Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza event marketingu studentské organizace
Ježková, Martina ; Knichalová, Gita (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového unikátního eventu, který doplní doprovodný program konkrétního projektu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Analytická část se zaměřuje na kulturní vyžití ve veřejném prostranství se zaměřením na studenty i širší veřejnost s cílem připravit unikátní event. Na základě této analýzy je navrhnut a začleněn konkrétní event do komunikačního mixu společnosti. Práce taktéž podrobně popisuje realizaci a zpětně hodnotí průběh akce.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka Big One Fitness
Rašovská, Aneta ; Nejzchleb, Michal (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na navrhnutí, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníka Big One Fitness. Zabývá se problematikou spokojenosti zákazníka, služeb a dotazníku jako základního nástroje dotazování. Dále analyzuje výchozí postavení podniku v konkurenčním prostředí a na základě získaných informací pomocí dotazování uvádí doporučení s cílem zvýšit úroveň spokojenosti zákazníka.
Marketingová analýza vybrané společnosti
Mihályová, Tereza ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je návrh na zlepšení současné situace ve společnosti, která se zabývá výrobou strojů a zařízení pro potravinářský průmysl. Teoretická část zahrnuje vymezení trhu organizací, marketingového prostředí, marketingového mixu a marketingové situační analýzy. Praktická část popisuje společnost NATE -- marketing, a.s. a marketingový mix této společnosti. Dále se také věnuje návrhu na zlepšení současné situace na základě analýzy vnějšího prostředí a SWOT analýzy.
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Genova, Jelena ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je provedení marketingové situační analýzy ve společnosti zabývající se převážně výrobou sedacího a stolového nábytku. Výsledkem práce jsou doporučení pro zlepšení současné situace. Teoretická část v úvodu vymezuje základní pojmy. Následovně popisuje analýzu marketingového prostředí, analýzu marketingového mixu a SWOT analýzu. Praktická část zpočátku charakterizuje společnost Vladimír Rendl -- truhlářství s.r.o. a dále, na základě teorie, se analýzy marketingového prostředí i marketingové mixu aplikují na společnost. Závěrečná SWOT analýza pomohla k navržení doporučení plynoucích ze získaných informací.
Marketingová situační analýza BK Lions Jindřichův Hradec
Hron, Patrik ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent)
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy jednotlivých složek marketingového mixu a prostředí, ve kterém se basketbalový klub BK Lions Jindřichův Hradec nachází. Na základě rozboru a výsledků marketingové situační analýzy jsou navržena vhodná doporučení směřující ke zvýšení efektivnosti marketingového mixu klubu. Úvodní část práce je zaměřena na popis marketingového mixu a situační analýzy v teoretické rovině. V aplikační části jsou popsány konkrétní nástroje marketingového mixu klubu, využívané při sestavování marketingové strategie a následně provedena jeho situační analýza. Závěrečná kapitola shrnuje získané údaje a přináší doporučení k optimalizaci marketingového mixu a marketingové strategie.
Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi
Zíka, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty marketingového managementu, marketingovou situační analýzou Měšťanského pivovaru v Soběslavi, provedením marketingového výzkumu a návrhem marketingové komunikační strategie.
Perspektiva vstupu Hershey na český trh
Neumanová, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce si klade za úkol zjistit, zda má společnost Hershey, tradiční americký výrobce čokoládových výrobků, šanci uchytit se na českém trhu. V úvodní části jsou představeny metody marketingové situační analýzy a výzkumné metody trhu. V další části práce je představena společnost Hershey, její marketingový mix a hlavní konkurenti na trhu. Analytická část práce zkoumá preference českých spotřebitelů při nákupu čokoládových výrobků a jejich postoj k rozšíření sortimentu čokoládových výrobků příchodem nového výrobce čokolády. V závěrečné části práce jsou firmě poskytnuta doporučení, které vyplývají z analytické části práce.
Odkrytí příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti a ohrožení pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Komunikační strategie uvedení nového produktu na trh
Przyczko, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové komunikační strategie v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingové komunikace zahrnující strategii a nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a návrhu marketingové komunikace na základě marketingové situační analýzy, analýze vnějšího a vnitřního prostředí.
Streetmarket marketing strategy
Kováč, Róbert ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Butkovská, Iveta (oponent)
Diplomová práce se zabývá možností implementace marketingové strategie společností a značky Streetmarket. Pro zabezpečení a realizaci cílů jsou v práci obsaženy základní poznatky z teorie marketingu a marketingové strategie. Na základní informace navazují prostředky situační analýzy a nástroje marketingové strategie. Práce pokračuje popisem nástrojů internetového marketingu, jeho specifikacemi a konkrétními podobami. Praktická část diplomové práce je věnována marketingové strategii společností Streetmarket a značce Streetmarket, s důrazem na internetový marketing. Na základě analýzy marketingových aktivit, je v práci navržena strategie společností a značky na následující období. Závěr práce vytyčuje prvořadé principy marketingové strategie v souladě s teoretickými poznatky a provedenou analýzou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.