Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 119 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopady udržateľnej produkcie potravín na konečného spotrebiteľa
Bánová, Kristína
Diplomová práce se zaměřuje na dopady udržitelné produkce potravin na konečného spotřebitele. Cílem je identifikace chování spotřebitele při nákupu potravin z udržitelné produkce a zjištění faktorů a motivů, které ho ovlivňují. K naplnění cíle byla vypracována analýza trhu udržitelné produkce potravin, která odhalila zlepšující se tendenci v nárůstu ekologického zemědělství a přístupu producentů. K poznání chování spotřebitelů a identifikace faktorů a motivů proběhlo dotazníkové šetření, které zjistilo, že i přes pozitivní přístup k udržitelnosti je pro většinu spotřebitelů rozhodujícím faktorem cena. Na základě těchto zjištění byla formulována doporučení pro producenty a spotřebitele.
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hrušková, Hana
Diplomová práce se zabývá e-mail marketingem a jeho vlivem na chování spotřebitele. E-mailový marketing je jeden z nejpoužívanějších a nejúčinnějších nástrojů přímého marketingu, který funguje na principu zasílání zpráv určitým listům uživatelů s e-mailovou adresou. Diplomová práce se skládá z literárního přehledu a vlastní práce, která obsahuje analýzu e-mailového marketingu na trhu a ve vybraném podniku s pomocí primárních i sekundárních dat. Z provedených analýz jsou v práci identifikované faktory e-mailového marketingu, které ovlivňují chování spotřebitele na trhu B2B vybraného podniku. Na základě těchto faktorů, poznatků a provedených analýz byl sestaven návrh a doporučení e-mailové ko-munikace pro vybraný podnik.
Interiérový design obchodů a jeho vliv na chování a psychiku zákazníků
Tomíček, Milan ; Koblovský, Petr (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Bakalářská práce "Interiéry obchodů a jejich vliv na zákazníky" se zabývá vlivem in-store marketingu, spotřebitelského chování, interiérového designu a světových událostí na kamenný maloobchod. První část se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace a seznamuje se základními pojmy, nástroji a funkcemi marketingu v místě prodeje. Dále se práce věnuje úpadku retailu a spotřebitelským chováním. Poslední teoretická část pojednává o nákupní atmosféře a nákupním prostředí, jež hraje velkou roli v POP marketingové disciplíně. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu, který se snaží zjistit které prvky interiérů působí na zákazníky nejvíce, jaký je jejich vztah ke kamenným prodejnám po pandemii nebo také jak velkou roli hraje smyslová komunikace. V poslední části shrnuje SWOT analýza silné a slabé stránky kamenných prodejem v kombinaci s příležitostmi a hrozbami, kterým obchody čelí. Cílem práce je získat nové poznatky ohledně in-store marketingu, interiérového designu a spotřebitelského chování.
Self-greenwashing u mladých lidí ve věku 18 až 35 let
Křivánková, Simona ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Cílem této práce je popsat spotřebitelské chování mladých lidí v České republice ve vztahu k udržitelnosti. V rámci práce se operuje s pojmem self-greenwashing, který definuje kategorie odklonu chování mladých lidí od environmentálních hodnot. V teoretické části je popsán greenwashing, z nějž koncept vychází, dále se věnuje dosavadnímu zjištění ve vztahu k udržitelnosti a je zakončena konceptualizací pojmu self-greenwashing. Ve výzkumné části je nejprve popsaná metoda sběru dat pomocí focus groups a metoda zpracování dat pomocí otevřeného a axiálního kódování. Proběhly 3 ohniskové skupiny celkem o 15 respondentech ve věkovém rozmezí 18 až 35 let. Výsledky výzkumu potvrdily výskyt self-greenwashingu mezi mladými lidmi a dělí je do tří skupin podle deklarovaného zájmu o ochranu životního prostředí a reálných činů a vlivů na jejich chování.
Identifikace stěžejních faktorů ovlivňujících spotřebitelské chování v cestovním ruchu
Čechová, Marcela
Diplomová práce se zabývá faktory, které mají vliv na spotřebitelské chování v cestovním ruchu. Hlavním cílem této práce je na základě dotazníkového šetření tyto faktory identifikovat, a to ve vztahu ke kvalitě. Primární výzkum tak osvětlí chování spotřebitelů v cestovním ruchu v dnešní době a odhalí požadavky, které určují kvalitu služeb. Z analyzovaných dat budou předloženy doporučení pro zdokonalení kvality služeb v cestovním ruchu.
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Balážová, Soňa
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na potravinářském trhu retro produktů. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingová doporučení pro subjekty na trhu potravin v České republice, s ohledem na využití retro marketingu. K naplnění cíle je třeba identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitele. Data pro primární výzkum jsou získána pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkum. Kvalitativní výzkum je realizován hloubkovými rozhovory (n = 20) a kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření (n = 357). Z výsledků vyplývá, že většina českých spotřebitelů pojem retro marketing nezná. Retro produkty nakupuje pouze polovina z nich. Pocity, které u retro produktů prožívají jsou pozitivní, převažuje nostalgie a radost. Nákup retro produktů nejvíce ovlivňuje značka produktu, vzpomínky spotřebitele a kvalita. Spotřebitelé také kladně hodnotí, když firma odkazuje na svoji historii. Také je zaujme reklama směřovaná do minulosti, díky které si zavzpomínají na staré časy. V závěru práce jsou navržena doporučení pro podnikatelské subjekty, které vedou ke zvýšení zájmu o retro produkty, přispívají ke zvýšení loajality zákazníků směrem k firmám, což má za následek zvýšení tržeb podnikatelských subjektů.
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR 
Kalinová, Petra
Kalinová, P. Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním žen na trhu s dekorativní kosmetikou v České republice. Zkoumá aktuální situaci, vývoj a trendy tohoto odvětví. Zabývá se faktory, které ovlivňují spotřebitelky při nákupu produktů dekorativní kosmetiky. Pro zpracování je použito dotazníkové šetření a shluková analýza. Výsledkem práce je segmentace trhu a formulace marketingových doporučení.
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
Gerashchenko, Volodymyr
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů cizinců Generace Y, žijící v České republice a jejich názorem ke telekomunikačním službám a službám, které jsou nabízeny. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je přehled literatury, který se skládá z témat týkajících se chování spotřebitelů, marketingového mixu a telekomunikačních technologií. Druhá část je praktická část, která se skládá z výzkumu a analýzy z největších telekomunikačních společností v České republice po hluboké analýze a srovnání cen pro účastníky, kteří provedli průzkum. Poslední část bude obsahovat uzavření a marketingové doporučení pro telekomunikační společnosti v České republice a jejich marketingové strategie směrem cizinecké Generace Y.
Spotřebitelské chování mladých lidí při vstupu na pracovní trh
Podsedníková, Iva
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním mladých lidí, konkrétně absolventů vysokých škol, při vstupu na pracovní trh. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které absolventy ovlivnily a ovlivňují v průběhu studia, a popisuje jejich rozhodovací proces. V rámci vlastní práce jsou rovněž zjišťovány představy a očekávání o budoucím zaměstnání. Pro zjištění spotřebitelského chování bylo využito jak kvantitativních metod, v podobě dotazníkového šetření, tak kvalitativním metod, formou hloubkových rozhovorů. Dotazníkového šetření probíhalo od listopadu 2013 do března 2014 a zúčastnilo se ho celkem 651 respondentů. Hloubkových rozhovorů se zúčastnilo celkem 30 respondentů. Výsledky marketingového průzkumu byly použity pro sestavení modelu spotřebitelského chování a doporučení pro zainteresované subjekty.
Nakupné spávanie spotrebitel´ov na trhu s kávou v Českej republike
Činčárová, Angelika
Práce se zabývá zkoumáním spotřebitelského chování na maloobchodním trhu s kávou v České republice. Využívá primární marketingový výzkum na sběr dat a jejich následnou analýzou určuje faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Soustředí se na vlivy působící v místě prodeje, preference spotřebitelů a motivy vedoucí k nákupu. Přináší doporučující návrhy pro maloobchodní subjekty, kde využívá základní poznatky z uskutečněného výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 119 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.