|
Volný čas dětí jako prevence sociálně patologických jevů na malém městě
ŠPAČKOVÁ, Kristýna
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala tématem, zda volný čas a jeho využívání může působit jako preventivní prvek při eliminaci počtu případů sociálně patologických jevů. Při své práci jsem vycházela z informací a podkladů týkajících se malého města a v něm působící základní školy. Zajímaly mě všechny možnosti, které ve svém volném čase může mládež a děti školního věku využívat a zda toto využití volného času může ovlivnit jejich chování směřující k sociálně patologických jevům.
|
| |
| |
| |
| |
|
Stresy a psychotraumata u klientů využívajících služeb v nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Praze
Kulíková, Tereza ; Havránková, Olga (vedoucí práce) ; Vodáčková, Daniela (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapovat stresy a psychotraumata klientů nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Praze. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje základní pojmy jako například stres, psychotraumata, patologické jevy, riziková mládež a nízkoprahové zařízení pro děti a mládež. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativního výzkumu, ke kterému byla použita dotazníková metoda. Klíčová slova: stresy, psychotraumata,sociálně patologické jevy, nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, klient
|
|
Volnočasové aktivity jako prevence společensky nežádoucích jevů
Sýkorová, Miluše ; Bendl, Stanislav (vedoucí práce) ; Syřiště, Ivo (oponent)
1 v českém jazyce The work is focused on leisure time of youth and the risks associated with its use of poor quality. The first part deals with definitions, functions, environment that affect free time. Further notes on the developmental characteristics of adolescence, lifestyle and quality of life as the highest human value. Emphasis is placed on the importance of social prevention of youth risk behavior. The practical part describes leisure opportunities in a specific location - Prague 14 - Cerný Most.
|
| |
|
Výchovné poradenství
Jetelová Koubová, Dana ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Práce je zaměřena na činnost výchovného poradce na základních a středních školách. Tato práce se zabývá osobností výchovného poradce a jeho vzděláním. Stěžejní částí teorie je náplň práce výchovného poradce, řešení problémů žáků, spolupráce s učiteli, rodiči a kariérní poradenství. . .
|
| |