je zhodnocena míra splnění cílů směrnice UEFA a je navržen budoucí finanční plán hospodaření klubu pro případ, že se v nadcházející sezóně kvalifikuje do hlavní části soutěže Liga Mistrů.
Ekonomická analýza fotbalového klubu SK Dynamo České Budějovice a.s.
Češka, Pavel ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Zhodnocení ekonomické situace klubu SK Dynamo České Budějovice a.s. představuje základní cíl této bakalářské práce. Jedná se především o aplikaci metod a nástrojů finanční analýzy spolu s rozborem příjmů a nákladů fotbalového klubu, které mají posoudit ekonomické zdraví klubu. Tento rozbor představuje především horizontální a vertikální analýzy aktiv a pasiv spolu s poměrovými ukazateli. Dále se bakalářská práce zabývá poptávkou po produktu klubu. Jedná se především o rozbor návštěvnosti klubu za sledované pětileté období, které začíná rokem 2005. To znamená, zda návštěvnost zápasů ovlivňuje hrací den či bodová úspěšnost týmu před samotným utkáním.
Informační systémy pro sportovní kluby
Tripes, Stanislav ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem práce je seznámit se se současnou situací informačních systémů pro sportovní kluby. Získat ucelený přehled o jejich druzích, vhodnosti některých z nich právě pro tyto organizace. Specifickou cílovou skupinou jsou vysokoškolské sportovní kluby. Tato práce ukazuje na jejich potřeby s ohledem na velikost klubu a jeho aktivity, získané pomocí průzkumu. V praktické části je podrobně představen informační systém vytvářený přímo na míru USK FM, Jindřichův Hradec a je porovnán s nabídkami softwarových firem na jeho vyhotovení.
Ekonomika středně velkého sportovního klubu
Rajniš, Jakub ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o ekonomice středně velkého sportovního klubu. Zpracovává teoretická východiska pro pochopení problematiky ekonomiky sportu. Praktická část analyzuje hospodářskou situaci pražského fotbalového klubu FSC Libuš. Zaměřuje se na organizační strukturu, příjmy a náklady klubu a zhodnocení provozu sportovních zařízení. Část práce se také věnuje výdajům domácností na sportovní aktivity.
Economics of Sports Club Iuventa Michalovce
Mačuga, Marek ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Bakalářská práce se skládá z úvodu, závěru a dvou hlavýnch částí. Úvod se zaměřuje na výběr témata. Hned po něm následuje teoretická část, v níž jsou vysvětleny základní pojmy ekonomiky sportovního klubu, podniku, různých ukazatel a analýz. Jádro práce tvoří praktická část, kde je aplikována použita teorie od právní formy přes poměrové analýzy až po analýzu nákladů a výnosů. Na konci praktické části jsou zmíněny formy financování sportovního klubu. Závěr tvoří shrnutí a porovnání podniku se sportovním klubům, a také zhodnocení současné situace ve vybraném klubu.
Ekonomika sportovního klubu ČEZ Basketball Nymburk
Kotas, Lukáš ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Eysseltová, Sylvie (oponent)
Rozbor situace a ekonomiky basketbalového klubu ČEZ Basketball Nymburk, zjištění marketingových nástrojů, silných a slabých stránek, hodnocení finančních výkazů. V práci je hodnocena současná situaci klubu a definovány možné budoucí kroky k udržení a případnému posílení dominantní pozice klubu v rámci České republiky.
Správa a řízení malých sportovních organizací v okresu Kutná Hora
Lebeda, Stanislav ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Práce analyzuje vybrané aspekty správy a řízení v malých sportovních organizacích. Praktická část je zaměřena na organizace v Kutné Hoře.
Hospodaření sportovního klubu při Domě dětí a mládeže v Soběslavi
Kohoutová, Zuzana ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Práce posuzuje základní ekonomická hlediska provozu sportovního klubu při Domě dětí a mládeže v Soběslavi. Sledovanými roky jsou 2006, 2007 a rok 2008. V práci se zabývám základními trendy, problémy a nedostatky, se kterými se tento sportovní klub potýká. Výsledky práce slouží jako podklad pro návrh manažerských opatření.
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu
Nováková, Kateřina ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové komunikace basketbalového klubu TJ Sokol Hradec Králové. Náplní práce je zjistit současný stav a analyzovat jednotlivé prvky komunikace s potenciálními diváky a sponzory. K zjištění potřebných informací poslouží pozorování prostředí a komunikace s vedením zmiňovaného klubu. Přínos práce spočívá v samotném zjištění a ohodnocení současného stavu marketingové komunikace. V současné době klub nemá k dispozici žádnou analýzu zabývající se touto problematikou. Bonusem této práce je stanovení střednědobých marketingových cílů a nastínění marketingových strategií k jejich dosažení. Tato práce je rozdělena do čtyř částí. V první jsou popsány jednotlivé prvky marketingového mixu a podrobněji rozebrány nástroje komunikace. Ve druhé části jsou aplikovány marketingové a komunikační nástroje na oblast sportu. Třetí část se zabývá samotnou analýzou současného stavu marketingové komunikace využívané klubem. V poslední čtvrté části jsou navrženy marketingové cíle a strategie vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 139 záznamů.   začátekpředchozí129 - 138další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.