Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,265 záznamů.  začátekpředchozí1219 - 1228dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti a podmínky využití sociálních sítí v logistice
Vrba, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Cílem práce je zmapovat nejvýznamnější současné sociální sítě z hlediska České republiky a zhodnotit, zda jsou využitelné pro internetový marketing podniků poskytujících logistické služby. Práce se zaměřuje na internetový marketing, rozdělení sociálních sítí a zhodnocení jejich komerčních možností. Autor přikládá vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým hodnotí aktuální využití sociálních sítí v logistických podnicích a vytváří doporučení jak na sociálních sítích postupovat.
Možnosti efektivního využití sociálních sítí pro MSP
Král, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vítek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V teoretické části jsou rozebrány nástroje sociální sítě Facebook, které je možno využít k marketingovému účelu, jejich přednosti a zápory. V rámci analytické části je analyzován outdoorový segment a v něm současné využití sociálních sítí jako marketingové nástroje. Dále je zhodnocena efektivita a přínosnost současného využití. V poslední praktické části jsou navrženy a realizovány vhodné nástroje sociální sítě Facebook, které společnosti NorthFinder poslouží k marketingovým účelům a zjištění zpětné vazby od uživatelů. Dále jsou v této části zanalyzovány výstupy z Facebookové stránky a možnost využití těchto údajů pro budoucí rozvoj.
Soukromí, individualita a realita: jejich ztráty v sociálních sítích
Ondroušek, Radek ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje aktuálnímu fenoménu, kterým jsou sociální sítě, jejich obrovský vzestup v posledních letech. S tím spojené změny v jejich vnímání okolím a vývoji vnímání soukromí jako takového. Nejpodstatnější část práce je vě-nována úskalím, která sociální sítě a vůbec komunikace skrze informační technolo-gie přináší. V práci jsou popsány momentálně nejznámější sítě, které se používají v České re-publice. Detailnější průzkum a rozebrání podmínek užívání je věnován v dnešní době asi nejrozšířenější a nejpoužívanější sociální síti, kterou je Facebook, k tomu je vázá-na i další část, kde je znázorněn obrovský posun v základním nastavení a vnímání soukromí uživateli a ve které je uvedeno, jak při nastavování nejlépe postupovat. V poslední části jsou uvedeny kauzy, které jsou spojeny s problematikou práce, a je u nich uveden autorův pohled na věc. Práce je zakončena shrnutím doporučených opatření a celkovým závěrem z vypracovávání tématu.
Soukromí na Facebooku
Klos, Roman ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Tato práce se zabývá soukromím na sociální síti Facebooku. V úvodu jsou definovány pojmy jako soukromí, osobní údaje a sociální sítě. Dále je popsána historie a postupný vývoj Facebooku. Další kapitoly se zabývají výčtem pravidel pro zajištění soukromí na Facebooku a jak tyto informace mohou být využity při nedodržení těchto pravidel. Následně je popsán sociální graf Facebooku a jeho získání přes facebookové API, které poté je použito v další kapitole, ta ukazuje praktickou ukázku získání dat od volně přístupných uživatelských účtů. Poté následuje anketa, která zjišťuje, jak dobře mají ostatní uživatelé nastavené soukromí na Facebooku. A na závěr této práce je popsán stručný návod nastavení svého soukromí, které vychází ze základních zásad bezpeční na internetu a pravidel pro zajištění soukromí na sociálních sítích.
Fenomén sociálních her
Pejšek, David ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Ondruška, Marek (oponent)
Cílem práce je definovat principy a vytvořit principální model takový, který je schopen vysvětlit ziskovost sociálních her nasazovaných v prostředí sociální sitě Facebook a jehož vhodnou implementací lze tuto ziskovost podpořit.
Internetový marketing a nové trendy
Babec, Martin ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Internetová populace v ČR a její segmentace. Vývoj výdajů do internetové reklamy v ČR. Druhy internetové reklamy v ČR. Nové trendy internetového marketingu (sociální sítě, geolokační služby, mobilní marketing. Návrh nízkorozpočtové internetové marketingové kampaně s využitím široké škály nových komunikačních kanálů internetového marketingu.
Systém podpory prodeje a jeho specifika
Amorim, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staňková, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Systém podpory prodeje a jeho specifika". V první části je téma popsáno z teoretického hlediska a je čerpáno převážně z odborné literatury. Cílem práce je analýza systému podpory prodeje v rámci firmy Tupperware Czech Republic, která je specifická tím, že patři mezi společnosti přímého prodeje. Dále je zpracována stručná komparace s jiným zástupcem -- se společností Oriflame Czech Republic. K ucelení pohledu na dané téma byla provedena dotazníková sonda týkající se pohledu poradkyň na současnou podporu prodeje. Spolu s ostatními informacemi vše ústí v návrh širšího využití internetu a sociálních sítí (konkrétněji Facebooku) jako budoucího potenciálu rozvoje podpory prodeje.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Komu se nelení, tomu se zelení: Open Access Greenhorns
Simandlová, Tereza
Jednou z cest otevřeného přístupu je zelená cesta (green road). Vydá-li se vědec/odborník/student po zelené cestě, doputuje až k repozitářům institucionálním, předmětovým či osobním, kde buď může autoarchivovat svoji vědeckou práci, či získat přístup k práci ostatních. Open Access “Greenhorni” se v poslední době množí jako houby po dešti. Znáte i vy svůj repozitář?
Prezentace: idr-88_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-88_2 - Stáhnout plný textMP4
Marketing ve svatební fotografii
TVAROH, Jiří
Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,265 záznamů.   začátekpředchozí1219 - 1228dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.