Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh pro zlepšení podnikového procesu
Rudykh, Alena ; Civín, Roman (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení podnikového procesu v konkrétní společnosti. Vysvětluje pojem procesního řízení a přínosy neustálého zlepšování. S analýzou současného stavu je vytvořena procesní mapa. Na základě analýzy vzniká návrh na zlepšení, který umožňuje eliminovat plýtvání a snížit náklady na realizaci procesu.
Řízení kvality dodavatelů
Blažek, Tomáš ; Štěpán, Roman (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou odběratelsko-dodavatelských vztahů a to konkrétně řízením kvality dodavatelů z pohledu odběratele. Obsahem práce je analýza původního stavu a návrh aplikovatelných změn v konkrétním podniku s cílem neustálého zvyšování dodavatelské kvality.
Implementace součástí programu neustálého zlepšování
Fraňková, Magda ; Zámostná, Klára (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na implementaci CIP – World programu neustálého zlepšování a na splnění požadavků auditu Star Power Factory ve společnosti Siemens Nízkonapěťová spínací technika Trutnov, s.r.o.
Improving of reliability for NPP
Dubovský, Dávid ; Šen, Hugo (oponent) ; Nerud, Pavel (vedoucí práce)
The aim of this paper is to describe and evaluate the reliability of nuclear plants at Bohunice (EBO). Then illuminate the methods for increasing the reliability and specify one of them (INPO AP 913). After describing the methods, summarize the work results of this method and proposes the way of application.
Moderní metody řízení výroby
Vavřina, Radek ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Adamec, Jarmil (oponent)
Diplomová práce na téma "Moderní metody řízení výroby" se zabývá činností výrobní firmy v obecné rovině a uplatnění různých metod, jak při řízení výrobního procesu sa-motného, tak i obslužných procesů výroby. V první části diplomové práce jsou zpraco-vány teoretická východiska pro výrobní podnik, včetně rozvrstvení managementu výroby z různých pohledů a členění výroby samotné. V druhé části je práce zaměřena na praktické využívání a aplikaci vybraných metod a způsobu řízení výroby v konkrétní české firmě z oblasti výroby umělohmotných výrobků v automobilovém průmyslu. Vybrané metody jsou popsány z hlediska obsahu, dosažení cíle a výhod, případně nevýhod vyplývající z jejich aplikace. Mezi metody řízení výrobypatří například Just in Time, Poka-Yoke, Lean Production, ERP, 5S, Projektové řízení, Kanban, TPM, Teorie omezení, FMEA, OEE, KVP a další.
Application and use of Lean methodology in IT organization
Huba, Samuel ; Martínez, Felipe (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Cílem práce bylo analyzovat použití Lean metodologie v prostředí IT organizace se soustředěním se na 4 dimenze implementace : Procesy, Měření výkonnosti, Organizační struktura a Podniková kultura. Úvod práce byl věnován shrnutí teoretických konceptů a principů Lean metodologie. Specifika IT odvětví a IT organizace byly uvedeny společně s popisem organizace a východisek implementace ve zkoumaných projektech. V metodologické části byly představeny postupy a metody výzkumu. Výsledkem práce bylo kvantitativní vyhodnocení implementace pomocí matice osvědčené praxe a matic implementace projektů. Výsledky zkoumání byly následně doplněny o doporučení a návrhy na vylepšení pro další potenciální projekty. Nejdůležitější doporučení byly formulovány ke změně podnikové kultury, flexibilnějšímu projektovému plánování implementace pomocí Agile DMAIC, soustředění se na potřeby zákazníka představením nové dimenze Hlas zákazníka a zavedení infrastruktury neustálého zlepšování každého aspektu fungování podniku.
Management terénních pracovníků vybrané firmy
Kameník, Lukáš ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Vlček, Oldřich (oponent)
Tato diplomová práce je věnována prvkům a principům managementu. Diplomová práce se zabývá problematikou managementu terénních pracovníků vybrané firmy a následnou optimalizací tohoto řízení. Hlavním cílem diplomové práce je optimalizace vybraného rozhodovacího problému. Na základě provedené analýzy činností terénních pracovníků je stanoven významný manažerský rozhodovací problém. Pro řešení tohoto rozhodovacího problému je sestaven matematický model a jsou stanoveny jednotlivé varianty řešení. Na základě jednotlivých kroků manažerského rozhodování je provedeno výsledné doporučení varianty pro řešení tohoto rozhodovacího problému. Práce je rozdělena do dvou základních částí, teoretické a praktické části. V teoretické části je provedeno seznámení s danou problematikou za pomoci odborné literatury. Praktická část se věnuje využití poznatků z odborné literatury v praxi za účelem optimalizace rozhodovacího problému a managementu terénních pracovníků vybrané firmy.
Transparency and disclosure in hospitals as a competitive advantage
Petrikevich, Natalia ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Hunter, Mostafa (oponent)
Transparentnost a zpřístupnění informací jsou důležitými elementy k navázání silných a důvěřivých vztahů mezi klíčovými zúčastněnými v nemocnici, včetně pacientů, lékařů a managementu nemocnice, a umožní zlepšení pozice nemocnice na trhu. Vlivy průhledného informačního prostředí ve zdravotnickém zařízení můžou být široké, ale nejpůsobivější a nejatraktivnější jsou ty, které jsou spojeny s motivací a zlepšením postojů pacientů a lékařů k organizaci. Na základě neziskové nemocnice v jedné z oblastí v Ruské federaci, tato studie zkoumala informační toky mezi nemocnici, lékaři a pacienty, a perspektivách směrem k transparentnosti. Za účelem dosažení cílů výzkumu byly provedeny průzkumy a rozhovory v nemocnici, podle kterých byly vyvinuty závěry a doporučení.
Příčiny častého neúspěchu v prosazování kaizenu u českých zaměstnanců
Izutsu, Roman ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Lepeška, Jan (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o problematice aplikace filosofie kaizen do ekonomické praxe v českém prostředí. Mnoho českých podniků, které zavedly tuto filosofii, zdaleka nedosahují takových výsledků, jako tomu bývá v Japonsku. Čeští zaměstnanci ji totiž většinou příliš dobře neakceptují. Cílem je zde proto nalézt pravděpodobné příčiny této nepříznivé situace. V teoretické části je popsána filosofie kaizen a s ní související faktory, jako je např. organizační kultura, dále pak je zde popsána i nejčastější praktická podoba v podnicích, její efekty a v neposlední řadě též její stručná historie v Japonsku, USA i v Čechách. V praktické části jsou analyzovány konkrétní aplikace kaizenu ve třech firmách v ČR. Pilíře této části tvoří zejména kvalitativní analýza v podobě polostrukturovaných rozhovorů s těchto firem a kvantitativní analýza v podobě dotazníkového šetření v jedné z těchto firem. Výstupem této práce jsou všeobecná doporučení pro všechny organizace a poté také konkrétní doporučení pro zúčastněné podniky.
Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.
Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Jakubcová, Jitka (oponent)
Důvodem napsání této práce byla skutečnost, že se České spořitelně nedaří plnit stanovený cíl řešit 80 % klientských podnětů do 24 hodin. Cílem diplomové práce nazvané "Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a.s." je určit tzv. úzká místa v procesu řešení zpětné vazby od klientů a navrhnout možná opatření pro zlepšení celého procesu. Diplomová práce je rozdělena na několik dílčích kapitol. Jednotlivé části postupně obsahují teoretická východiska zlepšování a zefektivnění procesů, v praktické části pak představuji Českou spořitelnu, a.s., proces řešení zpětné vazby od klientů a požadavky klientů na řešení reklamací. Následně se věnuji interpretaci výsledků vlastního šetření, vymezení kritických míst a navrhnutí opatření, která by mohla proces zefektivnit a napomoci rychlejšímu řešení zpětné vazby od klientů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.