National Repository of Grey Literature 1,156 records found  beginprevious1143 - 1152next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Price Apprehension of the Custumer Chosen Retail Chains in Relation to their Image
Šmukařová, Kateřina ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretická část práce obsahuje kapitoly Cena, Image, Chování spotřebitele a Současné trendy v retailu, praktická část práce zahrnuje kapitolu Výzkum v hypermarketu Globus. Teoretická část práce vystihuje hlavní teoretické poznatky z oblasti problematiky tvorby a vnímání cen, vysvětluje pojem image a zabývá se způsoby jeho analýzy, popisuje faktory, které ovlivňují chování spotřebitele a vystihuje hlavní současné trendy v retailu zejména v České republice. Praktická část obsahuje výsledky cenového výzkumu a zhodnocení image hypermarketu Globus.
Analýza marketingového mixu spoločnosti LIFELINE Slovakia, s.r.o.
Kulanová, Eva ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Lamač, Peter (referee)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou aktivitou spoločnosti pôsobiacej v oblasti módy na slovenskom trhu. Práca podrobne popisuje a analyzuje jednotlivé časti marketingového mixu. Náplňou práce je taktiež analýza vnútorného a vonkajšieho prostredia za zistenia silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb. V závere je navrhnutá koncepcia možných zmien.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku STAVISERVIS spol. s r.o.
Říhová, Kristýna ; Ezrová, Hana (advisor)
Charakteristika podniku a jeho postavení na trhu, SWOT analýza podniku, popis a analýza fungování nástrojů marketingového mixu a návrh na opatření ke zlepšení současné situace. Práce je rozdělená do šesti kapitol. V první kapitole se nachází základní informace o společnosti, další čtyři tvoří nástroje marketingového mixu ? produkt, cena, distribuce a komunikační mix. Poslední šestá kapitola obsahuje SWOT analýzu společnosti.
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Combitrading, s. r. o.
Buchtová, Kateřina ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce charakterizuje jednotlivé prvky marketingového mixu, a to analýzu produktu, analýzu distribuce, analýzu komunikačního mixu a analýzu ceny. Práce dále obsahuje i zhodnocení současného stavu prostřednictvím SWOT analýzy podniku a náměty na opatření ke zlepšení situace.
Oceňování aktiv ve společnosti Soning Praha - Centrum akustických služeb, a. s., analýza vlivu oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech
Michálek, Petr Bc. ; Zmrhalová, Alena (advisor) ; Soldánová, Ivana (referee)
Obsahem práce je řešení problematiky oceňování v konkrétním podniku a to na základě teoretických poznatků uvedených v teoretické části. Jedná se především o obecné možnosti oceňování aktiv, oceňování při běžném účtování, oceňování v účetní závěrce. Část je věnována problematice oceňování zásob vlastní výroby, porovnání oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech.
Analysis of Marketing Mix Tools in the company Akuna
Kubíčková, Magda ; Ezrová, Hana (advisor) ; Ezrová, Hana (referee)
Práce obsahuje charakteristiku vybraného podniku a následnou analýzu nástrojů marketingového mixu - produktu, distribuce, ceny a komunikace. Součástí práce je zhodnocení současného stavu firmy a případné návrhy na opatření ke zlepšení situace.
Zajištění pojišťoven: účetnictví a specifika
Suchánková, Jitka ; Kovaříková, Jiřina (advisor) ; Tesařová, Monika (referee)
Problematika zajištění pojišťoven a účtování o zajištění, jak po stránce teoretické, tak na řadě praktických příkladů. Klasifikace zajištění podle forem a jednotlivých typů. Zajistný program a cena zajištění, účtování poplatků v zajištění. Účetnictví pojišťoven, odlišnosti od jiných podnikatelských subjektů, mezinárodní harmonizace účetnictví, účetní metody v zajištění, účtovaní o zajištění z pohledu pojišťovny a zajišťovny.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Baťková, Vendula Bc. ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Teoreticko-metodologická část: obecné pojetí marketingu, popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Aplikační část: charakteristika farmaceutického trhu, popis farmaceutické společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Závěr: zhodnocení marketingu ve vybrané společnosti a následná doporučení pro management.
Alokácia kúpnej ceny do jednotlivých účtovných položiek so zameraním na aktíva výskumu a vývoja
Olejárová, Zuzana ; Mařík, Miloš (advisor) ; Jurečka, Jan (referee)
Diplomová práca analyzuje a hodnotí postup alokácie kúpnej ceny získavanej spoločnosti. Zameriava sa na oblasť alokácie kúpnej ceny na aktíva výskumu a vývoja a kriticky hodnotí postup, ktorý sa v praxi na ich ocenenie používa. Jedným z najhlavnejších prínosov tejto práce je použitie relevantných zistení na ocenenie nehmotných aktív určených na výskum a vývoj konkrétnej spoločnosti. Práca analyzuje metódu zvýšených výnosov za niekoľko období.
Výzkum spotřebitelkého vnímání cen se zaměřením na cenové prahy
Procházková, Lenka ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
Práce zkoumá vnímání cen, jejich přijatelnost pro spotřebitele, vnímanou cenu ? cenové úrovně, akceptovatelné ceny, jakou cenovou úroveň spotřebitel preferuje, cenové relace ? podmíněné komparace ceny ? odhad ceny ostatních výrobků na základě stanovené ceny jednoho produktu. Nejlepší značku u spotřebitele, podle čeho se spotřebitelé rozhodují při nákupu a rozdílnosti ve vnímání cen u jednotlivých skupin spotřebitelů.

National Repository of Grey Literature : 1,156 records found   beginprevious1143 - 1152next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.