Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Každodení módní přehlídka
Rémanová, Jana ; Šagát, Petr (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá nevšedním oblečením a reakcemi širokého okolí. Celkově zahrnuje zkoumání výrazu “výstřední oblečení”, tvorbu modelů podle získaných podnětů a následnou realizaci performance na veřejných místech. Výsledkem projektu jsou získané informace z výzkumu sta dotázaných osob. Dále série deseti "kostýmů", které znázorňují podněty získané z předešlého výzkumu z vybraných dotazníků. Každý model je příkladem stereotypu toho co bylo shledané jako výstřední v oblékání. V těchto modelech následně byla realizovaná performance na veřejnosti. Všechny jednotlivé fáze tvorby projektu jsou prezentovány jako celek a uváděny jako bakalářská práce.
Návrh úložného systému do dívčí šatny
Lašanová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá tématem ukládání oblečení. První rozsáhlá kapitola teoretické části nás seznámí s historií ukládání oděvů od starověku až po současnost. Další je zaměřena na ergonomii, antropometrii a rozměrové požadavky úložného nábytku. Poslední část teoretické části poukazuje, jakým způsobem je možné šatstvo ukládat. Hlavním úkolem je návrh vizualizace šatny. Na základě odpovědí z dotazníku a rešerší byl vytvořen optimální návrh šatny. V této části je detailně popsaný celý postup - návrh úložného systému, půdorysné řešení, vizualizace a další.
Módní značka
Slanař, Karel ; Klouzková,, Alice (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo založení vlastní módní značky a vytvoření idey pro vlastní podnikání. Jako grafický designér ve velké míře spolupracuji s klientem, přičemž někdy vznikají i kompromisní situace. V této práci jsem chtěl navrhnout kompletní produkt a nabízet ho již hotový. Zároveň jsem svou bakalářskou práci pojal jako výzvu pro to, zkusit něco pro mě zcela nového a získat k tomuto experimentu co největší profesionální zpětnou vazbu. O módu se dlouhodobě zajímám a toto odvětví mne již dlouho lákalo, proto jsem zvolil právě je.
Attitudes of Generation Y to Fashion Comsumption: The Zara Case
Feiglová, Michaela ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Cílem této práce je prozkoumat postoje Generace Y ke konzumaci módy na příkladu značky Zary. Generace Y je dnes významným segmentem zákazníků na trhu a jak ukazují předchozí zprávy a studie, přemýšlejí jinak než předchozí generace. To znamená, že mají také specifické nákupní chování, které se uplatňuje i při nákupu módy. Dnes, vzhledem k tomu, že na trhu dominuje fast fashion, móda je spojena s levnými výrobky, které jsou dostupné všem. Poptávka po nových oděvech neustále roste a stále se vyrábí více oblečení, což vede k ještě vyšší spotřebě. To vytváří akcelerační cyklus, který má negativní vliv na životní prostředí. Mileniálové jsou pravidelně zařazovány do strategických plánů značek, protože společnosti a marketéři chápou, že tento významný segment zákazníků určuje mnoho trendů spotřeby. Výzkum ukázal, že ačkoliv Mileniálové vědí, co je fast fashion, jejich vlastní styl je pro ně důležitý, a udržitelná móda pro ně není dostatečně cenově přitažlivá, proto s největší pravděpodobností budou nakupovat v módních maloobchodních prodejnách.
Loajalitní program obchodu s oděvy
Topičová, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Špunarová, Monika (oponent)
Téma věrnostních programů je poslední dobou velmi aktuální. Hodnotné věrnostní programy představují pro firmu určitý druh konkurenční výhody, díky které se mohou dále rozvíjet a růst. Firma však musí všechny své aktivity provádět s ohledem na zákazníka. Tato práce se snaží vytvořit komplexní koncept věrnostního programu obchodu prodávajícího oblečení dle přání a požadavků zákazníků. Bylo zjištěno, že zákazníci si přejí, aby věrnostní program nabízel především slevy, a to zejména trvalé. Zároveň bylo odhaleno, že ačkoliv lidé nechtějí sdílet s firmou své osobní informace, v případě, kdy je pro ně členství ve věrnostním programu lákavé, jsou ochotni polevit a podělit se i údaje, o kterých tvrdili, že by je neposkytli. Tyto závěry jsou významné pro současné marketingové manažery, kteří se snaží vybudovat úspěšné věrnostní programy obchodů s oděvy.
Vliv textilní membrány na dynamiku změn fyziologických ukazatelů zátěže
Funfálek, Tomáš ; Sýkora, Karel (vedoucí práce) ; Bunc, Václav (oponent)
Název: Vliv textilní membrány na dynamiku změn fyziologických ukazatelů zátěže Cíle práce: Porovnat výsledky měření technických parametrů oděvů a laboratorního měření zátěže v těchto oděvech. Popsat a vysvětlit vztah mezi výsledky technických a funkčních měření a fyziologické otázky spojené s použitím různých textilních membrán během sportovního výkonu. Metoda: Laboratorní kvantitativní měření vybraných fyziologických ukazatelů, technických parametrů oděvů, kožní teploty a subjektivního vnímání termofyziologického komfortu. Následná komparativní analýza výsledků měření. Klíčová slova: Oblečení, textilní membrána, zátěž, spotřeba kyslíku (VO2), termofyziologický komfort, pot, fyziologie oblékání
Proces založení a tvorby oděvní značky
Švach, Martin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve je nastíněna problematika založení živnostenského podnikání, dále je pak vysvětlena struktura a využití podnikatelského plánu a nakonec teoretické části práce je blíže popsán marketing módních značek, stejně jako marketingové a strategické analýzy a nástroje, které slouží právě k tvorbě značky. V praktické části práce autor, dle nabytých vědomostí, zpracovává podnikatelský plán na streetwearovou značku yen3k. Autor se zaměřuje na strategickou analýzu nově vzniknuvšího podniku ve formě SWOT analýzy, na segmentaci trhu a poté zejména na marketingový mix značky. Zevrubněji je rozebrána propagace v rámci marketingového mixu. V závěru se autor zabývá organizačním plánem, hodnocením rizik a finančním plánem. Klíčová slova Módní značka, brand, yen3k, byznys plán, marketing módní značky, podnikání, branding, streetwear, založení značky, tvorba značky, identita značky, brand building, móda, oblečení
Oblečení
Cibulka, Stanislav ; Kohoutková, Karolína (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce sestává z několika variabilních kusů oblečení oscilujících na pomezí sochařské instalace, městského oděvu a outdoorového vybavení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.